FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Wyciek z silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » Wyciek z silnika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lev
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warmia

 Post Wysłany: Pią 18:17, 18 Kwi 2014    Temat postu: Wyciek z silnika

Wiem skad mi leci cos chyba jakby olej ale nie wiem na pewno co to jest.
Po przejechaniu 6000 km stan oleju na takim samym poziomie, plyn z chłodnicy ?
Wyglada tak jakby z pod pompy wodnej.



co to może być ?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtek
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 477
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: TORUŃ

 Post Wysłany: Pią 19:20, 18 Kwi 2014    Temat postu:

Tak prawie na sto procent jest do wymiany uszczelka
pod pokrywą zaworów.

I to jest dobra wiadomość, chociaż roboty sporo.

Aby się upewnić, podnieś zbiornik, zerknij z boku koło
filtra powietrza, tam powinien być ślad po wyciekającym oleju.

Więcej info tel.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
lev
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warmia

 Post Wysłany: Pią 19:24, 18 Kwi 2014    Temat postu:

tez tak myslalem na jesien.
Kupilem dwie nowe uszczeliki pod pokrywy zaworow wymieniłem.
Teraz u góry jest czysto i sucho a jedynie jest tak jakby spod pompy wodnej jak widać na fotkach.
Czy skades może leciec olej spod pompy wodnej ?

to co widać na pod chlodnica bród na fotkach to niedomyt yblok silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lev dnia Pią 19:26, 18 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtek
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 477
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: TORUŃ

 Post Wysłany: Pią 19:36, 18 Kwi 2014    Temat postu:

Zadzwoń,
tel w pomocy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 1791
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Sob 9:03, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Wojtku LEV nie jest w dziale POMOC

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1230
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Sob 16:28, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Ostatnio wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów i okazało się ,że jest wadliwa !!!!!!!!!!!!!!!! Wojtek ma rację - sprawdź najpierw czy masz szczelną pokrywę zaworów od strony filtra ----------niestety na zdjęciach niewiele widać , a właściwie widać zbyt dużo miejsc zabrudzonych- najpierw oczyść wszystko ,a dopiero potem szukaj wycieku--------jak dla mnie zbyt mocno jest zabrudzone od góry silnika co wskazywało by na uszczelkę zaworów lub wąż odpowietrzania silnika tyle tylko , że jest tam kanał przez który wyciek powinien ,, iść,, bardziej w stronę dołu lewej strony silnika , by ustalić dokładniej po wyczyszczeniu wszystkiego nie stawiaj moto na bocznej tylko na centralce - będą mniejsze przekłamania z której strony jest wyciek .........................dość mocno jest zalana zakrętka do wału - może z pod niej- a dokładniej z pod oringa cieknie .............................

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Wto 19:34, 06 Maj 2014    Temat postu:

Dzisiaj dopadła mnie ta sama przykra niespodzianka co u kol. lev Sad
W moim przypadku to na 100% pompa wody.
Po odkręceniu bocznych osłon i odpaleniu silnika widać skąd wycieka płyn chłodzący.
Lev jak możesz to napisz czy u Ciebie to samo?
Zamówiłem zestaw naprawczy w Hondzie i czekam do czwartku Sad
To niestety wada (słaby punkt) ST 1300 tylko trochę za wcześnie jak na przebieg 60 tyś km !!!
Aktualnie jest super pogoda ,więc krew mnie zalewa Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
lev
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warmia

 Post Wysłany: Wto 22:23, 06 Maj 2014    Temat postu:

u mnie podejrzewam ze tak jak podpowiadal kolega Wojtek miałem wadliwa uszczelke pokrywy zaworow. Miedzy cylindrami zebral się olej.
W zime wymieniłem uszczelki i cieknie nadal ale coraz mniej.
Może niedługo całkowicie przestanie
Nie chce mi się rozkrecac oslon i sprawdzać.
Poziom oleju się nie zmienia a stan płynu ? raczej tez jest na dobrym poziomie.
Jak pojezdze więcej i nadal będzie leciało to w końcu rozbiore i sprawdze.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
lev
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warmia

