FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Jaki olej?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » Jaki olej?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RNI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nisko

 Post Wysłany: Czw 16:29, 21 Gru 2006    Temat postu: Jaki olej?

Kupiłem STciaka i musze wyminić olej, bo nikt nie wie kiedy ostatnio miał wymieniany. Sa jakieś zalecenia?. Dodam, że ma na liczniku ok 70tkm. jak sprawdzić czy kjest olej w wale kardana?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mario78
bywalec
bywalec


Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RADOMSKO-ZIELONA GÓRA-Sjoholt Norwegia

 Post Wysłany: Pią 11:06, 22 Gru 2006    Temat postu: olej do st

wlej motula ja na takim kręce i jest ok

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Pią 13:32, 22 Gru 2006    Temat postu:

Hej,

Ja również jak najbardziej polecam Motula - lej syntetyk 300V i się nie przejmuj... ja taki lałem cały czas i nawet przy moim przebiegu dwa razy większym od Twojego nigdy nie musiałem dolewać pomiędzy wymianami...

A do dyfra to jakikolwiek dobrej marki olej przekładniowy... i już...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mario78
bywalec
bywalec


Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RADOMSKO-ZIELONA GÓRA-Sjoholt Norwegia

 Post Wysłany: Pią 16:04, 22 Gru 2006    Temat postu: olej w wale kardana

mam pytanie jak wymienić olej w wale kardana olej?? i jak wypuścić stary?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
RNI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nisko

 Post Wysłany: Pią 18:22, 22 Gru 2006    Temat postu:

Gdzie kupujecie olej do silnika i po ile? Jest też tam jakis filtr? A może macie jakiegoś super sprzedawcę to poproszę namiary.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mario78
bywalec
bywalec


Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: RADOMSKO-ZIELONA GÓRA-Sjoholt Norwegia

 Post Wysłany: Pią 22:38, 22 Gru 2006    Temat postu: olej i filtr do STciaka

poszukaj w internecie filtra i olej też znajdziesz,tylko ja myśle ze raczej mineralnym jest twój sc zalany nie zalewają syntetykami tych roczników

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Sob 0:41, 23 Gru 2006    Temat postu: Re: olej i filtr do STciaka

mario78 napisał:
poszukaj w internecie filtra i olej też znajdziesz,tylko ja myśle ze raczej mineralnym jest twój sc zalany nie zalewają syntetykami tych roczników

A czemu ma szukać w necie? oryginalny filtr w ASO kosztuje coś koło 35 pln - czyli kwota niewielka za dobrą jakość...
A co do zalewania roczników olejami to kto "oni" nie zalewają tych roczników syntetykami? sprzedawcy? OK - to należy zmienić olej i zalać syntetykiem, przecież to nie ma znaczenia jak spuścimy stary aby nalać nowego innego... zupełnie nie rozumiem Twojego podejścia...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Sob 1:03, 23 Gru 2006    Temat postu: Re: olej w wale kardana

mario78 napisał:
mam pytanie jak wymienić olej w wale kardana olej?? i jak wypuścić stary?

W dyfrze masz dwa korki - śrubki... jeden tuż powyżej osi dyfra a drugi na dole... jeden duży (ten u góry) a druga śrubka mała... mała służy do spuszczania a duża do nalewania...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mdxmd
NOWY
NOWY


Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 18:02, 04 Sty 2007    Temat postu: Re: olej i filtr do STciaka

mario78 napisał:
poszukaj w internecie filtra i olej też znajdziesz,tylko ja myśle ze raczej mineralnym jest twój sc zalany nie zalewają syntetykami tych roczników


olej mineralny do ST to nieporozumienie, no chyba że jakimś cudem STek duużo bierze, ja o takim nie słyszałem.

Niestety "fobia" na temat syntetyków jest ciągle aktualna - że niby coś wypłucze i zacznie dymić itp bzdety. Jeżeli ktoś wybiera olej syntetyczny warto zwrócić uwagę na jego parametry, np. im większa wartość TBN tym olej ma lepsze właściwości pochłaniania pozostałości po spalaniu ale również lepsze właściwości myjące. Niektóre oleje syntetyczne mają TBN jak inne półsyntetyczne czy mineralne i taki na 101% nic nie wypłucze.

np.

motul 7100 10W40 ma 8.2 TBN (taki ja leję) i jest to mała wartość bo większość syntetyków samochodowych ma od 10 do 17. Podobną wartość ma także wiele olejów półsyntetycznych.


