FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Problem z uruchomieniem odpaleniem
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / problemy techniczne porady w ich rozwiązaniu » Problem z uruchomieniem odpaleniem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaro
NOWY
NOWY


Dołączył: 23 Sie 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: drawsko

 Post Wysłany: Wto 9:18, 25 Sie 2015    Temat postu: Problem z uruchomieniem odpaleniem

Witam szanownych kolegów :-) Mam mały problem z motorkiem a mianowicie nie chce mi chodzić. Motor odpali na ssaniu chodzi przez chwile na mniej wiecej 800-1000 obrotów przez jakieś 30 sekund chce dodać gazu on mi gaśnie po czym musze troche poczekać jakiś 5 minut i odpala ponownie pochodzi dodam gazu i gaśnie sprawdzałęm świece iskra normalna jest, sprawdzałęm czy dochodzi prad do pompy paliwowej dochodzi, nalałem paliwa do pełna tylko nie słysze pompy jak chodzi nie wiem czy to normalne czy nie i mniej wiecej gdzie szukać i dodam że wskaźnik pozimu paliwa mi sie zwiesił i jest od jakis 200 km ciągle w tym samym miejscu co robić gdzie szukać dziekuje z góry za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Wto 12:40, 25 Sie 2015    Temat postu:

800-1000 obr. na ssaniu to stanowczo za mało. Powinno być ok. 2000.
Wolne obroty 900-1100 na ciepłym silniku.
Sprawdź, czy linka otwiera Ci ssanie Question
Co do wskaźnika to pewnie zawiesił się pływak w zbiorniku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Wto 18:36, 25 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Wto 14:51, 25 Sie 2015    Temat postu:

Proponuję popatrzeć w kierunku pokrętła pod klapką wlewu paliwa. To jest pokrętło od "wolnych" obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 19:18, 25 Sie 2015    Temat postu:

jakieś postepy ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kwiatek
NOWY
NOWY


Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Pon 0:03, 23 Lis 2015    Temat postu:

Odłacz przewód paliwowy od zaworu podcisnienienia i zasil gazniki z dodatkowej butelki paliwem jezeli dolegliwosci ustąpią to po kolei sprawż zawór podcisnienia paliwa a potem zasilanie pompy paliwa - mktórą powinienieś słyszeć po kazdym właczeniu zapłonu przez kilka sekund , A ważne buleleczke jak kroplówkę podmnieś wyzej od gazników . Jezeli kroplówka nie pomogła - wakuometry i czyszcenie i synchronizacja gazników

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gregorian
junior
junior


Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sosnowiec

 Post Wysłany: Śro 19:59, 23 Gru 2015    Temat postu:

Podpinam sie pod temat ale mam to samo,
Zobaczyłem kupiłem i ku.....ć nie chce współpracować, po kupnie zrobiłem 30 km bez zadnych problemów. 2 tygodnie bydle stało pod plandeką czekając na miejsce w garażu,po tym czasie wjechałem do ww garażu i zaczeły się problemy. Myślę że nowy rok i nowy mechanik zmuszą bydlę do współpracy,jeśli nie sprzedam na części|:-)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Felek
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 123
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Gubin

 Post Wysłany: Czw 15:14, 24 Gru 2015    Temat postu:

Nie trzeba było kupować 'bydlaka'.javascript:emoticon('Very Happy')

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gregorian
junior
junior


Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sosnowiec

 Post Wysłany: Śro 19:44, 06 Sty 2016    Temat postu:

[quote="Felek"]Nie trzeba było kupować 'bydlaka'.javascript:emoticon('Very Happy')[/qu
Dzięki za ostrzeżenie, jest w 100% na czasie:(ote]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gregorian
junior
junior


Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sosnowiec

 Post Wysłany: Nie 21:26, 14 Lut 2016    Temat postu:

,,Bydle " po serwisie zaczęło współpracować, rzekł bym że czyta w myślach. Wszystko było by cacy ale niestety mechanik troszkę ostudził mój entuzjazm, po umieszczeniu motocykla na podnośniku i dokładnych oględzinach wyszło to co wyjść musiało.Honda z GB czyli wahacz kompletnie przerdzewiały,po miesiącu poszukiwań na alledrogo trafiłem na ,,prawie nówkę" jeszcze tylko piaskowanie i malowanie proszkowe i już mam super sprzęta. W sumie nie ma co narzekać. Nowy(całkiem) wahacz kosztuje ponad 3 tys. ja za wszystko wydam około 800 zł czyli i tak jestem szczęściarz, oby was to szczęście ominęło, sprawdzajcie dokładnie wasze wymarzone ,,prawie nówki a wysp brytyjskich.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Makumba
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zabrze

 Post Wysłany: Pon 20:00, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Witam,
Opisane powyżej problemy mogą pochodzić od filtra paliwa. Zamontowany tani bylejaki filtr ulega rozpuszczaniu się pod wpływem benzyny!!! i zapycha się.
Wiem, wiem... filtr jest do benzyny, ale tak się zdarza.
Jeżeli moto zapala a nie może wkręcić się na obroty, często brakuje wystarczającej ilości paliwa.
To samo w trasie, jedzie normalnie, a przy większych prędkościach dostaje czkawki.
Przerabiałem na sobie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
-waldi-
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Oświęcim

 Post Wysłany: Śro 22:00, 06 Kwi 2016    Temat postu:

dziurawe membrany dają taki sam objaw

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / problemy techniczne porady w ich rozwiązaniu » Problem z uruchomieniem odpaleniem
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group