FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Dlaczego szwajcar ma inne wolne obroty
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Wersje: POLICE, Szwajcarska, USA i inne » Dlaczego szwajcar ma inne wolne obroty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry1
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zabrze

 Post Wysłany: Sob 17:05, 16 Maj 2009    Temat postu: Dlaczego szwajcar ma inne wolne obroty

Witam i pytanie jak w temacie. Właśnie się doczytałem w książeczce orginalnej dołączonej do Pan europy 1100 ,że wolne obroty silnika to 1000 +/- 100 a wersja szwajcarska ma 1200 +/- 50. Skąd ta różnica? Co szwajcar ma innego że ma inne wolne obroty? Jedyna różnica jaką zauważyłem to brak postojowego światła w stacyjce i straszak czerwonego pola od 5000 w obrotomierzu. Ale wolne obroty? To powinno wiązać się z jakimiś zmianami w silniku lub elektronice.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Sob 22:41, 16 Maj 2009    Temat postu:

Witaj,

Są dokładnie zmiany w silniku - układ dopalania spalin. Jest to ta sama wersja silnika co była montowana w ST1100 w Californi - tam też mają popaprane przepisy jeżeli chodzi o środowisko i właściwie na potrzeby tych dwóch lokalizacji Honda zaprojektowała układ dopalania spalin aby spełniały normy emisji...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jerry1
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zabrze

 Post Wysłany: Nie 8:16, 17 Maj 2009    Temat postu:

Możesz coś dodać na czym polegały te zmiany? Cy była to modyfikacja wydechu, elektryki czy też jakieś zmiany w samym silniku ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sławek
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Nie 10:18, 17 Maj 2009    Temat postu:

Witam

To tłumaczy około 12oo obrotów w mojej pance. Wcześniej pytałem na forum ile powinien kręcić silnik na wolnych obrotach. Moja jest ze Szajcarii i z tego wynika że tak ma mieć. Są jeszcze jakieś różnice Szwajcara od innych.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Nie 11:24, 17 Maj 2009    Temat postu:

Temat tych rurek do recyrkulacji spalin był już poruszany na forum, tutaj link do tego postu.: http://www.st1100.fora.pl/technika,2/co-to-za-rurki,112.html w szczególności polecam ostatni post kolegi stanley.mie na w/w stronie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Nie 11:29, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jerry1
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zabrze

 Post Wysłany: Nie 17:01, 17 Maj 2009    Temat postu:

Czyli wszystko jasne. Konstrukcja silnika jest taka sama tylko dołożono recylkulator spalin, proste urządzenie co jest w prawie każdym aucie od 15 lat. Jest także w moim TDI dość starym ale już dawno pewien kanał został saślepiony. I wiecie co? Polska to nie Szwajcaria. Choć chciałbym mieszkać w Szwajcari to nie mieszkam i recylkulator zostanie już jutro opanowany, to znaczy odłączony, zaślepiony itp. Ale chromowanych rurek nie usunę bo fajnie wyglądają Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Wersje: POLICE, Szwajcarska, USA i inne » Dlaczego szwajcar ma inne wolne obroty
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group