 Post Wysłany: Śro 18:41, 11 Cze 2014    Temat postu:

W związku z tym iż poprawiam leflektor motoru zdjolem owiewki i taj jak sugerowaliście umyłem silnik. trochę pojezdzilem i chyba wyszlo szydlo z worka.
Prawdopodobnie przepuszcza uszczelka z pokrywy od pompy wodnej.
podsyłam fotki może ktoś cos konstruktywnego podpowie.
Nie wiem tylko czy to ped powietrza nawiewa plyn chłodniczy na srube bo przecież przez nia nie leci, jest ona po za kanalem wodnym.
Czy wystarczy wymienić uszczelke, czy cos jeszcze ?






Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1230
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Śro 20:26, 11 Cze 2014    Temat postu:

Jeśli jest to na pewno płyn -to wystarczy wymienić uszczelkę - taki większy uformowany oring - najdroższy jaki znam.................... sprawdź też korek chłodnicy -być może zbyt ,,późno,, się otwiera co daje większe ciśnienie wewnątrz układu . Na jakim płynie jeździsz i jak odpowietrzasz układ po zalaniu...................

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez samad dnia Czw 6:51, 12 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Śro 21:13, 11 Cze 2014    Temat postu:

Tak jak wcześniej pisałem-to ta sama awaria co u mnie. Wymieniłem(serwis) zestaw naprawczy pompy oraz uszczelkę. Koszt duży,ale jest spokój.
Lev jak nie wiesz co wymienić-to daj to komuś do zrobienia-mój serwis twierdzi że to słaby punkt ST 1300.
Identyczny wyciek jak jak na Twoich fotkach. Sama uszczelka nie pomoże!


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1230
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Czw 7:11, 12 Cze 2014    Temat postu:

To jest tylko osłona pompy wodnej i jest uszczelniona oringiem - bardzo wrażliwym na wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia jak i na ,,wiek przegrzanie,, tzn wraz z wiekiem i panującymi w tym miejscu temperaturami oring traci na elastyczności i zaczyna ,,puszczać,, . Pompa wodna znajduje się w następnej obudowie , a sam wyciek z pompy widoczny jest z prawej strony silnika w jego dolnej części przez taki mały otworek...................... oznaki wycieku z pompy wodnej występują najczęściej przy przebiegu około 100 000 km , lub w przypadku pozostawienia na jakiś czas silnika bez płynu ewentualnie płyn był niewłaściwy lub zbyt stary i po wymianie na nowy płyn .Często też wyciek pojawia się ,,po zimie ,, - należy wtedy po nagrzaniu silnika do załączenia wentylatora -wyłączyć go , odczekać chwilę (parę minut)
odkręcić i zakręcić korek chłodnicy.....................przy źle działającym korku chłodnicy efekt będzie się powtarzał.....................co do jednego trzeba przyznać rację po wymianie całego zestawu pompy wodnej wraz z uszczelnieniami układ jest o wiele mniej czuły na takie dolegliwości ,oczywiście przez jakiś czas...............................


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
lev
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warmia

 Post Wysłany: Czw 17:28, 12 Cze 2014    Temat postu:

przejechalem dzis podad 100 km zebrało sie tego wiecej i raczej stwierdzam iz jest to olej a nie plyn hamulcowy. Skad tam moze leciec olej ????????????
Pod chlodnica czysto leci gdzies spod pokrywy kanalu od pompy wodnej.
Jest tam jakis kanał olejowy ??????????


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1230
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Czw 17:41, 12 Cze 2014    Temat postu:

Tak jest ..............Jeśli jesteś pewien , że nie masz wycieku z pod pokrywy zaworów -od strony przepustnic - to niestety poszedł simering od strony pompy wodnej.................

