FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
czy eStetka z 1999 roku ma DUAL CBS?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » czy eStetka z 1999 roku ma DUAL CBS?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelACE
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Skierniewice

 Post Wysłany: Sob 10:22, 27 Wrz 2008    Temat postu: czy eStetka z 1999 roku ma DUAL CBS?

sie przywitam na wstepie, pare osob znam z reala od wielu lat za sprawa spotkan precli i innych

jezdze kilkanascie lat, motocykli tez troche bylo, teraz pomykam Triumphem Tigerem ale oczekuje na St z 1999 roku od kolegi z Francji (jezdzilem troche tym egzemplarzem tam na miejscu), ide za 2 dni na operacje reki tak wiec moto jeszze na mnie musi cierpliwie poczekac

o co pytam, wyczytalem gdzies tam w necie ze Steki po 1996 roku mialy Dual CBS, jezdzilem z tym systemem w Varadero i bylo fajnie, jak dla mnie nie musi byc ABSu czy TCSu wystarczy DUAL CBS

i teraz nie wiem ma go moja eStetka czy nie ma? ponieważ to egzemplarz bez ABS i TCS

pzdr

pawelACE


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawelACE dnia Sob 10:23, 27 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 424
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Sob 11:18, 27 Wrz 2008    Temat postu: ST

Może nie temat... Czy mamy przyjemnośc z tym gościem,co opisywał swoje wycieczki w' Świecie motocykli' ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
pawelACE
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Skierniewice

 Post Wysłany: Nie 18:40, 28 Wrz 2008    Temat postu: Re: ST

Goguś napisał:
Może nie temat... Czy mamy przyjemnośc z tym gościem,co opisywał swoje wycieczki w' Świecie motocykli' ?


a malo to osob pisze?

cos tam popelnilem do Namady, Motocykla i SM, ale ostatnio sie STatkuje 8)

teraz na wycieczki jezdze incoguto :D

to jak z tym DUALEM?


pawel ACE


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Nie 19:49, 28 Wrz 2008    Temat postu:

To prawda CBS wprowadzili w ST1100 w 1996 sam jeżdżę taką wersją i z tego, co się orientuje montowany jest razem z ABS i TCS. Osobiście nie spotkałem jeszcze takiego egzemplarza z samym CBS–em.
Jeśli nie posiadasz w swoim ST tych dwóch systemów to na 99% nie będziesz miał i CBS.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
pawelACE
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Skierniewice

 Post Wysłany: Wto 16:45, 07 Paź 2008    Temat postu:

Garret napisał:
To prawda CBS wprowadzili w ST1100 w 1996 sam jeżdżę taką wersją i z tego, co się orientuje montowany jest razem z ABS i TCS. Osobiście nie spotkałem jeszcze takiego egzemplarza z samym CBS–em.
Jeśli nie posiadasz w swoim ST tych dwóch systemów to na 99% nie będziesz miał i CBS.



szkoda, znaczy jak zwykle prasa sie myli, mozna sprawdzic, przy opisach daja wiadomosc, iz od 1996 roku kazdy egzemplarz ma DUAL CBS, klamia bezczelnie jak widac Confused Sad
dla mnie hamowanie bez ukladow jest bardzo marne, moze duza masa moto, zreszta sie okaze bo wymieniono przewody hamulcowe na wzmocnione w oplocie zobaczymy
zreszta nie predko teraz na moto wsiade, tydzien po operacji, zakaz wysilku itd Evil or Very Mad

pawel ACE


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Wto 17:49, 07 Paź 2008    Temat postu:

