FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Mechanizm ruchu szyby st 1300 ktokolwiek widział lub wie...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Szyba » Mechanizm ruchu szyby st 1300 ktokolwiek widział lub wie...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2463
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Pią 12:58, 04 Paź 2013    Temat postu:

Ciężko Ci będzie coś trafić. Przez ostatnie dwa lata tylko raz był mechanizm na Allegro.
Ale do wiosny jeszcze daleko może coś się trafi.
Pozwodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
tomid
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 387
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: okolice/Wa-wy

 Post Wysłany: Pią 21:22, 04 Paź 2013    Temat postu:

viga2000 napisał:
No i właśnie u mnie tak różowo nie jest.
Poprzedni właściciel chyba właśnie bardzo nieudolnie prostował tę prowadnicę.... I nie tyle linka co cały ten element. który pracuje wewnątrz prowadnicy się klinuje w kilku miejscach.... Temat nie do naprawienia- no chyba żebym dostał gdzieś uszkodzony mechanizm i spróbował przełożyć tę prowadnicę...
Na razie poluję na ALLEDROGO...

Ja miałem u siebie też mocno pogięte prowadnice,spędziłem nad nimi parę godzin i przyznaję że jest to żmudna praca ale od trzech lat działają bez zarzutów.
Więc jeśli nie jest za póżno to ja bym się pokusił o znalezienie jakiejś złotej rączki co to ma dużo cierpliwości ,trochę wyobrażni i spróbować wyprostować.
Nowe zawsze zdążysz kupić.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
viga2000
bywalec
bywalec


Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 19:31, 08 Paź 2013    Temat postu:

No i wygląda na to, że upolowałem na Allegro... W sobotę koleś ma wymontować i wysłać :PPPP

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
viga2000
bywalec
bywalec


Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 5:25, 02 Gru 2013    Temat postu:

Koleś z Allegro okazał się nieuczciwy. Najprawdopodobniej po moim telefonie dopiero zaczął sprawdzać jak chodliwy to towar i kilka dni później zaczął sciemniać, że niby to sprzedaje Pancie w całości..... Dziwne, bo na innych aukcjach miał wystawione już podemontowane elementy....
Trudno - szukam dalej tego mechanizmu....
Jest przerwa sezonowa więc do wiosennego słonka mam czas...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
RNI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nisko

 Post Wysłany: Wto 17:46, 03 Gru 2013    Temat postu:

Ja czekam na nowe linki. Stare okazaly sie wyrobione. Jak sprawdze i bede dzialac to adam znac.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Wto 21:06, 03 Gru 2013    Temat postu:

Mając stary pancerz i nawet urwaną linkę, można tanio dorobić. Koszt za kpl. z przesyłką, to góra 100-150zł. W Krakowie jest firma, co dorabia linki za 35zł. Nie moge jakoś znaleźć teraz do nich kontaktu. Gdzieś mi się zawieruszył. Jak znajdę to podam adres

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
RNI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nisko

 Post Wysłany: Wto 21:51, 03 Gru 2013    Temat postu:

Za 35 Dawaj ! Ale wydaje mi sie to mało realne. Nasze linki są w oplocie a takich praktycznie nie ma na rynku. Na dodatek istotne jest czy jest oplot prawy czy lewy, bo musi dogadac sie ze silnikowym slimakiem. Praktycznie na rynku ich nie ma, ale podobne są w szyberdachach samochodowych. W warsztatach gdzie naprawiaja szyberdachy mowia tylko o orginalnych linkach a my potrzebujemy indywidualnej ! Oprocz oplotu pomiedzy zwojami jest rodzaj silikonu.... Nasze linki nie sa zwykle a na koniec pancerz to metalowa ....rurka.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RNI dnia Wto 21:55, 03 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 12:53, 04 Gru 2013    Temat postu:

Zapytaj tutaj [link widoczny dla zalogowanych]
lub tu; [link widoczny dla zalogowanych]
i jeszcze tu; [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
RNI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nisko

 Post Wysłany: Śro 23:16, 04 Gru 2013    Temat postu:

Szczeście nie trwało długo. Linki przyszły. Idealne na długość i grubość , z prawie takimi samymi zaciskami, ale..... okazało się, że dalej przeskakuje. Finalnie do wymiany jest jeszcze ślimak. Może ma ktoś na zbyciu?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
RNI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nisko

