FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Demontaż schowków przy kierownicy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Czynności eksploatacyjne » Demontaż schowków przy kierownicy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Otwock

 Post Wysłany: Śro 7:40, 12 Sie 2009    Temat postu: Demontaż schowków przy kierownicy

Mam pytanko - może ktoś już kiedyś robił coś podobnego - potrzebuję zdemontować i wyjąć schowki w owiewce celem zamontowania w nich paru urządzeń i poprowadzenia kabli. Po wyjęciu spinek od strony lag oraz wykręceniu 3 śrubek - dwóch tuż przy głośniku i jednej z drugiej strony pod bakiem (mówię tu o prawym schowku, tym bez zamka) schowek jeszcze się trzyma. I pytanie - czy jest więcej śrub? czy trzyma się na jakichś zatrzaskach? Czy w ogóle da się zdemontować te schowki nie rozbierając niczego więcej?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Śro 10:06, 12 Sie 2009    Temat postu:

Hej Michale,

Prawego nie rozbierałem wprawdzie - rozbierałem lewy. Ale pamiętam, że musiałem całą owiewkę ściągnąć - boczną znaczy się...

Zresztą na rysunku widać, że tam trochę więcej tych śrubek jest Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sławek
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Śro 11:20, 12 Sie 2009    Temat postu:

Marlboro, powiedz jeszcze jak rozebrać boczną owiefkę na czy ona sie trzyma

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Śro 11:57, 12 Sie 2009    Temat postu:

No z owiewkę to jest trochę zachodu... Trzeba odkręcić m.in. dolną :kosę" czyli ten szary plastik, osłonę bloku silnika za przednim kołem, wypiąć wewnętrzne spinki na osłonach po boku od strony lag... trzeba odkręcić i zdjąć osłony gmoli... może rysunek to w części przynajmniej zobrazuje...


I jeszcze króciutki opis demontażu:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marlboro dnia Śro 12:07, 12 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Michał
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Otwock

 Post Wysłany: Śro 16:38, 12 Sie 2009    Temat postu:

Wielkie dzięki, trochę mi się sprawa wyjaśniła. Chyba poczekam do zimy bo widzę, że to dłuższa robota będzie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2463
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Śro 21:37, 12 Sie 2009    Temat postu:

Z nieba mi spadliście a właściwie Ty Markboro z tymi rysunkami. Dzisiaj zadatkowałem ST1300 i będę musiał zdemontować obydwie owiewki do malowania.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Michał
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Otwock

 Post Wysłany: Czw 7:59, 13 Sie 2009    Temat postu:

Jeszcze jedno - lusterka! Czy zdejmują się razem z owiewką czy trzeba je zdemontować w celu dalszej demolki? Jeżeli tak to w jaki sposób?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Czw 8:01, 13 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Czw 8:57, 13 Sie 2009    Temat postu:

Racja... zapomniałem o lusterkach... osłony lusterek wypinasz z zaczepów w owiewce... ale lusterko musisz odkręcić od stelaża owiewek - dwie śruby...i dopiero wtedy można ściągać owiewkę

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Michał
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Otwock

 Post Wysłany: Czw 9:09, 13 Sie 2009    Temat postu:

Dzięki Marlboro - jak zwykle jesteś niezastąpiony Wink A powiedz jeszcze czy wypinając tą osłonę należy uskuteczniać parcie w jakimś konkretnym kiernku? W przód, tył, góra, dół? Można szarpnąć czy lepiej delikatnie?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Czw 10:16, 13 Sie 2009    Temat postu:

najlepiej przód lub tył... jest tak "skonstruowane" toto aby się wypinać na przykład przy zahaczeniu lusterkiem o coś, czyli w kierunku jazdy lub przeciwnym...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Czynności eksploatacyjne » Demontaż schowków przy kierownicy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group