FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
WYMIANA ROZRZĄDU PROSZE O POMOC
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » WYMIANA ROZRZĄDU PROSZE O POMOC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czaban3
junior
junior


Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 22:03, 20 Paź 2016    Temat postu: WYMIANA ROZRZĄDU PROSZE O POMOC

Witam wszystkich kolegów pragnę się przedstawić ponieważ jestem tu nowy mam na imię Robert i na dwóch kółkach w młodości trochę jeździłem i na stare lata wróciłem do tego najprzyjemniejszego zajęcia na świecie jestem posiadaczem STka od ośmiu miesięcy w roczniku 2000r i to tyle wstępu i przechodzę do rzeczy
jestem przed wymianą rozrządu i chyba sprzęgła ale bardziej mnie martwi rozrząd więc na tym się skupie przeczytałem dużo postów na tym forum i prawdę mówiąc mało w nich konkretów więc zwracam się do kolegów z wielką prośbą :vh ponieważ mam wielkie możliwości i dostęp do naprawdę najróżniejszych maszyn i obrabiarek czy któryś z szanownych kolegów jest po wymianie rozrządu i leżą u niego w garażu oryginalne części rozrządu o ich udostępnienie pożyczenie czy jak to tam nazwać w celu zwymiarowania i możliwości przerobienia dopasowania zamienników bo nie ukrywam że gdybym mógł też chciałbym zaoszczędzić trochę grosza oczywiście części do zwrotu i pokrywam wszelkie koszty przesyłek w obie strony
gdyby wszystko poszło pomyślnie to nie było by żadnego problemu by takich kompletów zrobić kilka ale muszę być pewny bo nie wezmę odpowiedzialności kiedy nie będę miał pewności że wszystko jest ok
i to tak w skrócie dla dogadania szczegółów i żeby ułatwić i przyspieszyć kontakt podaję swój nr tel. 693 442 781
dziękuję za cierpliwość i proszę o kontakt najlepiej telefoniczny
co z tego wyszło na pewno opiszę i podzielę się inormacjami pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
czaban3
junior
junior


Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 22:09, 27 Paź 2016    Temat postu:

Witam wszystkich bo niby tak na tym forum wypada i niby forum z zasady jest po to aby sobie pomagać wspierać czy też wręcz podzielić się swoim doświadczeniem i co i cisza aż nie chce się wierzyć że nikt z szanownych tzw starych forumowiczów nie odpowiedział na moją prośbę wszyscy chyba pooprawiali sobie w ramki wymienione części albo po prostu mówiąc delikatnie olali nowego forumkolege
no ale cóż jak już pisałem w temacie wcześniej mam możliwości więc poradzę sobie bez pomocy szanownych starszych forum kolegów choć nie ukrywam że będzie to trwało dłużej i kosztowało mnie więcej czasu a każdy z nas narzeka na jego brak
jak już pisałem wcześniej jeżeli wszystko się uda i będę że Pancia chodzi bez zarzutu postaram się to wszystko dokładnie opisać
mimo wszystko dziękuje za zainteresowanie się tematem i pozdrawiam czaban


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Czw 22:24, 27 Paź 2016    Temat postu:

czaban3 napisał:
witam wszystkich bo niby tak na tym forum wypada i niby forum z zasady jest po to aby sobie pomagać wspierać czy też wręcz podzielić się swoim doświadczeniem i co i cisza aż nie chce się wierzyć że nikt z szanownych tzw starych forumowiczów nie odpowiedział na moją prośbę wszyscy chyba pooprawiali sobie w ramki wymienione części albo po prostu mówiąc delikatnie olali nowego forumkolege .....
postaram się to wszystko dokładnie opisać
mimo wszystko dziękuje za zainteresowanie się tematem i pozdrawiam czaban

Kolego, to, że się nikt nie odezwał nie oznacza, że jesteś nowy. Mało kto trzyma stare klamoty albo zostały u mechaników.
Widocznie mało wnikliwie czytałeś posty na forum bo jest temat dotyczący zamienników do STefci 1100 odnośnie rozrządu i nie tylko.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
czaban3
junior
junior


Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 22:51, 27 Paź 2016    Temat postu:

witam cię serdecznie i dzięki za jaką kolwiek odpowiedz
postów się naczytałem dużo i mam to wszystko popisane w notatniku tylko porostu myślałem że będę miał możliwość przed odstawieniem do mechanika to wszystko przygotować mając oryginalne części w reku i gotowe zamienniki mu dostarczyć no ale trzeba bedzie najpierw wymontować rozrząd pomierzyć przerobić co trzeba i potem poskładać jeszcze raz dzięki za uwagę i pozdrawiam czaban


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Czw 22:59, 27 Paź 2016    Temat postu:

No to teraz dawaj do przywitalni Very Happy Very Happy Very Happy
I pisz jak najwięcej o Sobie i panci Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Czw 23:01, 27 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kracy
junior
junior


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 20:03, 31 Paź 2016    Temat postu: Re: WYMIANA ROZRZĄDU PROSZE O POMOC

Jestem po wymianie rozrządu, który robił Wieniek z Mińska Mazowieckiego, mam opakowania po częściach które włożył. Jutro sprawdzę i się odezwę, z tego co pamiętam dał pasek kadeta 1.6 D a rolka - ta środkowa była od Toyoty Corolli 1.4 - dotoczyl tylko jakiś pierścień oporowy, nie wiem o jakich wymiarach.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Pon 23:57, 31 Paź 2016    Temat postu:

Czaban, widziałem Twojego posta ale nic nie pisałem z dwóch powodów.

1. Nie mam rolek i paska od st1100
2. Zastanawiam się chłopie co Ty chcesz dorabiać/przerabiać. Pasek? Rolki? Druciarstwo "następny" poziom?

Może zwyczajnie zadaj pytanie kto ma jakieś zniżki w larsonie czy gdzie tam i po temacie.

Sprawdź czy rolki mają luzy, jak wygląda pasek i może się okaże że nie trzeba zmieniać na gwałt....

Powodzenia Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 7:49, 01 Lis 2016    Temat postu:

1. Paska sie nie ogląda i od tego uzależnia jego wymianę, tylko od przebiegu.
2. Pasek z Opla, jest paskiem oryginalnym,( zależy od producenta). Producentów wiodących marek pasków, jest na świecie kilku. Pisałem już kiedyś o tym, więc nie będę powielał.
3. Rolki, napinacze, różnią się tylko średnicą wewnętrzną o ile dobrze pamiętam. Odpowiednie zwiększenie o kilka setek, chyba druciarstwem nie jest?
Więc proszę, nie wprowadzaj ludzi w błąd, bo już widziałem silniki, w których podobno mechanik zobaczył pasek i powiedział, że jeszcze 10kkm. wytrzyma. Nie wytrzymał 5 km drogi powrotnej do domu. Co prawda w samochodzie, ale to bez znaczenia w tym przypadku


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Wto 9:40, 01 Lis 2016    Temat postu:

szkoda słów

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kalina dnia Wto 14:33, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 11:23, 01 Lis 2016    Temat postu:

Ja w tym momencie, kończę z Tobą dyskusję, bo znów zaczyna sie przeradzać w osobiste wycieczki a nie merytoryczną rozmowę. Co do faktów, to radze poczytać trochę literatury i zapoznać się z ofertą części zamiennych. Pasków, łożysk itd. Może czegoś się nauczysz, bo jak na razie, to tylko w gębie jesteś mocny i to nie tylko w tym temacie. Co do wymienienia ilości pasków, czy tam generalnie łancuchów, to nie wiem ile ty ich wymieniłeś, podejrzewam że żadnego, ja natomiast wiem ile ja ich wymieniłem.
Reasumując, pleciesz bez sensu, składu i ładu.
Pozdrawiam i życzę zdrówka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Wto 11:25, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Wto 11:51, 01 Lis 2016    Temat postu:

Jak zakładałem zero odniesienia się do tego co napisałem i moich pytań. Braki w wiedzy czy jeszcze nie wyguglowałeś odpowiedzi?

