FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Wymiana żarówki H4
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Oświetlenie » Wymiana żarówki H4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebtos
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Pon 9:38, 19 Gru 2011    Temat postu: Wymiana żarówki H4

Witam. Czy któryś z kolegów może się spotkał z problemem wymiany żarówki przedniej H4.
Kupiłem Philips Blue Vision 60/55 W i chciałem wymienić. Okazuje się że roztaw listków z boku żarówki nie pasuje do gniazda żarówki w lampie. Mam wersję kanadyjską z żarówkami 45/45 W. Czy da się to jakoś obejść? Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sebtos dnia Pon 9:40, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ikar
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 285
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Pon 12:13, 19 Gru 2011    Temat postu:

Mnie się wydaje że trzeba kupić takie coś :
[link widoczny dla zalogowanych]
Może się obejdzie i nie trzeba obcinać kabli tylko zamienić samo gniazdo .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Pon 12:16, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sebtos
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Pon 12:50, 19 Gru 2011    Temat postu:

Ale nie chodzi mi o kostkę tylko o gniazdo w lampie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 1853
Przeczytał: 68 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Pon 21:01, 19 Gru 2011    Temat postu:

Ja mam wersję z USA i aby dopasować H4 musiałem skrócić te wąskie stabilizatory. Amerykaniec zrobił tak samo bo oryginał kosztuje 25$

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sebtos
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Wto 8:24, 20 Gru 2011    Temat postu:

Dzięki spróbuje tego samego

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 458
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pią 6:21, 28 Sie 2015    Temat postu:

Nie chcę zakładać nowego tematu, więc może tutaj zamieszczę swoją propozycję i zapytanie.
Mam w reflektorze założoną instalację i światełka biksenony. Bardzo ładnie świecą niebiesko-białym światłem
Jestem gotów "oddać" je w dobre ręce ....w zamian, że przywrócenie tradycyjnych opraw pod H4.
Jeśli nie będzie chętnych, to sam spróbuję dokonać zamiany.
I tutaj mam pytanie. Czego konkretnie mi brakuje, żeby założyć żarówkę H4?. Zauważyłem, ze kostki w które wpina się styki żarówki zostały(są wpięte w nie chyba kostki mostkujące).
Brakuje na pewno elementu który jest zamocowany bezpośrednio w klosz i w który wkłada się żarówkę.
I tutaj mam ambę. Czy to musi być konkretnie od tego klosza "gniazdo" pod żarówkę czy ewentualnie próbować znaleźć coś pasującego np od jakiegoś auta na szrocie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Pią 6:21, 28 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
.
.


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2099
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pią 18:08, 28 Sie 2015    Temat postu:

Jezeli to są faktycznie biksenony i nikt nic tam nie kombinował, to brakuje ci tylko, żarówki H4. Very Happy

Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 458
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Sob 7:13, 29 Sie 2015    Temat postu:

jerzyk napisał:
Jezeli to są faktycznie biksenony i nikt nic tam nie kombinował, to brakuje ci tylko, żarówki H4. Very Happy

To by było super. Very Happy Very Happy Very Happy
Cholera miałem zdjęty cały bok i nie przyszło mi do głowy zrobić fotki tego gniazda. Ale wydaje mi się, że w tym gnieździe klosza jest teraz chyba taka guma i w niej są osadzone dwie żarówki. Raczej jest to ksenon, bo z każdej strony są jakieś przetwornice(grube płytki) na grubych kablach.

Normalnie to żarówki H4 wchodzą w takie metalowe kołnierze-gniazda i zamykane są druciana spinką i tego u siebie raczej nie widziałem.
Chyba, że w ST1300 jest jakoś to inaczej.
Ewentualnie może gdzieś znajdzie się zdjęcie takiego klosza z oprawą żarówki to bym porównał, bo nie chce mi się znowu ściagać całego boku, żeby dojść do tego miejsca.
Póki co zrobię fotkę klosza od przodu, może żarówki jakie mam podpowiedzą czy to sa biksenony. Ja mam wiedzę w tej materii niewielką.
Wiem tylko że świecą pieknym niebiesko-białym światłem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Sob 8:15, 29 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2142
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Sob 9:28, 29 Sie 2015    Temat postu:

peptek napisał:
...... Ale wydaje mi się, że w tym gnieździe klosza jest teraz chyba taka guma i w niej są osadzone dwie żarówki. Raczej jest to ksenon, bo z każdej strony są jakieś przetwornice(grube płytki) na grubych kablach.
....
Wiem tylko że świecą pieknym niebiesko-białym światłem.

