FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Zarowki
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Oświetlenie » Zarowki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







 Post Wysłany: Sob 16:29, 09 Cze 2007    Temat postu: Zarowki

Mam pytanie koledzy!
Nie wim jak w waszych ST ale w mjeje sa bardzo słabe swiatła mijania.Chce załozyc jakies lepsze zarowki.Nie wim tylko jaki typ zarowek ma ST.Przebywam obecnie w Irlandi i nie mam mozliwosci sprawdzenia jakie zarowki ma moto,a chcał bym sobie cos zamowic na Allegro.Wydaje mi sie ze to sa H4 ale nie jestem pewien.Bede wdzieczny za podpowiedz.
 Powrót do góry »
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Czw 22:22, 14 Cze 2007    Temat postu:

H4 na 100% :-)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
granadziarz
junior
junior


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 7:54, 15 Cze 2007    Temat postu:

Przy czym nie warto zakładac zbyt mocnych, ja miałem założoną 100/80W i lekko przypaliło odbłyśnik, musiałem wymienić Sad
Twoją sytuację Pijo poprawi wpięcie równolegle drugiej żarówki, alternator ma duży zapas mocy więc nie ma problemu


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
GSG
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Katowice

 Post Wysłany: Wto 20:41, 25 Wrz 2007    Temat postu: Technika

Masz pewnie 45/45. W niektórych wersjach te są właśnie oryginalne. Można wsadzić max. 60/55 bo tak jest napisane na obudowie. Gorzej, że są wersje, do których nie pasują wszystkie popularne H4 z powodu zamocowania. Po prostu rozstaw tych trzech wypuszczonych blaszek mocujących na okręgu kołnierza jest inny, są one w innym miejscu, pod innym kątem. Nie pasują więc wszystkie ogólnodostępne żarówki. Wiem o tym, ponieważ moja wersja (kanadyjska) niestety tak ma. Musiałem (jak mi się spaliły) zamawiać oryginały, tzn. te z właściwym, niepopularnym rozstawem o małej mocy 45/45 i przerobiłem je wsadzając na specjalnym amerykańskim kleju inne żarniki, tj. 60/55. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Wto 21:37, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Moze wykroczę troszkę po za tmat ale na szczęście są dwie lampy i w moim przypadku jeszcze za granica gość połączył tak, aby świeciły obie na raz. Owszem efekt może i jest lepszy lecz po, co obciążać alternator jeżdżąc przez cały dzień kiedy suma Watów przekracza dobrze ponad 100. Powróciłem jednak do wersji pierwotnej montując dodatkowo osobny przełącznik, aby w nocy korzystać z dwóch lamp zaś w dzień z jednej. Ma to tka zaletę, że jeśli nawet spali się jedna żarówka robię pstryk i przechodzę na drugi reflektor nie martwiąc się w danej chwili jej wymianą. Różnica pozostaje jak sądzę w budowie szkła i sposobie układania snopa światła (myślę tu oświetleniu pobocza) ale zawsze można uzupełnić jej brak na spokojnie po przyjeździe.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Oświetlenie » Zarowki
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group