FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
olej lagi i inne
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Zawieszenie przód » olej lagi i inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Smarek111
bywalec
bywalec


Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żyrardów

 Post Wysłany: Śro 6:33, 09 Lut 2011    Temat postu: olej lagi i inne

wiem że ten temat był i sprawdzałem inne posty ale w ramach upewnienia sie chciałem o potwierdzenie danych.Olej do lag według danych to 187ml na lewy a prawy 190ml oczywiście bez ABS .Pytam bo w nie których piszą że wylali np.500ml.wiec jeśli już ktoś to zrobił i ma doświadczenie niech podpowie ile tak naprawdę trzeba tego wlać.


Druga zaś sprawa dotyczy nie chodzącego jednego gara po dłuższym postoju zimowym.Odpaliłem wczoraj i nie chodził natomiast jakiś tydzień temu odpalałem i chodziły oba i zgłupiąłem Question Exclamation Może to wina paliwa że stoi za długo bo gaźnik wiem że muszę wyregulować i to też może byc przyczyną .

Za każdą podpowiedź z góry dziękuje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Smarek111 dnia Śro 6:35, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 7:23, 09 Lut 2011    Temat postu:

Jeżeli chodzi o drugie pytanie; to na 99,9% padła świeca. Tam jest świeca typu 'CR". Są to świece b. czułe na dogrzanie, Jeżeli zapaliłeś moto wcześniej na chwilę i silnik nie osiągnął temperatury, to świeca tym samym nie osiągnęła temp. samooczyszczania i padła. Wymień świece a najlepiej wszystkie. Zapal moto, aż do osiągnięcia temp. włączającej wiatrak. Następnie wył. zapłon i nie dotykaj go aż do czasu kiedy będziesz chciał pojeździć. Po prostu nie wolno zapalać zimnego silnika na chwilę. pozdr.

Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Smarek111
bywalec
bywalec


Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żyrardów

 Post Wysłany: Czw 6:52, 10 Lut 2011    Temat postu:

duże dzieki jerzyk za podpowiedź


A co z tymi lagami bo chce zalać olej i nie wiem tak naprawdę ile na każdą lagę


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 7:51, 10 Lut 2011    Temat postu:

Smarek111 napisał:
duże dzieki jerzyk za podpowiedź


A co z tymi lagami bo chce zalać olej i nie wiem tak naprawdę ile na każdą lagę


Ja zmieniałem, ale nie pamiętam ile wchodziło. Korzystałem z serwisówki. Jak znajdę chwilę, to poszukam. Możesz sam też sprawdzić. W dziale technika st1100 jest manual z serwisówką. pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Smarek111
bywalec
bywalec


Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Żyrardów

 Post Wysłany: Czw 12:46, 10 Lut 2011    Temat postu:

okey doczytałem sie że:
prawy 385ml

Lewy 435ml


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Smarek111 dnia Czw 12:49, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 4 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
adamm
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: kielce

 Post Wysłany: Nie 21:38, 13 Lut 2011    Temat postu:

w prawej ladze korek od góry nie wyjdzie, bo trzyma antynurka ( sprężynę a ta z kolei przykręcona jest od spodu - żeby odkręcić trzeba zdjąć koło).

Nie rwij prawego korka na siłę ;-)

Ja miałem lagi zdjęte bo wymieniałem łożysko główki ramy i wlewałem śrubą spustową.

Lewa laga - korek na górze zdejmuje się bez problemu.
Klucz imbusowy ten sam co do ośki tylnego koła.

Przed odkręceniem korków KONIECZNIE poluzuj śruby w górnych półkach bo inaczej możesz popsuć gwinty w lagach.

Ilość oleju odmierzałem strzykawką żeby była taka jak trzeba. Trochę czasu to zajęło.

Jak będziesz rozbierał, to sprawdź w jakim stanie są te gumki przeciwkurzowe. Jeśli kiepskie i popękane to wymień je od razu.

pozdrawiam
adamm


Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Jacekronin
bywalec
bywalec


Dołączył: 09 Lis 2018
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: śląskie,Żywiec,Pietzykowice

 Post Wysłany: Pią 16:57, 11 Sty 2019    Temat postu:

Osobiście zalecałbym wymontować lagi z półek i przed zalaniem nowego oleju bez rozbierania amortyzatorów przepłukanie całości benzyną ekstrakcyjną aby pozbyć się resztek starego oleju i ewentualnych zanieczyszczeń.Oczywiście poczekać aby resztki benzyny mogły odparować.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
karas804
bywalec
bywalec


Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sobiemyśl

 Post Wysłany: Wto 10:11, 28 Maj 2019    Temat postu:

Witam,

Trochę odgrzewam temat ale puściło mi uszczelnienie na jednej ladze a wymieniałem w tamtym roku oba. Mam już wszystko złożone i pozostało tylko uzupełnić olej ale...trochę laickie pytanie - która laga to lewa(i proszę nie piszcie, że lewa to ta co jest duży palec po prawej stronie Very Happy ). Według książki Haynes lewa to ta patrzac od przodu na motor. Pytam, bo nie jestem pewien czy dobrze zalałem w tamtym roku.
Mam model ABS/TCS z 1998 roku.
Co najlepsze, to według manuala nakrętki górne lag mam takie jak 1a, czyli na klucz zwykły a nie imbusowy.
Mógłby mi ktoś pomóc okreśclić ile oleju muszę nalać do lag?
Według manuala jest:
1. Standard models
2. ABS/TCS models
3. CBS/LBS-ABS/TCS models
I nie jestem przekonany do końca czy mój to 2 czy 3.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Zawieszenie przód » olej lagi i inne
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group