Peptek a po co to zmieniać. Masz ksenony a nie jakieś bi.
Jak Ci się spieprzą to dopiero myśleć o powrocie do H4.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1495
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Sob 13:30, 29 Sie 2015    Temat postu:

Jak rozbiezesz przód motocykla. Zdejmij lampę to pod czaszka znajdziesz przetwornice itp. ori gniazda.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 458
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Nie 20:22, 30 Sie 2015    Temat postu:

Tak wygląda ksenon z przodu u mnie


Tak wygląda H4 w innej ST1300

A tak wygląda od "tyłu" wejście pod żarówkę.




Mam nadzieję, że ten kto zakładał te ustrojstwo nie pokaleczył wejścia -oprawki i może tylko usunął drucik - sprężynkę.
Wg mnie Jerzyk możesz mieć rację, że wystarczy włożyć żarówkę H4 i będzie standard. To się okaże dopiero wtedy jak zdejmę owiewkę i zdejmę gumową osłonkę z reflektora.
Nie podoba mi się jak ta lampa świeci. Nie ma linii odcięcia światła i cienia tylko świeci raczej tak rozproszonym światłem.
Jechałem w bardzo słoneczny dzień i kumpel akurat jechał autem naprzeciw mnie i zwrócił mi uwagę, że dawałem po gałach. Fakt, że jakimś cudem lampa była ustawiona na maksa do góry na regulatorze


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Nie 20:40, 30 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 458
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Nie 20:25, 30 Sie 2015    Temat postu:

norbert napisał:
Jak rozbiezesz przód motocykla. Zdejmij lampę to pod czaszka znajdziesz przetwornice itp. ori gniazda.


Przetwornice mam pod owiewką na wierzchu. Wiszą na trytytkach na gałce od regulacji lampy na boki.
"Wystarczy" tylko zdjąć owiewkę.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1283
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Pon 7:58, 31 Sie 2015    Temat postu:

To nie są bi xenony - masz zamontowaną żarówkę xenonową na mijania i halogenową na drogowe----------- zdjęcie drugie sugeruje ,że być może nic nie jest przerabiane tylko zdejmij tą gumową osłonę , co z niej wychodzą przewody , a pod nią pewnie będziesz miał ten drucik co trzyma żarówkę......

Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 458
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pon 19:18, 31 Sie 2015    Temat postu:

Żarówki H4 już zamówiłem i może w piątek zabiorę się do ściągania owiewek i spróbuję zajrzeć co tam jest pod osłoną gumową i może uda się bez problemowo przejść na H4.

Te światła mijania z xenonu jeszcze jakoś bym przełknął, bo kolorek światła jest super, ale te drogowe z halogenu świecą mi pod koło i to jest główny powód, że chce je wywalić. Żeby drogowe sięgały troszkę dalej, to regulacja lampy musi być na maxa, a wtedy mijania walą ludziom po gałach.
Póki co dziękuję za pomoc i pozytywne rozjaśnienie tematu


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 458
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Sob 5:21, 05 Wrz 2015    Temat postu:

Tak jak Samad i Jerzyk pisali wystarczyło wyjąć te ustrojstwa z klosza i zapodać żarówkę H4 i wszystko śmiga jak się patrzy. Muszę powiedzieć, że ST1300 ma bardzo fajne firmowe oświetlenie. Nic nie trzeba poprawiać, bo te lampy pięknie oświetlają drogę.
Dziękuję za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 458
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Sob 19:38, 02 Kwi 2016    Temat postu:

Przeszukałem posty i nie znalazłem informacji czy komuś udało się wymienić żarówkę H4 bez zdejmowania owiewek.
Czy ktoś próbował i się udało? Oczywiście nie zdzierając sobie skóry z dłoni.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
.
.