Dawniej rzeczywiście problemy z wypłukiwaniem były ale tylko dlatego, że oleje mineralne były kiepskiej jakości tworząc dużo nagarów i jeżeli silnik prawie już wyzionął ducha a ktoś mu zafundował syntetyk to czasem trochę mu się pogorszyło. Dzisiaj nawet oleje mineralne utrzymują silnik w czystości i przejście na syntetyk nic nie pogorszy.

Zatem nie należy tylko lać syntetyków do silników z bardzo dużym przebiegiem (czytaj pow. 300000) eksploatowanych wcześniej na minerałach lub olejach b.złej jakości a jeżeli ktoś koniecznie chce nalać syntetyk to warto wybrać z małą wart. TBN.

a ponieważ mamy demokrację to niech każdy leje to co chce....


Pozdrowionka

MDx


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Czw 19:59, 04 Sty 2007    Temat postu: Re: olej i filtr do STciaka

mdxmd napisał:
motul 7100 10W40 ma 8.2 TBN (taki ja leję) i jest to mała wartość bo większość syntetyków samochodowych ma od 10 do 17. Podobną wartość ma także wiele olejów półsyntetycznych.

eeee... rozumiem, iż lejesz do moto olej samochodowy? a nie masz problemów ze sprzęgłem? jeśli nie masz to pewnie niedługo zaczniesz mieć... problem tkwi w tym, iż oleje samochodowe mają bardzo dużo dodatków obniżających tarcie aby zmniejszyć zużycie silnika... a to w przypadku motocykla jest bardzo niepożądane ze względu na to, iż w moto w tym samym oleju pracuje również sprzęgło Exclamation Exclamation Exclamation natomiast oleje motocyklowe mają od groma specjalnych dodatków uszlachetniających ukierunkowanych właśnie pod kontem specyfiki działania silnika motocyklowego, temperatury pracy, osiąganych obrotów itp. IMHO lanie oleju samochodowego do motocykla to błąd...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
RNI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nisko

 Post Wysłany: Czw 20:17, 04 Sty 2007    Temat postu: Re: olej w wale kardana

Marlboro napisał:
mario78 napisał:
mam pytanie jak wymienić olej w wale kardana olej?? i jak wypuścić stary?

W dyfrze masz dwa korki - śrubki... jeden tuż powyżej osi dyfra a drugi na dole... jeden duży (ten u góry) a druga śrubka mała... mała służy do spuszczania a duża do nalewania...


o to chodzi?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mdxmd
NOWY
NOWY


Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 21:21, 04 Sty 2007    Temat postu: Re: olej i filtr do STciaka

Marlboro napisał:

eeee... rozumiem, iż lejesz do moto olej samochodowy?


olej MOTUL 7100 10W40 to olej motocyklowy a nie samochodowy, może źle się wyraziłem, porównywałem parametry olejów do sam i mot, większość tych pierwszych miało wyższą wart. TBN, pewnie wynika to z klasy bo większość syntetyków motocyklowych jest klasy SG, wyjątkiem jest kilka produktów motul'a z serji Factory Line, spełniającyh normy klas wyższych.

Olej motocyklowy musi "lubieć" mokre sprzęgło oraz zawierać dodatki charakterystyczne dla olejów przekładniowych bo trybiki też smaruje. Więc zgadzam się z Tobą całkowicie.


MDx


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ainrih
bywalec
bywalec


Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kalwaria Zebrzydowska

 Post Wysłany: Pon 22:35, 15 Sty 2007    Temat postu:

no olej jak wymieniać i na jaki to ja akurat wiem i też polecam syntetyk motula 10-w40
a do kardana również motul tylko przekładniowy 80-w90

przypuszczam że filtr oleju znajduje się pod przednim pługiem?

a na serwisówce mam po niemiecku zauważyłem jeszcze jakiś filter pod zbiornikiem odkrenca się jakąś okrągłom klapkę i tam jest czy tak?(prawdopodobnie od paliwa) bo ja dodatkowo mam na wężyku filtr paliwa, i w kąńcu niewiem:<

i wie ktoś jakie ciśnienie powietrza w oponach?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
RNI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nisko

 Post Wysłany: Pon 22:39, 15 Sty 2007    Temat postu:

Ainrih napisał:

przypuszczam że filtr oleju znajduje się pod przednim pługiem?

a na serwisówce mam po niemiecku zauważyłem jeszcze jakiś filter pod zbiornikiem odkrenca się jakąś okrągłom klapkę i tam jest czy tak?