Jerzyk, napisz przynajmniej definicję "oryginalności" paska od kadeta 1.6D do motocykla.... chyba dasz radę?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kracy
junior
junior


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 14:21, 01 Lis 2016    Temat postu:

Zrobiłem zdjęcie, mam jednak banalne pytanie, jak je umieścić w odpowiedzi?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Wto 15:55, 01 Lis 2016    Temat postu:

Kracy napisał:
Zrobiłem zdjęcie, mam jednak banalne pytanie, jak je umieścić w odpowiedzi?


Ja to robię za pomocą strony [link widoczny dla zalogowanych]
Zarejestruj się tam i wrzucaj fotki, a na forum wklejasz tylko link z tagach jak poniżęj:
[img]link do zdjęcia[/img]
 Powrót do góry »
Kracy
junior
junior


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 18:36, 01 Lis 2016    Temat postu:

Link do zdjęć:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Wto 21:23, 01 Lis 2016    Temat postu:

Tak też można prezentować cały album, pojedyncze zdjęcia zamieszczasz pobierając jego kod i wstawiając pomiędzy tagi [img][/img]






Osobiście zdjęcia obrabiam/obcinam aplikacją paint.net

wychodzi wtedy coś takiego:




Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 21:29, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Wto 21:27, 01 Lis 2016    Temat postu:

kalina napisał:
Czaban, widziałem Twojego posta ale nic nie pisałem z dwóch powodów.

1. Nie mam rolek i paska od st1100
2. Zastanawiam się chłopie co Ty chcesz dorabiać/przerabiać. Pasek? Rolki? Druciarstwo "następny" poziom?

Może zwyczajnie zadaj pytanie kto ma jakieś zniżki w larsonie czy gdzie tam i po temacie.

Sprawdź czy rolki mają luzy, jak wygląda pasek i może się okaże że nie trzeba zmieniać na gwałt....

Powodzenia Wink


"w larssonie czy gdzie tam" nie dostaniesz ani rolki prowadzącej ani napinacza do st1100 .
Paska nie trzeba przerabiać - wystarczy kupić pasek o tej samej ilości zębów firm takich jak Gates, Continental, Dayco itd.
Wyobraź sobie, że Honda nie produkuje pasków rozrządu a ma swoich poddostawców Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konrad1f dnia Wto 21:28, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 22:48, 01 Lis 2016    Temat postu:

konrad1f napisał:
kalina napisał:
Czaban, widziałem Twojego posta ale nic nie pisałem z dwóch powodów.

1. Nie mam rolek i paska od st1100
2. Zastanawiam się chłopie co Ty chcesz dorabiać/przerabiać. Pasek? Rolki? Druciarstwo "następny" poziom?

Może zwyczajnie zadaj pytanie kto ma jakieś zniżki w larsonie czy gdzie tam i po temacie.

Sprawdź czy rolki mają luzy, jak wygląda pasek i może się okaże że nie trzeba zmieniać na gwałt....

Powodzenia Wink


"w larssonie czy gdzie tam" nie dostaniesz ani rolki prowadzącej ani napinacza do st1100 .
Paska nie trzeba przerabiać - wystarczy kupić pasek o tej samej ilości zębów firm takich jak Gates, Continental, Dayco itd.
Wyobraź sobie, że Honda nie produkuje pasków rozrządu a ma swoich poddostawców Wink

Daj spokój. To jest kolejny klon, tylko teraz specjalizuje się w rozrządach. Szkoda palców i klawiatury


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Wto 23:07, 01 Lis 2016    Temat postu:

Słyszałem również opinię, że dwa duże koła wałków rozrządu w ST stanowi mniejszy problem niż jedno w Oplu w dizlu Rolling Eyes
W Ducacie by to nie przeszło Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Śro 2:18, 02 Lis 2016    Temat postu:

Widzę Jerzyk że tobie ręką trzebba przemówić bo podbijasz frajerze jebany jakbyś dawno w łeb nie wyrwał. Masz problemy to je rozwiąże, podrzuć tylko adres.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Śro 6:05, 02 Lis 2016    Temat postu:

Oj, poziom agresji narasta.
W temacie pasków i innych takich to warto poczytać to co napisali poprzednicy. Sam wymieniłem tylko pasek i na razie wszystko gra, ale zdaję sobie sprawę, że to mało kompleksowy remont układu rozrządu. Nie ukrywam, że kierowałem się kosztami. Swoją drogą to ciekawe bo niektórzy piszą o dorabianiu rolek lub zamiennikach z samochodów. Tyle, że mało konkretnie. Z tego co widzę ta dyskusja się rozwinie. Pozdrawiam .