 Post Wysłany: Pią 23:22, 06 Gru 2013    Temat postu:

Za pomoc forumowiczów bardzo dziękuję, ale doszedł już "nowy" ślimak. Warto było, wszystko działa. Zmieściłem sie w kwocie 420 pln. Na zapytania forumowiczów odpowiadam. Linki z przesyłką kosztowały ok 200 pln. Kolejne 220 pln zakup ślimaka z silnikiem. Postanowiłem także dołożyć styczniki po lewej stronie.
Linki za zamówkłem w AUTO-LINKAJanki al. Krakowska 2605-090 Raszyntel. (22) 720 50 95fax: (22) 720 15 66.
Oczywiście trzeba im dosłać aluminiowe elementy. Linka jest prawie identyczna do naszej lecz zamiast silikonu na oplocie ma włoski "welurowe".
POzdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
RNI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nisko

 Post Wysłany: Pią 13:33, 24 Sty 2014    Temat postu:

Jeszcze raz wracam do mechanizmu.
W metalowych prowadnicach od spodu chodzi taki kawałem aluminium, do którego mocowana jest końcówka linki.
Czy mi się wydaje, ale pomiędzy prowadnicą o tym aluminium nie powinno być blaszki(podkładki) usztywniającej, bo mam straszne luzy po dokręceniu tych śrubek od dołu. Chyba ktoś wcześniej rozbierał mój mechanizm...
Znawcy w temacie wzywam Was do odpowiedzi ! :-)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtek
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 665
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: TORUŃ

 Post Wysłany: Pią 17:02, 24 Sty 2014    Temat postu:

Tak, tam jest fabrycznie blaszka dystansowa.
Likwiduje ona luz po złożeniu elementów
prowadzących szybę.
Króciutko mówiąc, jest nieodzowna.
Gdzieś w moich zasobach powinienem takową znaleźć.
Czy się uda nie wiem.

Szacun.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
RNI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nisko

 Post Wysłany: Wto 10:12, 11 Mar 2014    Temat postu:

Witajcie,
Jestem po udanym zakończeniu naprawy mechanizmu podnoszenia szyb. Podsumuję "osiągnięcia".
Stan faktyczny był taki. Uszkodzony ślimak, uszkodzone linki, brak podkładki dystansowej na prowadnicy.
Linki o podobnych właściwościach kupiłem pod Warszawą, na Allegro kupiłem silnik ze ślimakiem. Wszystko zamontowane i działa. Oczywiście nie mogło się obyć bez usprawnienia techników z Hondy. Więc standardowo na końcówkach prowadnicy (jednej) są styczniki przerywające obieg. Moim zdaniem jest to fatalne rozwiązanie, gdyż jedno przeskoczenie na ślimaku którejkolwiek z linek skutkuje powolnym uszkodzeniem mechanizmu, więc na drugiej prowadnicy również założyłem krańcowe wyłączniki. Działa. Co to podkładki dystansującej wyciąłem ją ze szpachelki.
Panowie, w naszym garażowym pracach najważniejszą rzeczą jest aby się nie poddawać !


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
arkadyjusz
amator postów
amator postów


Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Konin/ wlkp

 Post Wysłany: Nie 20:10, 06 Kwi 2014    Temat postu:

No nie poddawać się jasne dobrze mówisz.
Własnie na dniach stałem się posiadaczem pięknej lekko przyciemnianej szyby ermax. Cieszylem się jak dziecko bo szybka super.
Ale moje szczęście trwało krótko bo po drugiej jeździe z nową szybą, jakieś 2-3 cm od górnego poziomu mechanizm się zaciął no i szyba idzie krzywo od tego momentu.
Porozbieralem plastiki prowadnica niby oki a jednak się tnie w tym jednym miejscu (2-3 cm) od najwyźszego poziomu. Czy może być to wina slimaka?
przesmarowalem ale nic dalej się zatrzynuje.
Poradźcie coś a może ma ktoś na zbyciu slimak?