Kłamią czy nie tego nie wiem, ale fakt jest taki, że młodsze roczniki, czyli po 1996 wychodziły w różnych wersjach włącznie z całkowicie gołymi, bez żadnych systemów.
Myślę, że nie ma, co przesadzać, że hamulce w wersjach bez systemów są takie marne, wg mnie są bardzo podobne, chociaż nie jeździłem wersją bez nich, przynajmniej nie w sposób na tyle agresywny żeby je przetestować.
Faktem jest, że wersje różnią się zaciskami, co do przewodów w met. oplocie zapewne dodają twardości. Ważniejsze wydaje mi się będzie zastosowanie dobrych klocków i wymiana starego płynu hamulcowego.
Tak na prawdę systemy zadziałają i przydają się w ekstremalnych stacjach, a w tych i tak trudno przewidzieć skutki. Poza tym zaleta braku systemów to mniej pracy przy wymianie płynu i odpowietrzeniu układu. O jakichś awariach czy rozszczelnieniach nawet nie wspomnę gdyż ręce opadają od ilości pompek i siłowników w wersji z trzema systemami, zajmują niemal całą prawą stronę motocykla. Nie robiłem przy tym jeszcze, ale nawet nie bardzo chce ruszać gdyż przeczuwam problemy.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Norbi
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Staszów

 Post Wysłany: Wto 18:22, 07 Paź 2008    Temat postu: Re: czy eStetka z 1999 roku ma DUAL CBS?

[quote="pawelACE"]sie przywitam na wstepie, pare osob znam z reala od wielu lat za sprawa spotkan precli i innych

i teraz nie wiem ma go moja eStetka czy nie ma? ponieważ to egzemplarz bez ABS i TCS


Czesc ACE
Znaczy sie teraz jak wyjedziesz St-kiem to na pewno bedzie padac...

przeczytalem to co Ci napisali i tyle powiem - nie masz na 100% Duala
bo ten jest montowany dopiero od 96 r ale TYLKO z reszta systemow
Sa tylko 2 wersje - z albo bez
Nie masz co panikowac - z przednim tez jest ok - warunek jak sam wiesz
posiadanie dobrych klockow - ja tuz przed sprzedaza zalozylem nowe tarcze i kocki oryginalne Hondy i moto zaczelo rewelacyjnie hamowac

Jako ze na preclach Cie nie widac zbytnio - to moze do Kefirowego forum dolaczysz ? -
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Norbi - co to mial ST-ka


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
pawelACE
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Skierniewice

 Post Wysłany: Śro 8:47, 08 Paź 2008    Temat postu: Re: czy eStetka z 1999 roku ma DUAL CBS?

Czesc ACE
Znaczy sie teraz jak wyjedziesz St-kiem to na pewno bedzie padac...



***bedzie jak zawsze, tradycji musi stac sie zadosc :D

przeczytalem to co Ci napisali i tyle powiem - nie masz na 100% Duala
bo ten jest montowany dopiero od 96 r ale TYLKO z reszta systemow
Sa tylko 2 wersje - z albo bez

***trudno jakos sie z tym pogodze, po prostu jak mialem w Vara ten system to czulem sie bardzo pewnie, nigdy nie mialem najmniejszego uslizgu czy sytuacji stresowej, a dawalem czasem ostro, najczesciej tradycyjnie juz w deszczu, po przesuadce na Triumpha bez jakiegokowliek systemu musialem uczyc sie od nowa, byly ostre sytuacje z blokowaniem i tylu i przodu, bez gleby co prawda ale.... Sad

Nie masz co panikowac - z przednim tez jest ok - warunek jak sam wiesz
posiadanie dobrych klockow - ja tuz przed sprzedaza zalozylem nowe tarcze i kocki oryginalne Hondy i moto zaczelo rewelacyjnie hamowac

****przejechalem sie kiedys taki wiekszy kawalek Pancia Pietrasika i bylo rewelę, pozniej taka z 1 rocznika i tak slabo, no i ta moja we Francj, no tam to juz galancie, byla i autostrada i wysokie gory oczywiscie w deszczu i czulem sie jak na lotniskowcu, znaczy mocno nieporecznie a hamowanie bylo takie z tych "rozpaczliwych", pewnie kwestia jak zawsze wjezdzenia sie i tyle, mialem jednak nadzieje na ten DUAL...
gdyby nie to ze ten moj zamowionu egzemplarz jest od kolegi, znam historie, nie bity, serwis jak trzeba, z dodatkow kanapa, szyba, przewody hamulcowe, radio, wyzsza kierownica, dodatkowe oslony itd. i cena niezbyt rewelacyjna to pewnie bralbym inny egzemplarz z systemami
no a teraz mam problem z odbiorem, przed operacja to bym sobie polecial samolocikiem i wrocil motkiem, bylaby fajna wycieczka na koniec sezonu, a tak trzeba kombinowac przyczepke, zakladac hak do auta itd znaczy lekka beznadzieja