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kracy
junior
junior


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 12:59, 02 Lis 2016    Temat postu:

LWfilip napisał:
Oj, poziom agresji narasta.
W temacie pasków i innych takich to warto poczytać to co napisali poprzednicy. Sam wymieniłem tylko pasek i na razie wszystko gra, ale zdaję sobie sprawę, że to mało kompleksowy remont układu rozrządu. Nie ukrywam, że kierowałem się kosztami. Swoją drogą to ciekawe bo niektórzy piszą o dorabianiu rolek lub zamiennikach z samochodów. Tyle, że mało konkretnie. Z tego co widzę ta dyskusja się rozwinie. Pozdrawiam .


Jak mało konkretnie? Napisałem że wymieniłem pasek na taki co pasuje do kadetta wrzuciłem zdjęcia opakowania i starego paska. Rolka srodkowa jest od Corolli, dorobil tylko "pierscien dystansowy" z silownika hydraulicznego, wymienił ja mechanik bo uznał że słychać podczas pracy silnika. I rzeczywiście motor już nie "szumi".


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Śro 16:17, 02 Lis 2016    Temat postu:

Pisząc o "mało konkretnie" wcale nie miałem na myśli Twojej wypowiedzi wiec się tak nie buntuj Very Happy . Temat zamienników i oryginałów toczy się już tak długo, że się trochę pogubiłem. Co jakiś czas, ktoś pisze, że pasuje taka rolka a taka bez podawania szczegółów. Co ważne, po czasie nie ma opisu jak się to ustrojstwo sprawuje. Poczytam sobie, jeszcze raz, Twoją wypowiedź. I się nie denerwuj.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Śro 17:34, 02 Lis 2016    Temat postu:

LWfilip napisał:
Oj, poziom agresji narasta


Nic nie narasta Very Happy Czasem jakiemuś pedałowi w rurkach wydaje się że pisze do przedszkolaka.
Wystarczy trochę konkretniej i frajer się zamyka, nie odpisuje na prywatne wiadomości itd. Życie takie Wink

konrad1f napisał:
Wyobraź sobie, że Honda nie produkuje pasków rozrządu a ma swoich poddostawców Wink


Nie musisz mi tego mówić. Nie kojarzę producenta który to robi - nawiasem mówiąc.
Natomiast czym innym jest kupić świeży pasek dayco, gatesa czy czego tam wzmacniany poliamidem, a czym innym prawdopodobnie mocno leżakowy pasek od kadeta w dizlu który nie jest już produkowany od dwóch dekad albo i dłużej.

Pasek ma być ładny niepozałamywany, nieposkręcany no i świeżo robiony.
Pasek np. dziesięcioletni jest bezużyteczny. Coś jak z oponami.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Śro 18:29, 02 Lis 2016    Temat postu:

kalina napisał:


Nic nie narasta Very Happy Czasem jakiemuś pedałowi w rurkach wydaje się że pisze do przedszkolaka.
Wystarczy trochę konkretniej i frajer się zamyka, nie odpisuje na prywatne wiadomości itd. Życie takie Wink




No kolego ! nie znasz ludzi nie byłeś na żadnym z naszych zlotów i wyzywać kogoś od frajerów to lekka przesada.
Właśnie przez takich pseudo motocyklistów nie jeżdżę na otwarte zloty , nie mam ochoty wysłuchiwać bluzgów kolesi którzy w ten sposób próbują się dowartościować.