Filtr oleju jest po lewej stronie silnika na samym dole. będzie go widac bo znacząco wystaje :-) Jesłi chodzi o ten filtr pod zbiornikiem to jest to filtr powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ainrih
bywalec
bywalec


Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kalwaria Zebrzydowska

 Post Wysłany: Wto 21:51, 16 Sty 2007    Temat postu:

musze przyznać że filtr powietrza robi wrażenie:>

wydmuchałem go powietrzem i nieuniusł się nawet pyłek kurzu, jaki cała skrzynka jest czyściutka, więc musiał być wymieniany przez poprzedniego właściciela:>

ciekawe ile taki kosztuje?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Wto 22:17, 16 Sty 2007    Temat postu:

Coś niewiele ponad 100 pln w ASO... no chyba, że coś pokręciło mi się...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sobas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie /kuj-pom

 Post Wysłany: Pon 12:40, 05 Sty 2009    Temat postu:

Większośc ludzi pisze o Motulu,a co sądzicie o Castrolu??
np. syntetyk Castrol power 1 racing 10W50 - 160 -180zł /4l??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sobas dnia Pon 12:55, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
shadow
bywalec
bywalec


Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sanok

 Post Wysłany: Pon 16:47, 05 Sty 2009    Temat postu:

Jeździłem na tym oleju,ale podczas przeglądu w ASO wlali mi MOTULA z estrami o tej samej symbolice i nie widzę różnicy.Tzn.też go silnik nie konsumuje.A jest tańszy.
Ten Castrol to półsyntetyk!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez shadow dnia Pon 16:49, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sobas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie /kuj-pom

 Post Wysłany: Wto 8:24, 06 Sty 2009    Temat postu:

Według linku ponieżej jest to pełen syntetyk. Ci co sprzedają go na allegro ,również pisza,że to syntetyk.
[link widoczny dla zalogowanych]

lub

[link widoczny dla zalogowanych]
a półsyntetyk to np. ten:

[link widoczny dla zalogowanych]

Syntetyk to ...1Racing 10W50 , a pół to ...1 GPS 10W40
Jeśli chodzi o cene to wcale Motul nie jest tańszy,ceny sa porównywalne. Syntetyk castrola jest na allegro już za 159 zł/4l


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sobas dnia Wto 8:34, 06 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sławek
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Wto 11:23, 06 Sty 2009    Temat postu:

jak jest taka dyskusja na temat wymiany oleju to może ktoś powie gdzie szukać wlewu w st 1300. Coś trzeba rozebrać bo z zewnątrz go nie widać.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jerry1
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zabrze

 Post Wysłany: Wto 19:22, 06 Sty 2009    Temat postu:

Uważam że ST to nie jest motocykl wysoko wyczynowy ani wysoko obrotowy dlatego leję byle co czyli motocyklowy minerał. Oleje są teraz wysokiej jakości, kiedyś lałem valvoline a ostatnio wlałem (na próbę) czerwony castrol, zero różnicy, silnik nie padł ani nic się nie stało,pracuje jak pracował, moto exploatowane na długich autostradowo górzystych trasach, i nawet jeśli dzięki temu olejowi silnik wytrzyma 300.000km zamiast 500.000km to i tak prawdopodobnie moto nie dotrzyma z innego powodu takiego przebiegu, a na pewno nie będzie w moim posiadaniu, o ile jeszcze będę na świecie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Norbi
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Staszów

 Post Wysłany: Wto 23:55, 06 Sty 2009    Temat postu:

Ainrih napisał:
musze przyznać że filtr powietrza robi wrażenie:>
ciekawe ile taki kosztuje?