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2099
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 20:29, 02 Kwi 2016    Temat postu:

Kurna, peptek, załamujesz mnie. Patrz post wyżej

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 458
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Sob 20:37, 02 Kwi 2016    Temat postu:

Ale mi chodzi o to czy np na drodze nie zwalając żadnych plastików można dojść do żarówki i zrobić to w kilka minut.
No kurna Jerzyk nie widzę takiej informacji.
No chyba, że całkiem mnie otumaniło. Shocked


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
.
.


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2099
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 21:39, 02 Kwi 2016    Temat postu:

No jak nie, jak tak. Nie ma problemu, czy to 1100, czy 1300. Zapytaj Urbasia, może pamieta, ile minut, zajęła wymiana żarówki w Czechach.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
grabi
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 805
Przeczytał: 45 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ziemia Obiecana

 Post Wysłany: Nie 6:57, 03 Kwi 2016    Temat postu:

W 1300 musisz mieć tylko małą dłoń :/

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 206
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Nie 10:41, 03 Kwi 2016    Temat postu:

Ja nie mam małej dłoni (taka krótka i pękata) i udało mi się jedną ręką zmienić dwie żarówki od strony lag bez zdejmowania czegokolwiek. Najwięcej czasu zajęło mi zdjęcie kostki. Nie miałem pojęcia, że trzeba z boku mocno nacisnąć ją, żeby lekko zeszła. A już myślałem, że się styki zespawały Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2142
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Nie 17:42, 03 Kwi 2016    Temat postu:

jerzyk napisał:
No jak nie, jak tak. Nie ma problemu, czy to 1100, czy 1300. Zapytaj Urbasia, może pamieta, ile minut, zajęła wymiana żarówki w Czechach.
Dobrze Jerzyk pamiętasz, spocony byłem jak pies. Potem mi poszła w drodze do Torunia i poradziłem sobie w 5 min.
Trening czyni mistrza Exclamation Very Happy
I zapamiętałem Twoją szkołę, lewa lampa-prawa ręka, prawa lampa- lewa ręka Exclamation


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Nie 18:09, 03 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 458
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Nie 18:31, 03 Kwi 2016    Temat postu:

No łapki mam nie takie wielkie. Czyli co zdejmujemy czarną trójkątną osłonkę spod spodu i wyginamy się i da radę? Wyjęcie to jedna sprawa, a potem trza jeszcze przełożyć żarówkę i ją wetknąć po uprzednim obsadzeniu w kostkę. Hmm. Trochę ciemno to widzę, ale w najbliższym czasie spróbuję tego dokonać. Tak treningowo na w razie czego.

Kiedyś próbowałem na zasadzie treningu przed wyjazdem zimowym w góry założyć łańcuchy na koła w aucie. Było -20 stopni i za pierwszym razem nie dałem rady. Zrobiłem drugie podejście przy -12 i udało się. Oszczędziło mi to wiele czasu wtedy kiedy była potrzeba założyć je na koła
Czasem warto wykonać sobie jakąś trudną czynność tak na wszelki wypadek, żeby mieć jaśniejsze pojęcie w razie potrzeby.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2142
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Nie 18:50, 03 Kwi 2016    Temat postu:

peptek napisał:
No łapki mam nie takie wielkie. Czyli co zdejmujemy czarną trójkątną osłonkę spod spodu i wyginamy się i da radę? Wyjęcie to jedna sprawa, a potem trza jeszcze przełożyć żarówkę i ją wetknąć po uprzednim obsadzeniu w kostkę. Hmm. Trochę ciemno to widzę, ale w najbliższym czasie spróbuję tego dokonać. Tak treningowo na w razie czego.

.....