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez samad dnia Pią 11:16, 13 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
lev
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warmia

 Post Wysłany: Czw 18:10, 12 Cze 2014    Temat postu:

A jak by poszedł simering to olej nie lał by sie do obiegu plynu chodzacego ? bo w zbiorniczku nie ma oleju.
Jak patrze na rysunki i zdjecia rozebranej pompy to na zewnatrz nie ma gdzie wyplynac.
CZEMU WY MIESZKACIE NA POŁUDNIU POLSKI A JA NA POLNOCY ???????????????

znam sie troche na mechanice i raczej mnie nie stac za bardzo zeby oddac do serisu
:-(

Jutro rano rozbieram silnik
Jak dojde o co chodzi to napisze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lev dnia Czw 18:14, 12 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1230
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Czw 19:30, 12 Cze 2014    Temat postu:

Najpierw sprawdź uszczelki pokryw zaworów. Natomiast obieg wody jest oddzielnie uszczelniony ,a skrzynio korbowa oddzielnie ,a między tymi uszczelnieniami jest taki mały wspólny kanał odprowadzający nieszczelności skrzyni korbowej i układu wodnego ..................tylko tyle , ze jest to z prawej strony - mniej więcej jak kończy się właśnie ta obudowa, a w zasadzie ta szczelina między obudowami.............natomiast tą szczeliną od góry wypływają wszelkie nieszczelności które znajdą się pomiędzy głowicami .......

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Czw 23:05, 12 Cze 2014    Temat postu:

Lev -jak naprawiasz sam-to posłuchaj rad Samada. Ja nie mam czasu dłubać przy motocyklu-więc oddaję do serwisu. Nie chciałbym Cię wprowadzić w błąd. U mnie padła pompa. Po naprawie i wymianie oringów, simmeringów, uszczelek małego i dużego dekla jest ok.Radzę zrobić to samo-bo będziesz rozbierał i składał powtórnie. Życzę Ci szybkiego zlokalizowania i usunięcia usterki-szkoda sezonu. U mnie wyrażnie wyciekał z pod dekla płyn chłodzący i ubywało w zbiorniczku. Powodzenia.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 1791
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Pią 10:27, 13 Cze 2014    Temat postu:

Lev pisz na pw do Modzka. Jest z Szelkowa więc od Ciebie ze 100km. Ma też pojęcie o Panci. Ja zawsze u niego robię.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jacol
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: środa wlkp

 Post Wysłany: Wto 14:44, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Mi się pocił prawie podobnie tylko że wyciekało taką dziurką z prawej strony ale rozwiało ten olej tak podobnie i okazało się że to z pod altka , a jak uszczelnienie zostało wymienione i został złożony to parę dni później poszedł altek . No i od nowa Polska Ludowa .

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
lev
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warmia

 Post Wysłany: Czw 17:05, 15 Sty 2015    Temat postu:

ZIMA :-( Pogoda do d..y, wiec zdecydowałem rozebrać motor po raz drugi.
Troche namordowałem się z wyjeciem gaźników oraz alternatora, ale się udało.

To co zobaczyłem przeszlo moje najśmielsze oczekiwania.
Poprzedniej zimy wymieniłem uszczelki pod pokrywami zaworow bo trochę popuszczały. Potem w sezonie nadal miałem wyciek ale już mniejszy.
Teraz okazało się ze leciał płyn ze słabo zaciśniętego węża na termostacie (tak mi się zdaje) lał się na ten bród, który się wcześniej zebrał pomiędzy głowicami i wylewała się mieszanka niezidentyfikowanego brudnego płynu.
Mam nadzieje ze po założeniu nowej pompy wodnej, kompletu uszczelek i dokręceniu wszystkiego będę miał już spokój lub jeżeli cos będzie nadal leciało to będzie widać jaki to płyn.

Przed:


Po:


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1230
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Czw 20:48, 15 Sty 2015    Temat postu:

No Panie - kawał dobrej roboty - powodzenia............

