FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Kody testowe ABS Honda ST1100A ABS TCS
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » Kody testowe ABS Honda ST1100A ABS TCS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KrzysiekJw
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Nie 20:10, 24 Lip 2016    Temat postu:

Panowie czy wywołanie kodów usterki działa tak samo w każdym roczniku i wersji?

Mam policjanta 2000r, po czyszczeniu motocykla zaczęła migać kontrolka abs, miga ciągle (obie połówki). Próbowałem wywołać kod błędu ( wcisniety wyłacznik, właczenie zapłonu, czekam aż zgaśnie kontrolka abs, puszczam wyłacznik, po chwili zapalają się obie częsci kontrolki abs i świecą ciągle). Niestety bez skutecznie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Pon 4:52, 25 Lip 2016    Temat postu:

Pisałem wcześniej, że Kolega leniuszek??? Very Happy Pisałem.
Po pierwsze: Tak.
Po drugie, teoretycznie jeśli dobrze uruchamiasz procedurę odczytu błędu to powinien się pokazać odpowiedni kod. Niestety i to opisuje na tym forum wielu, elektronika od ABSu pracuje różnie. Ja zakładam, że jest sprawna a "coś" nie tak jest z modulatorami, ale może być różnie. Poszukaj wywodów innych i też moich na forum. Musisz też sam sprawdzić połączenia wtyczek i czujników. Jeśli system ruszy i jest sprawny a problem tkwi w modulatorach to błędy się pokarzą .


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
KrzysiekJw
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Pon 6:23, 25 Lip 2016    Temat postu:

Leniuszkiem kolego raczej nie jestem Wink przeczytalem sporo tematów odnośnie abs, po prostu chciałem się upewnić co do procedury, wiadomo że policjant ma inna instalacje więc różnie może być.

Próbowałem czyszczenia koronki abs myjka ciśnieniową, sprawdziłem bezpieczniki bo też w jednym wątku taka sugestia padła, chciałem wykluczyć najprostsze sprawy zanim zacznę rwać ponownie plastyki, chciałbym trochę pojeździć i nacieszyć się motocyklem :d


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Pon 9:32, 25 Lip 2016    Temat postu:

Co do instalacji to Policyjna różni się tylko wyposażeniem typu lampki i jakieś służbowe gadżety. Funkcjonalnie to takie same motocykle. Temat ABSu u mnie ciągnął się przez rok. Skończyło się na wymontowaniu tylnego modulatora, który zresztą w twoim roczniku jest inny niż w moim (chyba, że masz ten sam bo nie pamiętam).Problem niestety tkwi w braku możliwości uruchomienia procedury diagnostycznej. Tak nie miałem. Sądzę, że albo wina siedzi w nie właściwej kolejności przyciskania (ale to sprawdziłeś) albo w niesprawnych przyciskach ABS/TCS, albo co najgorsze w uszkodzonym module. Trudno tak na odległość zadecydować, co jest grane? Może należy pokombinować z uruchamianiem procedury. Mam na myśli załączony zapłon zanim przekręcisz kluczyk. Albo wciśnięcie ABS/TCS na włączonym zapłonie i dopiero kluczyk. Takie kombinacje. Może tędy droga. Nigdzie nie doczytałem nic na temat resetu a jak dłużej po naciskam przyciski to odnoszę wrażenie , że się system zeruje. Choć oficjalnie nic takiego nie ma. Jest sprawne albo nie. Musisz sam pokombinować. Idealnym wyjściem była by podmianka modułu.
P.S. Tak mnie naszła myśl, że skoro moto jest policyjne to może przy zdejmowaniu wyposażenia ktoś wypiął za dużo. Ale to pewnie też sprawdziłeś. Nie mam innych pomysłów. Pochwal się co odkryłeś. Jak odkryjesz Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
KrzysiekJw
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Śro 21:54, 03 Sie 2016    Temat postu:

Rozwiązanie okazało się banalne. Zacząłem dedukować ze skoro nie mogę wywołać kodów usterki to może jest coś z przyciskiem. Rozdarłem bok i okazało się że słabo wpiąłem wtyczkę po poprzedniej rozbiórce.