Pamiętaj co napisałem wyżej.
Zdejmujesz kostkę z żarówki, potem zabezpieczenie gumowe.
Wychaczasz zabezpieczenie żarówki, wkładasz nową.
Problem w tym, że wszystko robi się na "czucie", ale się da Exclamation


Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 458
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Nie 20:04, 03 Kwi 2016    Temat postu:

r.urbanski napisał:
peptek napisał:
No łapki mam nie takie wielkie. Czyli co zdejmujemy czarną trójkątną osłonkę spod spodu i wyginamy się i da radę? Wyjęcie to jedna sprawa, a potem trza jeszcze przełożyć żarówkę i ją wetknąć po uprzednim obsadzeniu w kostkę. Hmm. Trochę ciemno to widzę, ale w najbliższym czasie spróbuję tego dokonać. Tak treningowo na w razie czego.

.....

Pamiętaj co napisałem wyżej.
Zdejmujesz kostkę z żarówki, potem zabezpieczenie gumowe.
Wychaczasz zabezpieczenie żarówki, wkładasz nową.
Problem w tym, że wszystko robi się na "czucie", ale się da Exclamation

No jak piszesz, że się da to musi się dać Very Happy
Uparty jestem czasem aż nadto. Dzięki wielkie. W między czasie napisałem do Ciebie na PW, więc możesz PW juz nie czytać, bo już wiem jak to ugryźć Very Happy Very Happy
I plusika puszczam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gofer
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 280
Przeczytał: 61 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Czw 19:01, 27 Paź 2016    Temat postu:

Dorzucę swoje trzy grosze na temat wymiany żarówki w ST1300.
1) jak chcesz zmienić żarówkę w lewej części reflektora to skręć lekko kierownicę w lewo, jak z prawej strony to w prawo
2) jeżeli obawiacie się spalonej żarówki w trasie i ewentualnej długiej wymiany tudzież definitywnie boicie się, że nie dacie rady zrobić tego w warunkach drogowych - popróbować na sucho pod domem, praktyka czyni mistrza
Ja osobiście wymieniałem standardowe H4 na wzmocnione raz + parę razy wypinałem kostki; chociażby przy programowaniu kluczyka bo jeszcze miałem stary aku i bałem się, iż po operacji programowania jak X razy będzie włączona stacyjka to nie odpalę i będę z centrum miasta do siebie pchał PE. Teraz mogę oczy zamknąć i bez zająknięcia wymienię obie żarówki w 3 minuty, daje sobie bezpieczny zapas na wypadek gdyby mnie forumowicz któryś chciał sprawdzić w przyszłości Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1283
Przeczytał: 60 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Wto 10:00, 06 Gru 2016    Temat postu:

Nie chcę zakładać nowego tematu ,więc podepnę się w tym temacie ......
Warto przeczytać przed wymianą żarówek............

[link widoczny dla zalogowanych]

Pamiętajmy ,że przy zdejmowaniu kostki z żarówki - należy ścisnąć boki tej kostki - ,,co by żarówki nie wyrwać z korzeniami,, Very Happy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez samad dnia Wto 10:05, 06 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Obelix
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 206
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Augustów

 Post Wysłany: Wto 12:11, 06 Gru 2016    Temat postu:

Tylko raz do reflektorów w samochodzie założyłem ala xenony. To było sporo lat temu. Wtedy to była nowość i fajnie wyglądały w innych samochodach. Po zakupie, zamontowaniu i przejechaniu się, wypieprzyłem je i już nigdy żadnych wynalazków nie stosowałem. W reflektorze mają być żarówki o bezbarwnej bańce i nic, ani nikt mnie nie przekona do tego, że jest inaczej.
Co innego, gdy eksperymentuję np. z postojówkami, stopem, czy kierunkami. Tutaj nie ma to aż tak wielkiego znaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
.
.


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2099
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 20:15, 06 Gru 2016    Temat postu:

Może i tak, ale były testowane w marce BMW, więc wszyscy wiedzą, co znaczy ten skrót Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Oświetlenie » Wymiana żarówki H4
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group