FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Zaciski hamulcowe blokują kola ?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » Zaciski hamulcowe blokują kola ?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Novator
bywalec
bywalec


Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Białystok

 Post Wysłany: Śro 22:55, 08 Gru 2010    Temat postu: Zaciski hamulcowe blokują kola ?

Witam! Jak w temacie. W mojej Pańce blokują sie kola. Po zakupie i przewozu motora na lawecie w zime przy -10 C . Po rozlodowaniu Pańcia nie chciala sie toczyć . Bylo zimno i cięzko pchac motor po śniegu do garazu. Co to moze być ? Czyzby blokują hamulce ? Pomóżcie !!! HELP

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Novator dnia Śro 22:56, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Czw 11:23, 09 Gru 2010    Temat postu:

Jesteś pewien, że obydwa koła były zablokowane? Postaw na centralnym podnóżku i sprawdź... Może tak być, że płyn nie był dawno wymieniany i złapał wilgoci i po prostu zamarzł...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Czw 13:55, 09 Gru 2010    Temat postu:

A może był na biegu? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Czw 16:41, 09 Gru 2010    Temat postu:

Goguś napisał:
A może był na biegu? Very Happy

Dlatego pytałem, czy obydwa koła były zablokowane...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Novator
bywalec
bywalec


Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Białystok

 Post Wysłany: Czw 18:03, 09 Gru 2010    Temat postu:

Marlboro napisał:
Jesteś pewien, że obydwa koła były zablokowane? Postaw na centralnym podnóżku i sprawdź... Może tak być, że płyn nie był dawno wymieniany i złapał wilgoci i po prostu zamarzł...


Nie! Tylne kolo sie kręci , tylko ze jakoś powoli ,z trudem . Toczylem motor na luzie . Przednie kolo hamowalo . Teraz stoi w garazu .

Moze masz rację , ze plyn stary lub zamarzl . Kiedy wyprowadzalem z garazu Adama , po kupnie na lawetę tez jak by coś hamowalo motor .

I z tym pytanko: Ile plynu powinno być w zbiorniczku hamulcowym tylnym ? Bo u mnie jest nalano minimum . Ojciec Adama powiedzial że tak ma być ?. Ze jego wywala od ciśnienia . Czy to tak ?.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Czw 20:44, 09 Gru 2010    Temat postu:

Jak blokuje przód,może zardzewiały łożyska?Tak sie często dzieje w angolach i tych co parkują pod chmurką...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Czw 21:39, 09 Gru 2010    Temat postu:

Novator napisał:
I z tym pytanko: Ile plynu powinno być w zbiorniczku hamulcowym tylnym ? Bo u mnie jest nalano minimum . Ojciec Adama powiedzial że tak ma być ?. Ze jego wywala od ciśnienia . Czy to tak ?.

Pierwsze słyszę o takiej teorii... płynu ma być pomiędzy minimum a maksimum - tak to wymyślili w fabryce i tak powinno być. Jeśli płyn wywala gdy jest go więcej to coś jest nie tak z hamulcami...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2230
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Czw 21:50, 09 Gru 2010    Temat postu:

I z tym pytanko: Ile plynu powinno być w zbiorniczku hamulcowym tylnym ? Bo u mnie jest nalano minimum . Ojciec Adama powiedzial że tak ma być ?. Ze jego wywala od ciśnienia . Czy to tak ?.[/quote]


Pewno, że nie tak Exclamation Płynu powinno być między MAX a MIN. Ale napewno nie powinno go wywalać ze zbiornika Exclamation


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Czw 21:58, 09 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2233
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 17:31, 19 Gru 2010    Temat postu:

Płyn, oczywiście, powinien być pomiędzy max, a min. Prawdopodobnie, masz zapieczone tłoczki cylindra. Trzeba rozebrać zaciski, wyczyścić tłoczki i poskładać. Następnie zalać nowym płynem (dot4) i odpowietrzyć. Dobrze byłoby, też dać nowe gumki na tłoczkach. pozdr

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Smarek111
bywalec
bywalec


Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żyrardów

 Post Wysłany: Pon 15:47, 27 Gru 2010    Temat postu:

Sprawdź jeszcze ustawienie tulejki przy antynurkowaniu tą ktora trzyma zacisk hamulcowy.Jeżeli ja sie odwrotnie założy to są takie objawy jakby zacisk trzymał.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Newbie
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szczecin

 Post Wysłany: Nie 8:58, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Hej,
podepnę się pod temat, bo i ja mam z tym problem. Próbowałem rozruszać przednie zaciski, bo słabo odpuszczają. Jest trochę lepiej. Jednak żeby osiągnąć ideał nie obejdzie się bez wymiany uszczelniaczy a może i tłoczków. Dopuszczam też myśl, że być może będę musiał wymienić też zaciski, bo w najlepszej kondycji to one nie są. Nie mam bladego pojęcia jak to wygląda w kosztach...
Wątpię czy uda znaleźć się teraz fabrycznie nowe. Jakie modele Hondy miały takie zaciski? Pewnie ciężka CBR'ka, może Goldas? Śmigam modelem M '91.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Nie 9:32, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Ca łe zaciski można kupić nawet na allegro. Ceny ok 50-100 za szt.Pewnie pasują od jakiejś Hondy,bo sporo modeli ma te same zaciski,tarcze itd

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1116
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ostrów Mazowiecka

 Post Wysłany: Nie 12:47, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Panowie z tym kupnem używek to się nie spieszcie.
Ja swoje zaciski zimą wymontowałem , rozebrałem łącznie z tłoczkami .
Wystarczyło doprowadzić tłoczki do normalnego wyglądu i zaciski działają jak nowe.A muszę powiedzieć że pod koniec sezonu też miałem problemy z tyłem , nie odbijały dobrze dwa tłoczki do tego stopnie że aż było czuć okładziny w trakcie jazdy.
Ale teraz jest wszystko ok.
Wystarczy trochę chęci , i jeden wieczór pracy . Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Newbie
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szczecin

 Post Wysłany: Pon 1:37, 16 Kwi 2012    Temat postu:

Zgadzam się w 100% MRSpidi65, ale dziś kontynuowałem aktywizację tłoczków i przy okazji zauważyłem w jednym z zacisków coś jakby wyszczerbienia spod których wyłażą uszczelnienia kurzowe. Tłoczki chodzą już o niebo lepiej, ale obawiam się, że czeka mnie jednak zakup nowych zacisków... Nowych... Używanych oczywiście, bo cena nowych rozkłada na łopaty.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Newbie dnia Pon 1:39, 16 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » Zaciski hamulcowe blokują kola ?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group