Jako ze na preclach Cie nie widac zbytnio - to moze do Kefirowego forum dolaczysz ? -
[link widoczny dla zalogowanych]

***czytam ale sie nie udzielam, nie mam checi zeby mnie gnoje, ktorych na oczy nie widzialem uczyly jak mam zyc, jak jezdzic, co pisac itd. kazda grupa z czasem neistety nabiera masowosci i pojawiaja sie takie gnojki... dlatego zawezilem sobie grono i jest mi dobrze, a z preclami spotykam sie obowiazkowo w kwietniu czy marcu na TBSZ i nawet na Felkowskim

pawelACE

Pozdrawiam
Norbi - co to mial ST-ka [/quote]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Pon 16:37, 20 Paź 2008    Temat postu:

hmm, ja mam z abs i tsc i posiada dual cbs z 1999r.To świetne rozwiązanie z tym rozdziałem sił hamowania, moto tak nie kuca przy chamowaniu, wrażenia są ciekawe i czuję się bardziej bezpiecznie ;-)
Pozdro
 Powrót do góry »
GSG
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Katowice

 Post Wysłany: Wto 18:03, 21 Paź 2008    Temat postu:

Witam, jeżdżę bez tych układów zazwyczaj szybko i w większości raczej w trudnych warunkach. To prawda, że dla bezpieczeństwa i skupieniu się na przyjemnosci z jazdy lepiej byłoby je mieć. Potwierdzam również i radzę zmienić na stalowy oplot i dobre, (czerwone - ceramiczne) klocki, bo znacznie ułatwiają hamowanie. Przy awaryjnych hamowaniach nieraz lekko zarzuciło tyłem i trzeba było go kontrolować, ale jak się wprawisz w jeździeto przestaje toprzeszkadzać. Oczywiście na piachu, żwirze, białych pasach w deszczu itd uślizg lub zablokowanie przedniego koła jest bardzo prawdopodobne, a to już prawie pewna gleba, ale cóż. Motocyklista bez wyglebienia, to jak uczeń bez dwói. Byleby szczęśliwie sie skończyło. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
pawelACE
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Skierniewice

 Post Wysłany: Czw 11:22, 30 Paź 2008    Temat postu:

no to mamy w Polsce piekna Bardotke eSTetke, model 99 na Belgie
sporo przerobek, podwyzszona kierownica, przewody w oplocie stalowym, kanapa na zamowienie, pakiet wind stoper, grzane manetki, 2 turystyczne szyby z dopalaczem, dodatkowe plastiki na kufrach, komputerek ladowania i temperatury wewnetrznej i zewnetrznej, wtyczka do GPSu i takie tam

i teraz mam pytanie ile KM winna miec ST, z dokumentow wynika ze 68,8 kW czyli po przeliczeniu 93,57 KM?

no i sie ujechalem, 36 godzin w deszczu 2800 km, bleeee

ale jest juz umyta, nawoskowana itd:-)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawelACE dnia Czw 11:23, 30 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GSG
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Katowice

 Post Wysłany: Czw 15:58, 30 Paź 2008    Temat postu:

A nie masz jednej do zbycia, skoro masz 2 turystyczne szyby z dopalaczem? Ostatnio zakupiłem podwyższonż szybę i otwory montażowe nie pasowały, musiałem ją oddać. Poszukuję dobrej, podwyższonej szyby.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
pawelACE
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Skierniewice

 Post Wysłany: Czw 22:46, 30 Paź 2008    Temat postu:

GSG napisał:
A nie masz jednej do zbycia, skoro masz 2 turystyczne szyby z dopalaczem? Ostatnio zakupiłem podwyższonż szybę i otwory montażowe nie pasowały, musiałem ją oddać. Poszukuję dobrej, podwyższonej szyby.


