FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
rozrząd
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Silnik ST1300 » rozrząd
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sławek
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Nie 19:56, 30 Sie 2009    Temat postu: rozrząd

Jest podany przebieg po którym wymienia się łańcuszek rozrządu st 1300, pasek w st 1100 wymienia się po 100 tyś, łańcuszek chyba nie wcześniej. Drugie pytanie jak często regulujecie zawory. Koniec pytań na dziś. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sławek
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Czw 23:43, 18 Lis 2010    Temat postu:

Chciałbym odnowić pytanie dotyczące rozrządu st 1300. Ktoś wymieniał już lanuszek, co ile powinno się go wymienić , czy w ogóle się go wymienia. Idzie zima , czas na serwis motorku i nurtuje mnie to bardzo.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Czarli
junior
junior


Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 19:00, 21 Lis 2010    Temat postu:

Cześć luzy zaworowe trzeba kontrolować co każde 24 tyś km tak podaje fab instrukcja, co do rozrządu to w servisie niema pewnie mistrza co by określił czas wymiany chodzi mi o przebieg czy wiek,mówi się że łańcuchy są teraz dożywotne, z mojej praktyki łańcuch jest do wymiany jak zaczynają odchodzić charakterystyczne dżwięki silnika w okolicy rozrządu,napinacz się skończył i łańcuszek zaczyna grzechotać, spokojnie nie szarpiąc silnikiem możemy jeszcze przejechać pare tys km szykując fundusze, na pasek rozrządu podaje się przebieg lub wiek bo tam nic nie słychać , a jak już słychać to po ptokach Shocked
Pozd.[/list]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Smarek111
bywalec
bywalec


Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żyrardów

 Post Wysłany: Pon 16:04, 27 Gru 2010    Temat postu:

Tak jak kolega Czarli napisał co 24 tyś km.A rozrząd co 100 a nie którzy mówią co 150 tyś km.Co do ceny to jedenie pasek udało mi sie zdobyc po az serwisem koszt 55zł napinacz tylko serwis 415 zł co do rolki o ile pamietam to 280 serwis honda.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jacol
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: środa wlkp

 Post Wysłany: Śro 21:19, 11 Cze 2014    Temat postu:

Witam serdecznie jestem z okolic poznania i coś mi robi chałas w silniku nie wiem czy to jest rozrząd czy jest ktoś gdzieś w okolicach Poznania lub Kalisza co zna się na takim motocyklu st 1300 z 2005 roku lub gdzieś w wlkp. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1135
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Śro 21:28, 11 Cze 2014    Temat postu:

jacol-bez obrazy! Nie szukaj "Kaszpirowskiego" tylko sprawdż swoje moto w serwisie. Dlaczego dzisiaj większość użytkowników daje wiarę opinii byle dupka,a nie fachowca? Sad
"Niech każdy robi-to co umie"-będziemy wtedy wszyscy zadowoleni ! Very Happy


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Kędzior dnia Śro 21:33, 11 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Czw 7:39, 12 Cze 2014    Temat postu:

A no dlatego ,że w serwisie też ,,różni pracują ,, głupoty robią i głupoty gadają (choćby , że oleju w moście się nie wymienia tylko uzupełnia)---- tak więc jak wszędzie są ludzie i ludziska ....................

Co do rozrządu spotkałem różne dane - uśredniając dla st 1100 wymiana paska wraz z rolkami co 100 000 km lub 5 lat dla st 1300 kontrola od przebiegu około 80 000 km przy każdej kontroli luzów zaworowych ,i tu kontrolujemy luz poprzeczny ogniw względem siebie oraz stan ,,wyjścia,,napinacza --------jeśli napinacz ,,pozostaje ,, w pozycji poniżej 1/3 swojego zakresu pracy wymieniamy rozrząd ------------powinno to nastąpić przed ,,hałasem,, , gdy pojawia się hałas jest to ostatni gwizdek i świadczy to również o tyk ,że koła zębate rozrządu też już ,,dostają w kość,,
Znalazłem taż dane ,które mówią,że w st 1300 wymieniamy rozrząd przy przebiegu 150 000 km , a w innych danych napisano ,że jest to uzależnione od tego jak kto ,,zapina i na jakich środkach eksploatacyjnych jeździ,,

Znam st 1300 z przebiegiem prawie 200 000 km - i nic nie było z rozrządem robione i z przebiegiem 140 000 km gdzie trzeba było rozrząd wymienić i to na ostatni gwizdek---------- oczywiście przebiegi ze stanu licznika...........