9


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Pon 10:59, 07 Kwi 2014    Temat postu:

Kilka uwag -szybą nie ,,bawimy,, się w czasie jazdy -regulacja wysokości podniesienia szyby powinna się odbywać przy jak najmniejszej prędkości -- i to wyłącznie dlatego że linki prowadzące są ,,plastikowe,, -- po każdym sezonie należało by rozebrać mechanizm podnoszenia szyby po to by wyczyścić ,,ślizgi,, i przesmarować prowadnice (czego nikt nie robi - bo to roboty od cholery) w następstwie nieczyszczenia ,na ślizgach zbiera się brud i ,,zdziera,, ślizgi ,stawia większy opór a w konsekwencji wyrabiają się linki oraz ślimak ----------- należy też zwrócić uwagę by linki luźno ,,pracowały,, w ,, rurkowych ,,prowadnicach ( często moto jest po jakimś zdarzeniu i rurki są ,,prostowane,, ,a potem stawiają znacznie większy opór).............

Jak linki są wyrobione -to już po temacie - mechanizm nadaję się tylko do regeneracji lub wymiany ,a to już jedyne 2500zł w salonach PL i około 1300-1400zł w USA . Używki najczęściej są w podobnym stanie jak Twoja obecnie , trafić dobre - to rarytas ,a i ceny najczęściej są dość znaczne...............


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
arkadyjusz
amator postów
amator postów


Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Konin/ wlkp

 Post Wysłany: Pon 19:24, 07 Kwi 2014    Temat postu: mechanizm

No cóż gdybym to wiedział może bym szybkę oszczędzał podczas jazdy:)
A może odwlekło by się to tylko w czasie.
I co tu teraz zrobić, nie jestem zwolennikiem używanych części ( bo taniej na ogół bywa drożej )
No ale nie wiem jakby ten mechanizm zamówić z USA?

Trochę się ta awaria spóźniła , tak to by podesłali mechanizm tymi F-16 co przylecialy do Łaska może by było taniej.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2463
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Wto 9:40, 08 Kwi 2014    Temat postu:

Tu ja robiłem zakupy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Najlepiej jak się ma kogoś w USA. Robi zakupy przez siebie i przepakowuje paczkę przed wysyłką do Polski.
Najlepiej promem bo Masz duże szanse na uniknięcie cła.
Jak coś to więcej info na PW.


Gdzieś kiedyś wyczytałem, że nie powinno się używać mechanizmu przy prędkościach powyżej 40km.
Stosuję się zawsze do tej zasady. Poprzednią Pancią jeździłem cztery sezony i było wszystko OK.

Ogólnie ja jak złapię już ustawienie które odpowiada mnie i mojej połowicy to w zasadzie przez cały sezon tego nie zmieniam. chyba, że przychodzą upały.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skorpionwr dnia Wto 9:41, 08 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Wto 9:43, 08 Kwi 2014    Temat postu:

Teraz szybą już się nie ,,baw,, tylko rozkręcaj mechanizm spróbuj przesmarować ,zlikwidować luzy bo inaczej wyrobisz ,,ślimak,, i będzie po temacie ---------- jeśli ,,poszły ,,linki -można próbować je zregenerować dziś właśnie wysłałem partię linek do regeneracji - zobaczymy co z tego wyjdzie....................

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robson
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Olsztyn/Nadarzyn

 Post Wysłany: Wto 10:17, 08 Kwi 2014    Temat postu:

Andrzej, a tego ślimaka dorobić na CNC nie można?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Wto 11:06, 08 Kwi 2014    Temat postu:

Wszystko można - tylko trzeba mieć czym - do CNC jeszcze trzeba zrobić program - nie sądzę by ,,ślimak ,, był jakoś specjalnie utwardzany -raczej wykonany jest ze stali gatunkowej -ale i to można sprawdzić . A masz takie możliwości by to dorobić ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robson
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Olsztyn/Nadarzyn

 Post Wysłany: Wto 12:06, 08 Kwi 2014    Temat postu:

U siebie nie mam możliwości, ale wokół pełno jest firm, które zajmują się obróbką CNC. Można rozeznać temat.

P.S. Wysłałem zdjęcia ślimaka do kolegi, który programuje obrabiarki CNC. Jak tylko coś się dowiem to napiszę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robson dnia Wto 12:32, 08 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Wto 13:50, 08 Kwi 2014    Temat postu:

I to jest dobra wiadomość................