eee dupa, jedna jest no name, druga wyzsza Ermaxu i te zalozylem, obie maja otwory do montazu u gory dopalacza i oczywiscie nie pasuje ten dopalacz do zadnej Confused
zrobilem przeglad i wpisali mi 74 kW w papier, co prawda wlasciciel upiera sie ze ma 106 KM ale cos mi sie nie chce wiezyc ze taki model wogole byl?

z czasem bede mial na opylenie prawdopodobnie jak oblukam co sie przyda a co nie, oryginalna kierownice, oryginalna szybe, oryginalne manetki, filtr powietrza z delikatnym przebiegiem bo zmieniam na niefabryczny i jakies tam drobiazgi


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Pią 10:16, 31 Paź 2008    Temat postu:

GSG z całą odpowiedzialnością mogę Ci polecić i jestem przekonany, że spełni Twoje oczekiwania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Może nie jest najtańsza, ale nowa - cena 146 €


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Norbi
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Staszów

 Post Wysłany: Pią 20:22, 31 Paź 2008    Temat postu:

Garret napisał:
GSG z całą odpowiedzialnością mogę Ci polecić i jestem przekonany, że spełni Twoje oczekiwania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Może nie jest najtańsza, ale nowa - cena 146 €


A Ty swoja tak tanio kupiles :D


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Norbi
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Staszów

 Post Wysłany: Pią 20:24, 31 Paź 2008    Temat postu:

pawelACE napisał:


i teraz mam pytanie ile KM winna miec ST, z dokumentow wynika ze 68,8 kW czyli po przeliczeniu 93,57 KM?

no i sie ujechalem, 36 godzin w deszczu 2800 km, bleeee

ale jest juz umyta, nawoskowana itd:-)


ok 100 koni
2800 km - starzejesz sie - dawniej to na luzie ile robiles ?
Jak ogolne wrazenia po przesiadce z bardziej endurowatych sprzetow?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kula
amator postów
amator postów


Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Sob 15:42, 01 Lis 2008    Temat postu:

jedna wersja to 96 koni

druga wersja to 100 koni ale to nie wielkie różnice;)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
pawelACE
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Skierniewice

 Post Wysłany: Pon 12:38, 03 Lis 2008    Temat postu:

Norbi napisał:

2800 km - starzejesz sie - dawniej to na luzie ile robiles ?
Jak ogolne wrazenia po przesiadce z bardziej endurowatych sprzetow?


ano wieku przybywa, w tym roku najdalej 1 dnia to okolo 1700 km z domu do Anglii do Oxfordu, wyjechalem o 6 rano i bylem natepnego dnia o 5.30 8)
ale to troche za duzo jak na jednorazowy przelot chyba ze bez pasazerki to w porzadku, wtedy mozna zmieniac pozycje na motorku, siadac na kanapie pasazera, klasc sie, nogi na podnozkach pasazera itd, no i Tiger raczej do takich dalekich przelotow slabo sie nadaje choc daje rade, slaba owiewka i rece oraz kark bola,

na ST jest fajnie nie wieje, nie pada, nie czuc predkosci (to troche minus bo mi srednia wzrosla), tyle ze powyglupiac sie nie da, tak to omijalo sie auta w korku w jakikolwiek sposob teraz trzeba bedzie myslec, przez kraweznik czy jakis plytki row melioracyjny nie przeleci itd.

ale bedzie dobrze, przyzwyczaje sie Surprised


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
pawelACE
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Skierniewice

 Post Wysłany: Pon 12:45, 03 Lis 2008    Temat postu:

kula napisał:
jedna wersja to 96 koni

druga wersja to 100 koni ale to nie wielkie różnice;)


heh ja mam w dokumentach na razie 3 wersje wpisane Question
belgijska/luksemburska 93,58 KM
francuska 100,096 KM
polska 100,64 KM

za to w 2 ksiazkach ktore mam do ST nie ma nigdzie informacji o mocy Question
niezle jaja


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » czy eStetka z 1999 roku ma DUAL CBS?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group