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jacol
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: środa wlkp

 Post Wysłany: Czw 10:11, 12 Cze 2014    Temat postu:

Dla czego nie jadę do serwisu? Może dlatego że w serwisie mi powiedzieli że to wał albo panewka. Ale wał albo panewa to chyba cały czas by pukała a on przy obciążeniu i to od jakiś obrotów. Nie wiem może mi się tak tylko wydaje nigdy nie jeździłem v4 ostatni mój moto to deauville. W serwisie najlepiej niech pan zostawi 10000 tyś zł a my zobaczymy co się da zrobić. Kiedyś pracowałem w serwisie ale inna branża to wiem jak to się robi. I dla tego chcę żeby się ktoś przejechał moją Europą tak tylko dla porównania. I nic więcej nie chce. A do serwisu zawsze można jechać. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Czw 11:06, 12 Cze 2014    Temat postu:

Jak będziesz gdzieś w okolicy Zielonej Góry to ,,wpadaj,, tzn zajedź ,to porównamy sprzęty.................

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2463
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Czw 14:58, 12 Cze 2014    Temat postu:

Jedź do Samada. Jestem pewny, że jest lepszy od niejednego mechanika w serwisie. Masz również gwarancję, że nie będzie Ci wmawiać iż połowa moto do wymiany. No i co ważne pogaducha i ewentualna diagnoza za uścisk dłoni.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skorpionwr dnia Czw 15:00, 12 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Czw 15:58, 12 Cze 2014    Temat postu:

u Samada zapisy na Październik :D

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jacol
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: środa wlkp

 Post Wysłany: Sob 17:18, 14 Cze 2014    Temat postu:

Samad jak się mogę z Tobą skontaktować?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1135
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Nie 21:25, 15 Cze 2014    Temat postu:

Zaprosił Cię na oględziny-to ogień-bo warto!
Może Samad posłucha w czerwcu,a kiedy naprawi-to inna sprawa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysztof Kędzior dnia Nie 21:27, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Wto 20:31, 24 Lis 2015    Temat postu:

Mam rozkopany motocykl , tak się zastanawiam , jak sprawdzić stan rozrządu Question Question czy czekać aż zacznie hałasować Question Question
Czy ma ktoś wiedzę na ten temat Question Question
Na stronie 275 w angolskiej sewisówce są jakieś obrazki ... i jak to rozumieć ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Wto 20:51, 24 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pią 20:52, 27 Lis 2015    Temat postu:

Czarli napisał:
Cześć luzy zaworowe trzeba kontrolować co każde 24 tyś km tak podaje fab instrukcja, co do rozrządu to w servisie niema pewnie mistrza co by określił czas wymiany chodzi mi o przebieg czy wiek,mówi się że łańcuchy są teraz dożywotne, z mojej praktyki łańcuch jest do wymiany jak zaczynają odchodzić charakterystyczne dżwięki silnika w okolicy rozrządu,napinacz się skończył i łańcuszek zaczyna grzechotać, spokojnie nie szarpiąc silnikiem możemy jeszcze przejechać pare tys km szykując fundusze, na pasek rozrządu podaje się przebieg lub wiek bo tam nic nie słychać , a jak już słychać to po ptokach Shocked
Pozd.[/list]


Z tego co zobaczyłem pod pokrywą zaworów ,to nie sadzę że będzie go słychać , wszystkie miejsca gdzie mógłby się " obcierać " osłonięte są tworzywem . Nie sądze że to nastąpi przy 100 tysiach , w aycie paski wytrzymują 120 tysi . Inna bajka jak w maluchu - tam łańcuch tarł się o obudowę i bywały przypadki że nawet ją przetarł Smile Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Pią 20:55, 27 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Pią 23:17, 27 Lis 2015    Temat postu:

Darek napisał:
Czarli napisał:
Cześć luzy zaworowe trzeba kontrolować co każde 24 tyś km tak podaje fab instrukcja, co do rozrządu to w servisie niema pewnie mistrza co by określił czas wymiany chodzi mi o przebieg czy wiek,mówi się że łańcuchy są teraz dożywotne, z mojej praktyki łańcuch jest do wymiany jak zaczynają odchodzić charakterystyczne dżwięki silnika w okolicy rozrządu,napinacz się skończył i łańcuszek zaczyna grzechotać, spokojnie nie szarpiąc silnikiem możemy jeszcze przejechać pare tys km szykując fundusze, na pasek rozrządu podaje się przebieg lub wiek bo tam nic nie słychać , a jak już słychać to po ptokach Shocked
Pozd.[/list]


Z tego co zobaczyłem pod pokrywą zaworów ,to nie sadzę że będzie go słychać , wszystkie miejsca gdzie mógłby się " obcierać " osłonięte są tworzywem . Nie sądze że to nastąpi przy 100 tysiach , w aucie paski wytrzymują 120 tysi . Inna bajka jak w maluchu - tam łańcuch tarł się o obudowę i bywały przypadki że nawet ją przetarł Smile Smile Smile

Tak informacyjnie , ile setek -jaka norma dla luzów zaworowych Question Question Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darek dnia Pią 23:17, 27 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Silnik ST1300 » rozrząd
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group