FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Cieknący alternator, pierwsza wersja ST 1100
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Elektryka » Cieknący alternator, pierwsza wersja ST 1100
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szkworc
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 10:27, 16 Lut 2021    Temat postu: Cieknący alternator, pierwsza wersja ST 1100

Witam. Po sezonie zauważyłem wyciek z alternatora, po wnikliwej analizie upewniłem się że cieknie tylko z pod oringa statora- 3 Srubki M6 na imbus.
Założyłem nowy temat, bo nigdzie nie znalazłem podpowiedzi rozwiązania problemu.
Podsumowanie:
1. Nie trzeba demontować ani wahacza ani zbiornika paliwa, wystarczy owiewka dolna, mocowanie cięgna biegów i ewentualnie aluminiowy set podnóżków
2. Oring "Honda 91306-MS2-611" zakładamy od tyłu przez cały stator, zaczynając od rozpiętych kostek kabli
O ring kupujemy ori za około 50zł
3. U mnie miałem problem odkręcić owe śrubki imbusowe, trochę zajęło mi czasu zmęczenie ich. Założyłem oczywiście nowe.
4. Polecam Moto postawić obok kanału, tak żeby mieć wygodniejszy dostęp.
Pozdrawiam i życzę miłego kręcenia przy muzyczce i piwku Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szkworc dnia Wto 10:33, 16 Lut 2021, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Arkos
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nysa

 Post Wysłany: Śro 7:05, 17 Lut 2021    Temat postu:

Dzięki, ale bez fotek to się nie liczy. Popraw się Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
szkworc
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 8:08, 18 Lut 2021    Temat postu:

Poproszę o instrukcję dodawania zdjęć, już i na kompie prubuję i nie widzę opcji Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2464
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Czw 10:15, 18 Lut 2021    Temat postu:

Najpierw fotkę trzeba umieścić na jakimś serwerze w wersji JPG.

Jak klikniesz napisz odpowiedź to w ramce z prawej strony drugie okienko masz Img klikasz w to wklejasz link do zdjęcia i ponownie klikasz Img.
Jak zrobisz wszystko dobrze foty będą się wyświetlać w temacie.
Jak będzie mieć problem dzwoń 5zerodwadwa64232 siądę przy kompie i pomogę.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Set
NOWY
NOWY


Dołączył: 01 Sie 2021
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Małopolska

 Post Wysłany: Pią 11:08, 13 Sie 2021    Temat postu: Re: Cieknący alternator, pierwsza wersja ST 1100

szkworc napisał:
Witam. Po sezonie zauważyłem wyciek z alternatora, po wnikliwej analizie upewniłem się że cieknie tylko z pod oringa statora- 3 Srubki M6 na imbus.
Założyłem nowy temat, bo nigdzie nie znalazłem podpowiedzi rozwiązania problemu.
Podsumowanie:
1. Nie trzeba demontować ani wahacza ani zbiornika paliwa, wystarczy owiewka dolna, mocowanie cięgna biegów i ewentualnie aluminiowy set podnóżków
2. Oring "Honda 91306-MS2-611" zakładamy od tyłu przez cały stator, zaczynając od rozpiętych kostek kabli
O ring kupujemy ori za około 50zł
3. U mnie miałem problem odkręcić owe śrubki imbusowe, trochę zajęło mi czasu zmęczenie ich. Założyłem oczywiście nowe.
4. Polecam Moto postawić obok kanału, tak żeby mieć wygodniejszy dostęp.
Pozdrawiam i życzę miłego kręcenia przy muzyczce i piwku Very Happy


Witam serdecznie
Mam ten sam problem oraz pytanie czy kolega ściągał cala pokrywę czy tylko odsunął ja na tyle żeby wyrwać stare uszczelnienie a nowe przełożyłes przez całą obudowę i wsadziłes na miejsce ?
Pozdrawiam Staszek


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
szkworc
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 16:26, 20 Lut 2022    Temat postu:

Odsuwałem tylko.
najlepiej do tej roboty postawić moto obok kanalu albo na podnośniku. Na leżąco ciężko.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
marian07
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dęblin

 Post Wysłany: Wto 13:17, 31 Maj 2022    Temat postu:

Teraz właśnie się natknąłem na post - normalnie genialnie proste!!!!! Że ja tego nie wiedziałem parę lat temu.....

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Elektryka » Cieknący alternator, pierwsza wersja ST 1100
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group