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
arkadyjusz
amator postów
amator postów


Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Konin/ wlkp

 Post Wysłany: Wto 17:05, 08 Kwi 2014    Temat postu:

No tak ustawiłem sobie szybkę na optymalną wysokość)
chyba zakleje sobie przycisk od podnoszenia szyby:)

Jezuz jakie CNC nie wiem wogóle o co chodzi:)

Aż tak to ja w temacie mechanicznym oblatany nie jestem .
Wogóle rozbieranie plastików strasznie mnie delikatnie mówiąc zirytowało

No cóż człowiek uczy się całe życie chyba pozostanie mi przelatac ten sezon bez regulacji szyby a po sezonie chętnie skorzystam z ewentualnej waszej pomocy:)

W końcu niektórzy prawie nie mają szybek i jeżdżą


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Wto 20:25, 08 Kwi 2014    Temat postu:

Jeszcze ze dwa razy plastiki rozbierzesz ,a potem będzie szło jak z płatka Laughing Laughing Laughing

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
RNI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nisko

 Post Wysłany: Śro 10:20, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Witam,
Wrzucę swój wątek "ślimaka".
W moim przypadku dawałem ślimak do firm obrabiających CNC. Ich zdaniem najlepszym rozwiązaniem będzie stoczenie ślimaka i pozostawianie około centymetrowej średnicy "bolca". W ten sposób pozostanie nam spodnia część przenosząca napęd na ślimak. Następnie chcieli dotoczyć ślimak napędzający linki i włożyć go na bolec. Ostatecznie na allegro kupiłem silnik ze całym ślimakiem.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
RNI
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Nisko

 Post Wysłany: Śro 13:06, 09 Kwi 2014    Temat postu:

jest prawie cały zestaw na tablicy

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robson
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Olsztyn/Nadarzyn

 Post Wysłany: Śro 13:17, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Na allegro jest też silnik, pytanie tylko w jakim stanie jest ślimak, bo zdjęcia są zrobione od d..y strony. Arkadyjusz musiałby sprawdzić co właściwie mu padło. Czy linki czy ślimak, czy jedno i drugie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
arkadyjusz
amator postów
amator postów


Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Konin/ wlkp

 Post Wysłany: Śro 22:42, 09 Kwi 2014    Temat postu:



Najpierw muszę rozeznać się gdzie by mogli dorobić ślimak w mojej okolicy, ewentualnie linki. Niezbyt dobry czas na przestuj no bo jak tu wogóle bez szyby jeździć


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robson
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Olsztyn/Nadarzyn

 Post Wysłany: Śro 23:12, 09 Kwi 2014    Temat postu:

RNI napisał:

W moim przypadku dawałem ślimak do firm obrabiających CNC. Ich zdaniem najlepszym rozwiązaniem będzie stoczenie ślimaka i pozostawianie około centymetrowej średnicy "bolca". W ten sposób pozostanie nam spodnia część przenosząca napęd na ślimak. Następnie chcieli dotoczyć ślimak napędzający linki i włożyć go na bolec.

Ta "rozeta" jest największym problemem. Gwint można jeszcze spróbować zeszlifować i napawać materiału, a potem frezować.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
arkadyjusz
amator postów
amator postów


Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Konin/ wlkp

 Post Wysłany: Śro 23:42, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Tak sobie myślę - że mój mechanizm podnoszenia szyby zacina się w jednym miejscu i 'tylko" z jednej strony druga strona idzie do końca bez problemów, jeśli byłby to uszkodzony ślimak to mechanizm chyba miałby problem kilka razy przez drogę jaką przebywa linka żeby podnieść szybę i to z obu stron. A ja mam problem w jednym miejscu i 'tylko" z jednej strony - więc teoretycznie tak sobie myślę zachowanie wskazuje na uszkodzenie linki gdzieś w jej końcowej fazie skoro mechanizm ( z pomocą ręki ) mija ten odcinek i później już szybę podnosi ?

Co myślicie o tej teorii?

Wiec chyba musiałbym zacząć od dorobienia nowych linek ?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Szyba » Mechanizm ruchu szyby st 1300 ktokolwiek widział lub wie...
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group