59 zl zamiennik
Ciekawe czy ktos sie okaze na tyle skapy zeby poszukac czy w samochodowych zamiennikach istnieje tanszy.... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Śro 17:56, 07 Sty 2009    Temat postu:

Norbi napisał:
59 zl zamiennik
Ciekawe czy ktos sie okaze na tyle skapy zeby poszukac czy w samochodowych zamiennikach istnieje tanszy....
Zdziwisz się, ale filtr ST jest bardzo podobny tego od fiata 125 p Wink Ale nie wiem ,czy pasuje na 100 % Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Norbi
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Staszów

 Post Wysłany: Czw 23:59, 08 Sty 2009    Temat postu:

Goguś napisał:
Norbi napisał:

tanszy.... Zdziwisz się, ale filtr ST jest bardzo podobny tego od fiata 125 p Wink Ale nie wiem ,czy pasuje na 100 % Wink


Czemu mam sie dziwic ?
Jestem z rocznikow dobrze pamietajacych jakimi sie dawniej samochodami jezdzilo


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jerry1
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zabrze

 Post Wysłany: Pią 19:44, 09 Sty 2009    Temat postu:

Nie wydaje mi się aby był podobny do filtra z 125p, to tak samo jak napisać że filtr z mercedesa jest podobny do tego z boldory (CB900F) , ale może coś ma taki sam filter, ale przy tych cenach to chyba nie ma znaczenia.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sobas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie /kuj-pom

 Post Wysłany: Czw 8:54, 22 Sty 2009    Temat postu:

A wiecie możechłopaki jaka jest ,czy w ogóle jest,różnica między motulem syntetykiem 7100 a 300V,w sumie nawet cena bardzo podobna. Można tu mówić ,że któryś lepszy któryś gorszy???

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Czw 9:28, 22 Sty 2009    Temat postu:

300V ma więcej dodatków uszlachetniających i jest przystosowany do pracy w mocno obciążonych silnikach - generalnie np. do jazdy sporotwej. Natomiast oczywiście nie ma żadnych przeciwskazań, aby zalewać go do ST'ciaka - ja sam od niepamiętnych czasów jeżdże właśnie na 300V i jestem bardzo zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sławek
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Sob 20:20, 21 Mar 2009    Temat postu:

czy ktoś moze cos powiedzieć o oleju m-ki BEL RAY pólsyntetyk 10w 40 mój sprzet został takim zalany podczas przegladu jaki miał w maju ubiegłego roku w Hondzie w Katowicach. Tamten serwis podobno takim olejem 10w 40 zalewa motocykle. Mam dylemat czy zmieniać na motula czy pozostać na tym samym.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dzik
junior
junior


Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Sob 20:05, 28 Maj 2011    Temat postu:

Odgrzewam temacik z olejem w Kardanie.Po zakupie hondy zabralem sie za wymiane wszystkich płynów w tym także w Kardanie.
Zdecydowalem sie na to po tym jak zobaczylem w jakim stanie były inne płyny eksploatacyjne. I tak:
1.odkrecilem duza srube celem sprawdzenia poziomu i wylecial olej jak ma byc
2.odkręciłem dolana śrubę wyleciał strasznie czarny olej
3.zakręciłem dolna śrubę.
4.wlałem nowy olej przekładniowy przez odpowietrznik do czasu az zaczal wypływać z środkowej sruby
5.zakręciłem duza śrubę i tyle..

Czy jest różnica czy wlałem olej przez odpowietrznik czy przez duza śrubę środkowa ta gdzie sprawdza się poziom? mam nadzieje ze nie Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ErneST
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Złotoryja

 Post Wysłany: Sob 22:24, 28 Maj 2011    Temat postu:

Olej ma być na poziomie dużej środkowej śruby. Czyli poziom masz prawidłowy, a czy dobrze zrobiłeś wlewając przez odpowietrznik to nie wiem, ale raczej nic złego nie zrobiłeś. Generalnie wlewa się przez tą środkową śrubę i warto przy okazji o-ringa zmienić i dokręcać z wyczuciem bo to aluminiowa śrubka i potrafi pęknąć.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ErneST dnia Sob 22:28, 28 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » Jaki olej?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group