FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Napięcie ładowania ST 1300.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Elektryka i elektronika » Napięcie ładowania ST 1300.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek666
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 278
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Opole

 Post Wysłany: Czw 15:42, 24 Wrz 2020    Temat postu: Napięcie ładowania ST 1300.

Dajcie info jakie macie napięcie ładowania. Trochę się naczytałem o awariach alternatora i mierzyłem u siebie. Mam 13,9 V. Teoretycznie trochę mało, ale nie mam żadnych problemów z prądem czy też jego brakiem. Jak to u Was jest napięciowo ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacek666 dnia Czw 15:43, 24 Wrz 2020, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
martinpl
bywalec
bywalec


Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Białystok

 Post Wysłany: Wto 8:06, 29 Wrz 2020    Temat postu:

Mam założony elektroniczny miernik napięcia na stałe. Obserwuję napięcie od początku posiadania motocykla. Normalna praca silnika 14.2V, włączone światła mijania 13.9V, włączony wentylator na chłodnicy nawet 13.7V

Sprawdzone wszystkie dostępne kostki i połączenia, nic się nie grzeje. Sytuacja taka sama od ponad 20 000km. Samego alternatora nie sprawdzałem, ani kostek na nim, brak dostępu.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jacek666
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 278
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Opole

 Post Wysłany: Wto 9:58, 29 Wrz 2020    Temat postu:

martinpl napisał:
Mam założony elektroniczny miernik napięcia na stałe. Obserwuję napięcie od początku posiadania motocykla. Normalna praca silnika 14.2V, włączone światła mijania 13.9V, włączony wentylator na chłodnicy nawet 13.7V

Sprawdzone wszystkie dostępne kostki i połączenia, nic się nie grzeje. Sytuacja taka sama od ponad 20 000km. Samego alternatora nie sprawdzałem, ani kostek na nim, brak dostępu.

Masz oddzielny włącznik świateł mijania ?
Chyba jakieś roczniki go miały.
Chyba te wczesne.
Może zamontować włącznik z wcześniejszych modeli z tym wyłącznikiem...
Ciekawe czy dużo z tym roboty "elektrycznej".
U mnie te 13,9 to na światłach, bo wyłącznika nie mam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
martinpl
bywalec
bywalec


Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Białystok

 Post Wysłany: Śro 8:42, 30 Wrz 2020    Temat postu:

Motocykl z 2002 roku, światła mijania włączane z lewego przełącznika. W dzień jeżdżę na dokładanych dziennych LED, mają tak mały pobór że mam ładowanie 14.2V.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 7:12, 01 Paź 2020    Temat postu:

Jacek666 napisał:
martinpl napisał:
Mam założony elektroniczny miernik napięcia na stałe. Obserwuję napięcie od początku posiadania motocykla. Normalna praca silnika 14.2V, włączone światła mijania 13.9V, włączony wentylator na chłodnicy nawet 13.7V

Sprawdzone wszystkie dostępne kostki i połączenia, nic się nie grzeje. Sytuacja taka sama od ponad 20 000km. Samego alternatora nie sprawdzałem, ani kostek na nim, brak dostępu.

Masz oddzielny włącznik świateł mijania ?
Chyba jakieś roczniki go miały.
Chyba te wczesne.
Może zamontować włącznik z wcześniejszych modeli z tym wyłącznikiem...
Ciekawe czy dużo z tym roboty "elektrycznej".
U mnie te 13,9 to na światłach, bo wyłącznika nie mam.

Masz pewnie anglika albo z USA i nawet o tym nie wiesz?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jacek666
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 278
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Opole

 Post Wysłany: Czw 8:02, 01 Paź 2020    Temat postu:

jerzyk napisał:
Jacek666 napisał:
martinpl napisał:
Mam założony elektroniczny miernik napięcia na stałe. Obserwuję napięcie od początku posiadania motocykla. Normalna praca silnika 14.2V, włączone światła mijania 13.9V, włączony wentylator na chłodnicy nawet 13.7V

Sprawdzone wszystkie dostępne kostki i połączenia, nic się nie grzeje. Sytuacja taka sama od ponad 20 000km. Samego alternatora nie sprawdzałem, ani kostek na nim, brak dostępu.

Masz oddzielny włącznik świateł mijania ?
Chyba jakieś roczniki go miały.
Chyba te wczesne.
Może zamontować włącznik z wcześniejszych modeli z tym wyłącznikiem...
Ciekawe czy dużo z tym roboty "elektrycznej".
U mnie te 13,9 to na światłach, bo wyłącznika nie mam.

Masz pewnie anglika albo z USA i nawet o tym nie wiesz?

jerzyk, naprawdę ogarnij się ....


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
martinpl
bywalec
bywalec


Dołączył: 06 Maj 2018
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Białystok

 Post Wysłany: Czw 10:23, 01 Paź 2020    Temat postu:

jerzyk napisał:
Jacek666 napisał:
martinpl napisał:
Mam założony elektroniczny miernik napięcia na stałe. Obserwuję napięcie od początku posiadania motocykla. Normalna praca silnika 14.2V, włączone światła mijania 13.9V, włączony wentylator na chłodnicy nawet 13.7V

Sprawdzone wszystkie dostępne kostki i połączenia, nic się nie grzeje. Sytuacja taka sama od ponad 20 000km. Samego alternatora nie sprawdzałem, ani kostek na nim, brak dostępu.

Masz oddzielny włącznik świateł mijania ?
Chyba jakieś roczniki go miały.
Chyba te wczesne.
Może zamontować włącznik z wcześniejszych modeli z tym wyłącznikiem...
Ciekawe czy dużo z tym roboty "elektrycznej".
U mnie te 13,9 to na światłach, bo wyłącznika nie mam.

Masz pewnie anglika albo z USA i nawet o tym nie wiesz?


Dlaczego uważasz że motocykl z w wysp lub USA?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jacek666
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 278
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Opole

 Post Wysłany: Czw 11:08, 01 Paź 2020    Temat postu:

Uważa, że mój.
Ale błędnie.
Nie wie, lub zapomniał, że od jakiegoś roku wersje EU też są bez wyłącznika świateł, tak jak US już od wieków mają.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gery
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: Kielce miasto w Koronie

 Post Wysłany: Wto 21:44, 03 Lis 2020    Temat postu:

Ja mam 2005 r. Z Holandii ,żadnego wyłącznika świateł mijania nie ma .

P.S. Użytkownik „jerzyk” to taki forumowy troll jak zauważyłem. Wiedza niezaduża , częste wprowadzanie w błąd a złośliwość na każdym kroku . Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gery dnia Nie 22:33, 08 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Elektryka i elektronika » Napięcie ładowania ST 1300.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group