Zapiąłem poprawnie, próba kodów i TA DA - wymrygał 7 czyli problem z obwodem elektrycznym, reset zasilania i próba drogowa, wszystko wróciło do normy, abs działa.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Czw 4:53, 04 Sie 2016    Temat postu:

A przeszło mi to przez głowę choć pisałem o nie kompletnym wpięciu wtyczek. Byłem blisko. Najważniejsze, że Very Happy Very Happy naprawiliśmy Very Happy Very Happy kolejny motór Wink . Teraz, trzeba się tylko cieszyć z jazdy. Pozdrawiamy.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
radar74
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Będzin

 Post Wysłany: Sob 18:34, 15 Kwi 2017    Temat postu:

Mam znowu problem z tym ABS-em. Wymieniłem czujnik na inny i dalej wykazuje mi błąd - wadliwy czujnik w przednim modulatorze, przekopałem już całe forum i nic - dalej jestem głupi.
W związku z tym mam pytanie jaki to jest czujnik i jak go można przemierzyć oraz może jest ktoś kto by się podjął diagnozy oraz ewentualnej naprawy, mnie już ręce opadły.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Sob 19:04, 15 Kwi 2017    Temat postu:

Czyli to nie jest wina czujnika tylko przewodów łączących ten element z centralką. Tego bym się trzymał. Może wtyczka nie kontaktuje? To nie są nowe motocykle z wzorowym stanem złączy i przewodów. Skoro ciągle wskazuje na czujnik a go wymieniłeś to pozostały tylko dwa elementy. Skup się i metodycznie podejdź do problemu. Trzeba z miernikiem w łapkach "przedzwonić" wiązkę przewodów. Jeśli tu będzie OK to podmienić centralkę. W manualu jest rysunek pokazujący sposób działania układu ABS. Może skonsultuj się z kumatym elektrykiem ( jeśli się na tym nie znasz) i wykonajcie "zamiennik " żeby oszukać układ. To nie są drobne operacje bo błąd może się zakończyć uszkodzeniem dobrych elementów. Najbezpieczniejsze są podmianki.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dario75
NOWY
NOWY


Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kielce

 Post Wysłany: Nie 11:22, 27 Sie 2017    Temat postu:

Witam. i mnie dopadło pytanie jeśli nie ma błedów to jak powinna się zachować kontrolka bo u mnie zaświeca się jeden raz nadłużej co jakiś czas połowa lewa. oczywiście padłmi też tylni czujnik ABS i jak wyświetlał to jeden raz dłużej i sześć krótko ale po kilku próbach znikło sześć i zostało jeden długo, więc pytanie czy to długo to tylko przerwa czy błąd nr 1 bo w opisie na początku nie jest doprecyzowane.

ps.gdzie dostać czujnik Abs tył?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dario75 dnia Nie 11:23, 27 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dario75
NOWY
NOWY


Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kielce

 Post Wysłany: Nie 11:40, 27 Sie 2017    Temat postu:

A nie napisałem że moja pancia to z 93r i czujnik 3 kabelki

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jerry1
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zabrze

 Post Wysłany: Śro 18:48, 06 Cze 2018    Temat postu:

Witam, padł mi ABS, po teście wyświetla 4 i 8 mrugnięć czyli problem z ecu i zasilanie tylnego modulatora, co mi nic nie mówi
Może ktoś podpowiedzieć co sprawdzić, gdzie się znajduje i jak wygląda?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jerry1
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zabrze

 Post Wysłany: Śro 18:58, 13 Cze 2018    Temat postu:

Naprawdę nikt nic nie wie? Chociaż gdzie znajduje się sterownik ABS?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Śro 19:14, 13 Cze 2018    Temat postu:

Jerry1 napisał:
Naprawdę nikt nic nie wie? Chociaż gdzie znajduje się sterownik ABS?

Z tego co pamiętam to cała elektronika znajduje się pod owiewką za przednią lampą. Musisz "rozkopać" całą czachę i wtedy będziesz wszystko widział.
Jak masz serwisówkę to na rysunkach wszystko powinno być widoczne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Śro 19:19, 13 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Leszek1977
NOWY
NOWY


Dołączył: 08 Maj 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 15:25, 06 Sty 2023    Temat postu:

Witam. Panowie mam pytanie czy po podłączeniu na krótko silniczka abs powinien kręcić bo u mnie stoi dopiero jak go wyjmę czy poluzuje to sprężynę od tłoczka z drugiej strony to działa pancia 94r błędu tez nie ma tylko jeden głupie mrugnięcie. Dziekuje.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Leszek1977
NOWY
NOWY


Dołączył: 08 Maj 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 15:27, 06 Sty 2023    Temat postu:

Przepraszam za słownik. Jedno długie mrugniecie

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ran
amator postów
amator postów


Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 91
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: małopolskie

