FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Blokada kierownicy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Zawieszenie przód » Blokada kierownicy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamm
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: kielce

 Post Wysłany: Śro 23:14, 29 Wrz 2010    Temat postu: Blokada kierownicy

Koledzy, podpowiedzcie jedną rzecz:

na stacyjce jest oznaczenie, że powinna być blokada kierownicy.

Próbuję na różne sposoby i nic.

Teraz mam to wszystko rozebrane i stacyjkę na wierzchu przy okazji wymiany łożywka w główce ramy.

Czy powinna być blokada czy tylko jest takie oznaczenie bo np. ta sama stacyjka jest do kilku różnych modeli a ST akurat ma tego nie mieć.

Jak to się włancza ??


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Czw 2:05, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Kierownica w lewo, kluczyk w pozycje blokady ( nie pamietam czy nie trzeba go wcisnac) i wszystko. Wszystkie motocykle maja blokade kierownicy, chyba? Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Czw 15:11, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Kluczyk trzeba wcisnąć i dopiero przekręcić na blokadę.

Kierownica się blokuje w lewym i prawym skrajnym położeniu.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
adamm
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: kielce

 Post Wysłany: Czw 19:35, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Teoretycznie to wiem że kiera na maxa w jedno ze skrajnych położeń i że kluczyk trzeba wcisnąć, jednak nie da się go wcisnąć.

Nie wiem czy coś jest zepsute czy trzeba by może coś przesmarować.

Nawet w stacyjce od strony główki widać że jest jakiś bolec któy może się wysunąć, ale nic się nie dzieje.

Jak wrócę z urlopu i będę go składał po malowaniu to sprawdzę dokładnie.


Dzięki za odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ErneST
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Złotoryja

 Post Wysłany: Czw 20:13, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Czasami trzeba lekko cofnąć kierownicę od maksymalnego skrętu i wtedy zaskakuje.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Czw 21:55, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Problem widzę w stacyjce Question
Jeśli jej się nie da nacisnąć nawet przy wyprostowanej kierownicy, to raczej uszkodzenie mechaniczne.

Być może wykrzywiony bolec, który powinien się wysunąć.
Ktoś, może wcześniej, chciał "zerwać" blokadę Question i motocykl przeżył intruza Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
adamm
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: kielce

 Post Wysłany: Czw 22:06, 30 Wrz 2010    Temat postu:

r.urbanski napisał:

Ktoś, może wcześniej, chciał "zerwać" blokadę Question i motocykl przeżył intruza Exclamation



Całkiem możliwe, bo do wszystkich zamków mam 1 klucz a do stacyjki inny (dłuższy)

Generalnie, przynajmniej na razie, moto nie zostawiam nigdzie poza domem, więc ryzyko kradzieży spada.

Jednak na jakieś dalsze wojaże, kilku dniowe, będę musiał pomyśleć o zabezpieczeniu mechanicznym, bo sam alarm może nie wystarczyć.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Pią 0:36, 01 Paź 2010    Temat postu:

To znaczy, że Masz nie oryginalną stecyjke Question

Wniosek jest ten sam jaki przedstawiłem przy Twoim poście: zakup pokrywy schowka.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
voniu
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp

 Post Wysłany: Pon 14:55, 11 Paź 2010    Temat postu:

Ja też mam zmienioną stacyjkę ( motor kupiłem z kluczem z niebieską płytką z logo Hondy, który pasuje do baku, schowka, kanapy i kufrów, a drugim kluczem czarnym, gdzie logo jest wyciśnięte w plastyku, obsługuję stacyjkę). Ale mimo tego, blokada mi działa na obu stronach.
Czyli musisz mieć jakiś feler w samej stacyjce. Nowa kosztuje ok. 150zł ( wg mojego mechanika, który na co dzień serwisuje motory w salonie Yamahy ).


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Pon 15:12, 11 Paź 2010    Temat postu:

voniu napisał:
Nowa kosztuje ok. 150zł ( wg mojego mechanika, który na co dzień serwisuje motory w salonie Yamahy ).

Voniu... nic nie chciałbym zarzucać Twojemu mechaniorowi, ale jeśli u niego stacyjka nówka sztuka do ST1100 kosztuje 150,- pln to ja od dziś u niego kupuję WSZYSTKO !!

Cena salonowa stacyjki z dwoma oryginalnymi kluczykami to koszt minimum 650,- PLN netto.

Jeśli w grę wchodziłaby kompletna stacyjka, z osprzętem typu blokada stacyjki, wyłącznik zapłonu itp. to koszt netto to około: 1.300,- PLN.

Więc jeśli on jest w stanie pierwszy zestaw dostarczyć za 150,- pln to ja wybieram go na swojego dostawcę gratów od zaraz.

Chyba, że myśli tu o rozbieraniu istniejącej stacyjki i wkładaniu do niej innego zamka, tak aby po prostu działała... to może to i 150,- PLN kosztuje...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
voniu
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp

 Post Wysłany: Pon 20:52, 11 Paź 2010    Temat postu:

No cóż - może i to miał na myśli - nieodgadnione są ścieżki myślowych meandrów naszych kochanych mechaniorów Very Happy

A zawór kupiłem za 14,99 funciaków z przesyłką, Teraz już tylko czekam na paczkę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez voniu dnia Pon 21:25, 11 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
papcioch
junior
junior


Dołączył: 23 Maj 2020
Posty: 18
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Wrocław

 Post Wysłany: Śro 17:36, 03 Cze 2020    Temat postu:

Trochę archeologia - wiem.
Nie mogę zablokować kierownicy w lewym położeniu, nie da się przekręcić kluczyka. Jak kierownicę skręcę w prawo to blokada działa normalnie.
W czym może być problem?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Zawieszenie przód » Blokada kierownicy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group