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Śro 22:09, 21 Sty 2015    Temat postu:

Powiem Ci, że odważny jesteś, że sam tak rozebrałeś. Może to takie trudne nie jest, ale nie każdy by się odważył.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pon 20:53, 09 Lut 2015    Temat postu:

A ja mam pytanie jak wstawiacie foki ?? jakoś nie kumam jak to zrobić

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 21:26, 09 Lut 2015    Temat postu:

Najszybciej to wejdź na zmniejszacz.pl
- wybierz zdjęcie
- zaznacz na fora
- skopiuj link zdjęcia img
- wklej na forum.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pon 21:37, 09 Lut 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] o ta stronę chodzi ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pon 21:53, 09 Lut 2015    Temat postu:

Dzięki za pomoc , już kumam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gery
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kielce miasto w Koronie

 Post Wysłany: Wto 8:57, 23 Cze 2015    Temat postu:

I jak tam sprawa się zakończyła? Pytam bo mam podobny problem. Po niedawnym zakupie i wymianie uszczelek pokrywy zaworów , zosatał umyty silnik bo był cały w oleju i po tym umyciu zaczął ciec płyn chłodniczy w związku z powyższym została wymienieniona uszczelka pokrywy pompy wodnej , w trakcie wymiany okazało się że są wżery korozyjne na krawędzi pokrywy jak i bloku silnika do której przylega , te z pokrywy zeszlifowano natomiast z bloku silnika nie da rady, po zmontowaniu z nową orginalną uszczelką wyciek jest dużo mniejszy ale jest. Pytanie czy odrobina preparatu do uszczelniania układów chłodzących załatwi sparwę?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mark33
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 420
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Podborze; Ostrów Maz

 Post Wysłany: Wto 11:56, 23 Cze 2015    Temat postu:

Pytanie tylko czy cieknie spod oringa mam podobny problem,wymieniłem na oryginalny oring (uszczelniałem specjanym silikonem) i tak cieknie ,ale tylko na zimnym silniku i przy dużych obrotach (wzrasta ciśnienie w układzie i cieknie) najprawdopodobniej cieknie spod pompy(uszczelniacze i pompa do wymiany) wyciek jest z samego dołu i tak naprawdę nie widać skąd cieknie jak zdejmiesz dekiel jet taki otwór przelewowy i stamtąd może wyciekać ,w zimę rozbieram całośc i wymieniam uszczelniacze, sprawdź termostat czy napewno działa (u mnie był zablkowany) korek chłodnicy czy sie otwiera prz 1,1 bara , jest jeszcze taki mały otworek z boku na dole jak zvniego cieknie to odrazy pompa do roboty.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gery
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kielce miasto w Koronie

 Post Wysłany: Wto 13:19, 23 Cze 2015    Temat postu:

Mark33 napisał:
Pytanie tylko czy cieknie spod oringa mam podobny problem,wymieniłem na oryginalny oring (uszczelniałem specjanym silikonem) i tak cieknie ,ale tylko na zimnym silniku i przy dużych obrotach (wzrasta ciśnienie w układzie i cieknie) najprawdopodobniej cieknie spod pompy(uszczelniacze i pompa do wymiany) wyciek jest z samego dołu i tak naprawdę nie widać skąd cieknie jak zdejmiesz dekiel jet taki otwór przelewowy i stamtąd może wyciekać ,w zimę rozbieram całośc i wymieniam uszczelniacze, sprawdź termostat czy napewno działa (u mnie był zablkowany) korek chłodnicy czy sie otwiera prz 1,1 bara , jest jeszcze taki mały otworek z boku na dole jak zvniego cieknie to odrazy pompa do roboty.


Termostat raczej w porządku bo nie ma problemów z temperaturą, trzyma cały czas równo pół skali. Jak sprawdzić czy korek chłodnicy się otwiera przy 1,1 bara? trzeba mieć jakiś specjalny miernik ciśnienia?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
lev
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warmia

 Post Wysłany: Wto 13:27, 23 Cze 2015    Temat postu:

Przy składaniu okazało się ze górny wąż dochodzący do termostatu był z słabo przykręcony i lekko sączył się płyn z chłodnicy.
Termstat miał lekki nalot niebieski o ile pamiętam co by wskazywało na wyciek.

Mimo to wymieniłem wszystkie uszczelki oraz cały zestaw od pompy wodnej.
Dodatkowo dodałem dla lepszego uszczelnienia silikon uszczelniający REINZOSIL albo jakos tak.
W tej chwili po przejechaniu 3000 km ZERO wycieków.

pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » Wyciek z silnika
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group