 Post Wysłany: Pią 22:55, 06 Sty 2023    Temat postu:

Zdaje się że we wtyczce są dwa piny. Jeden jest od nabijania ciśnienia, drugi popuszczania. Jak nie masz ciśnienia to powinien kręcić i wysunąć tłok do góry. Masz rozebrany ten modulator?
A w ogóle działa ten abs?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ran dnia Pią 22:59, 06 Sty 2023, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Leszek1977
NOWY
NOWY


Dołączył: 08 Maj 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 8:03, 07 Sty 2023    Temat postu:

Abs nie działa. Ja mam pierwszy model modulatora i do silnika dochodzi tylko jeden przewód I wyglada jakby silnik nie miał siły. Ten silniczek krokowy przy teście działa.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ran
amator postów
amator postów


Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 91
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: małopolskie

 Post Wysłany: Sob 11:11, 07 Sty 2023    Temat postu:

Jak silnik wykazuje chęci do życia to musisz rozebrać modulator i spróbować uruchomić. Bez rozbebeszenia nie pójdzie. Padło teraz czy od początku nie działało?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Leszek1977
NOWY
NOWY


Dołączył: 08 Maj 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 13:33, 07 Sty 2023    Temat postu:

Tak już kupiłem i sezon przejeżdżałem ale nie lubię jak coś nie działa a jest. Jak ma lekko to kręci bo już go wyjmowałam i jak odbezpieczę ten tłoczek od tyłu ta sprężynę i przytrzymuje palcem tak aby było lżej to razem z tłoczkiem kręci. Muszę chyba zobaczyć szczotki albo dać do sprawdzenia może jakieś uzwojenie poszło.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ran
amator postów
amator postów


Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 91
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: małopolskie

 Post Wysłany: Sob 14:05, 07 Sty 2023    Temat postu:

Wygląda na zablokowany tłoczek. Musisz rozebrać.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ran
amator postów
amator postów


Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 91
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: małopolskie

 Post Wysłany: Sob 14:18, 07 Sty 2023    Temat postu:

Jak okaże się że mam rację to musisz być ostrożny bo te elementy łatwo uszkodzić . Praktycznie nie do kupienia.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Leszek1977
NOWY
NOWY


Dołączył: 08 Maj 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 16:11, 07 Sty 2023    Temat postu:

Wszystkie tłoczki chodza nic nie zatarte a silnik stoi. Jak go wyjmę to kręci ale w rękach przez ścierkę można go zatrzymać i problem w tym ze nigdzie nie można kupić cały modulator aby porównać.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Leszek1977
NOWY
NOWY


Dołączył: 08 Maj 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 16:12, 07 Sty 2023    Temat postu:

Wszystko rozebrałam i zalałem płynem.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ran
amator postów
amator postów


Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 91
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: małopolskie

 Post Wysłany: Sob 16:25, 07 Sty 2023    Temat postu:

Wyciągnąłeś na zewnątrz ten element który jest popychany przez mimośród?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Leszek1977
NOWY
NOWY


Dołączył: 08 Maj 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 16:57, 07 Sty 2023    Temat postu:

Tak i chodzi lekko w srodku

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ran
amator postów
amator postów


Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 91
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: małopolskie

 Post Wysłany: Sob 17:25, 07 Sty 2023    Temat postu:

No to ciekawe.
Jak Ci zależy na tym abs to mogę spróbować go uruchomić bo mam jeden niekompletny. Musiałbyś przysłać chyba że mieszkasz gdzieś w okolicy.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Leszek1977
NOWY
NOWY


Dołączył: 08 Maj 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 18:13, 07 Sty 2023    Temat postu:

Ja z Lublina. Ale masz ten pierwszy model? Tak myślałem z tym silnikiem aby podjechać tam co rozruszniki robią to go sprawdzą.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Leszek1977
NOWY
NOWY


Dołączył: 08 Maj 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 18:19, 07 Sty 2023    Temat postu:

Podesłać nie ma problemu. I tak nie jeżdżę

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ran
amator postów
amator postów


Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 91
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: małopolskie

 Post Wysłany: Sob 18:23, 07 Sty 2023    Temat postu:

Jak najbardziej możesz sprawdzić ale myślę że to nie silnik.
Moto mam 93 i też musiałem walczyć.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ran
amator postów
amator postów


Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 91
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: małopolskie

 Post Wysłany: Sob 18:39, 07 Sty 2023    Temat postu:

pw

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » Kody testowe ABS Honda ST1100A ABS TCS
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group