FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Metody na zwiększenie mocy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Akcesoria, Dodatki, Tuning ST1300 » Metody na zwiększenie mocy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2463
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Wto 9:41, 26 Lip 2016    Temat postu:

Wymiana samych króćcy to nie wszystko.
Jeżeli pancie traktujesz typowo turystycznie czyli nie sprawdzasz w ile da się zrobić setkę to żadnej różnicy nie poczujesz.
Ja się przesiadłem na model z Francji.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 19:42, 26 Lip 2016    Temat postu:

Z Francji, to pewnie kastrowany Smile Tak poważnie, to najlepszym rozwiązaniem jest "naklejka mocy" Daje co najmniej połowę tego, co na niej napisane jest Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wytrych
junior
junior


Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Czw 14:21, 11 Sie 2016    Temat postu:

Kiedyś czytałem że czerwone są najszybsze.
Więc zmiana lakieru dała by + 2 KW Very Happy

Ale żeby nie "kasztanić" tematu , to z pewnością można podrasować ST.
Miałem przyjemność dosiadać trzy czy cztery ST 1300 .
Z K&N i bez i powiem szczerze że nie czułem różnicy jednak ....
Swoją Pancię zakupiłem od Belgijskiej Policji , wykastrowaną ze wszystkich świecidełek i syren (szkoda, bo na niektórych kierowców by się przydały Very Happy )i dostosowaną do dwóch osób. Na pierwszy rzut oka Pancia jak każda inna. Wizualnie różnica to kill swich i parę pstryków przy kierownicy przy prawej manecie. Pod plastikami altek mocniejszy od cywilnej. Nie wiem czy fabrycznie takie wkładali czy na potrzeby Policji robiły to serwisy Hondy w Belgi... nie zmienia to faktu że regulator napięcia po pół roku latania sfajczył się jak w cywilnej (może altek za mało obciążony) Very Happy
Zastanawiam się jednak czy serce mojej Panci nie jest na dopingu bo wydaje się żwawsza od seryjnej. Nie jest to moja opinia,a znajomych którzy też mają ST1300. Osobiście nie czuję jakiejś powalającej mocy na tle motocykli kolegów. Jednak chłopaki twierdzą że moja ma jakoś tak więcej wigoru...
Rozmawiałem też ze znajomym z ASO Honda i mówił że jest to możliwe.
Jednak bez hamowni są to tylko spekulacje...

Jak dla mnie jest wystarczająco mocy i momentu. To jest turystyczny motocykl i takim pozostanie. Kompromis między osiągami , spalaniem, komfortem i masą w jednym opakowaniu.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
scorpion5998
NOWY
NOWY


Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ostrów Wlkp

 Post Wysłany: Śro 20:30, 21 Wrz 2016    Temat postu:

Ciekawy temat ja proponuje zmianę Wydechów może na Devila lub inny sportowy wydech gwarantowany przyrost mocy i to spory tylko małe ale jak daleko da się tak pojechać .

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Sob 17:46, 29 Paź 2016    Temat postu:

Odkopuję Very Happy

No więc ponieważ osiągi to stosunek masy do mocy. To najprostszym i najtańszym rozwiązaniem jest redukcja masy.

To co dzisiaj zobaczyłem po wejściu na wagę.... Krótko mówiąc jest 25kg do zrzucenia Shocked

Zakładam że znajdzie się jeszcze kilka osób które w ten sposób mogą poprawić osiągi motocykla Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Sob 19:28, 29 Paź 2016    Temat postu:

kalina - mi się udało w trzy miesiące 27kg , a w sumie w pół roku 34kg i st 1300 zaczęła się przewracać --- nie mogłem jej utrzymać Very Happy Laughing teraz tankuję , tak około 8L -żeby było w zbiorniku --- zawsze to 20L lepszy stosunek mocy do masy Laughing Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez samad dnia Sob 19:30, 29 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Sob 20:38, 29 Paź 2016    Temat postu:

Samad, gratuluję! Super wynik.

Też muszę się wziąć bo żenada następuje. Zaczęło się od tego że siodła motocyklowe które kilka lat temu były ok teraz zaczęły mi nie leżeć, a to kość ogonowa obolała, a to znowu coś. Grawitacja mnie pokonuje ale już nie długo Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Sob 20:46, 29 Paź 2016    Temat postu:

Tak było 6 lat wstecz - z uwagi ,że Honda się przewracała - celem zrównoważenia przeciążenia wynik obecnie należy podzielić na 2 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DANY
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1127
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ŁÓDŹ

 Post Wysłany: Nie 8:52, 30 Paź 2016    Temat postu:

No to się wszystko wyjaśniło , a ja myślałem że moto się popsuło , a to moja wina Sad ....ech...
ale widzę ,że spadek mocy nie tylko mnie dotyczy , może by jakąś grupę wsparcia założyć na Forum Wink
na mnie już jeden z Forumowiczów wpływa ....tzn. próbuje Very Happy
hmmmm.... taki dylemat się rodzi : kupić mocniejszy motocykl czy " rozładować stary " Question ciekawe co wyjdzie taniej , no i co będzie możliwe do zrealizowanie Question Exclamation Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wrzonio
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 795
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Nie 9:49, 30 Paź 2016    Temat postu:

Ja się zastanawiałem, dlaczego na naszym forum od jakiegoś czasu są tylko reklamy odchudzania, a teraz się wyjaśniło.
To chodzi o zwiększenie mocy. Wink
Sprytne.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Michał F.
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 513
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Nie 10:37, 30 Paź 2016    Temat postu:

Dany
Na pewno łatwiej będzie zmienić maszynę na mocniensza, ale zdrowiej będzie obecną rozładować.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Nie 19:40, 30 Paź 2016    Temat postu:

Drodzy koledzy smutna wiadomość jest taka że z st 1300 nie da się wiele więcej wydłubać. Koledzy z forum w stanach wsadzili Power Comandera, zastosowali filtr K&N, wydech akcesoryjny i z tego co pisali to wiele nie dało.
Jak ktoś ma nadmiar wolego czasu to można jeszcze wypolerować kanały ssące w głowicy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez modzek dnia Nie 19:44, 30 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Nie 20:13, 30 Paź 2016    Temat postu:

modzek napisał:
...smutna wiadomość jest taka że z st 1300 nie da się wiele więcej wydłubać. Koledzy z forum w stanach wsadzili Power Comandera, zastosowali filtr K&N, wydech akcesoryjny i z tego co pisali to wiele nie dało.


To jasne jak słońce i dotyczy każdego japońskiego motocykla Cool

Jak pamięcią sięgnąć zawsze sprzedawały się "power" filtry, zmanipulowane rozmiarowo dysze dyno-jet, a teraz w świecie komputerków i wytrysków doszły pudełka z naklejką "power commander" - nazwa coś jak z gwiezdnych wojen żeby mocniej brzmiało Wink

Słowem. Słona kasa za placebo.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Akcesoria, Dodatki, Tuning ST1300 » Metody na zwiększenie mocy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group