źle trafiłeś , z takimi tekstami to nie tu.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 18:39, 02 Lis 2016    Temat postu:

Kracy napisał:
LWfilip napisał:
Oj, poziom agresji narasta.
W temacie pasków i innych takich to warto poczytać to co napisali poprzednicy. Sam wymieniłem tylko pasek i na razie wszystko gra, ale zdaję sobie sprawę, że to mało kompleksowy remont układu rozrządu. Nie ukrywam, że kierowałem się kosztami. Swoją drogą to ciekawe bo niektórzy piszą o dorabianiu rolek lub zamiennikach z samochodów. Tyle, że mało konkretnie. Z tego co widzę ta dyskusja się rozwinie. Pozdrawiam .


Jak mało konkretnie? Napisałem że wymieniłem pasek na taki co pasuje do kadetta wrzuciłem zdjęcia opakowania i starego paska. Rolka srodkowa jest od Corolli, dorobil tylko "pierscien dystansowy" z silownika hydraulicznego, wymienił ja mechanik bo uznał że słychać podczas pracy silnika. I rzeczywiście motor już nie "szumi".

Bardzo dobrze że to wrzuciłeś, bo trzeba to wreszcie usystematyzować. Ja, jak wymieniałem to sobie gdzieś zapisałem wszystkie zamienniki, jednak jak już pisałem, gdzieś się zagubiły.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kracy
junior
junior


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 18:59, 02 Lis 2016    Temat postu:

kalina napisał:
LWfilip napisał:
Oj, poziom agresji narasta


Nic nie narasta Very Happy Czasem jakiemuś pedałowi w rurkach wydaje się że pisze do przedszkolaka.
Wystarczy trochę konkretniej i frajer się zamyka, nie odpisuje na prywatne wiadomości itd. Życie takie Wink



Chłopie ile Ty masz lat?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Śro 19:07, 02 Lis 2016    Temat postu:

Poczytałem jeszcze raz i jest lepiej. Pasek i rolka ok, ale trzeba by jeszcze wyciągnąć od mechanika wymiary tej tulei. Można co prawda zmierzyć sobie samemu, ale do tego to trzeba mieć rozebrany motocykl i oryginał w ręce. Jeśli ktoś chce się przygotować to w trakcie jest za późno. Ale to nie jest problem. Pozostaje jeszcze temat napinacza. Po lekturze postów, do dziś nie wiem, od czego "coś" pasuje?? A nie mam możliwości eksperymentowania z różnymi częściami. No chyba, że innej drogi nie ma, poza oryginałem, to se odpuszczę.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kracy
junior
junior


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 19:21, 02 Lis 2016    Temat postu:

Zdjęcia przedstawiają oryginalna rolkę, o ile moim zdaniem kupno rolki w serwisie Hondy jest bez sensu to gdybym miał do wymiany napinacz, wstawiłbym hondowski i nie bawil się w oszczędności. Przy napinaczu było za dużo zabawy aby go dopasować.

Od wymiany przejechałem 1700 km, na zimno odpala i chodzi tak:
https://youtu.be/t4eQKZmtvAQ


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kracy dnia Śro 19:49, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kylo1303
bywalec
bywalec


Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 19:52, 02 Lis 2016    Temat postu:

Widzę że tutaj gorące rozmowy się toczą to spróbuję tutaj zapytać...Napisałem to samo na moim poście....ale się powtórzę....
za pierwszym razem jak dostawałem się do rozrządu to miałem problem ze zdjęciem środkowej osłony rozrządu...Blokowała mi się na śrubie wału i także blokowała zdjęcie belka ta co leci po długości rozrządu...Pomyślałem na samym początku żeby zdemontować tą belkę ale ona jest skręcana na śruby z jednej strony z drugiej jest przyspawana do ramy...to zadecydowałem zdjąć pokrywę sprzęgła i bez problemu mogłem zdjąć pokrywę rozrządu...
Macie na to jakiś inny sposób....bo nie chce znowu spuszczać oleju i psuć uszczelki pokrywy sprzęgła...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kylo1303
bywalec
bywalec


Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 19:55, 02 Lis 2016    Temat postu:

Wątpię żeby japończycy tak utrudnili dostęp do rozrządu...po jaką cholerę rozbierać pokrywę sprzęgła żeby dostać się do suchego rozrządu...Dajcie Panowie znać do soboty...Pozdrowionka...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » WYMIANA ROZRZĄDU PROSZE O POMOC
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group