FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Wibracje -kardan czy skrzynia?
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Zawieszenie tył » Wibracje -kardan czy skrzynia?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Nie 21:27, 27 Sie 2017    Temat postu: Wibracje -kardan czy skrzynia?

Przebieg mojej Panci to już 90 tys km. Ja zrobiłem 26 tys i mam ogromne wrażenie, że jest potrzeba weryfikacji napędu, a konkretnie kardana. Wróciłem właśnie z kolejnej wycieczki podczas której mocno dało się odczuć podczas jazdy, a konkretnie w zakresie prędkości 80-110km/h wibracje interwałowe w odstępach ok 1,5-2 sek. Czuję to tak jakby wibracje przechodziły z kierownicy w tył motocykla i kończą się pod siedzeniem. Byliśmy z kumplem na dwóch ST1300 i zamieniliśmy się na parę kilometrów i on to potwierdził. Powyżej 120km/h wibracje są jednostajne i raczej już normalne nie wzbudzające podejrzeń.
Występuje to tylko na piątym biegu, więc może to też być coś ze skrzynią.
Podjadę do kilku mechaników i posłucham opinii. Jednak raczej żaden z nich nie gmerał w tych elementach przy takim motocyklu i dlatego muszę mieć jakieś swoje argumenty. Może ktoś z Was miał podobny przypadek lub coś Wam się nasuwa jaka może być przyczyna i od czego zacząć?
Tak czy siak chciałbym i tak oddać moto do dokładnych oględzin napędu pod kątem potrzeby ew. wymiany zużytych elementów kardana. Podczas ruszania czy puszczania manetki szarpie zdecydowanie mocniej niż w bliźniaczej z 2008r. Wg mnie powinno być łagodniej i również ciszej.
Może ktoś z kolegów już się w tym wyspecjalizował i jest skłonny zająć się moim moto?
Z góry dziękuję za cenne uwagi

Ps.
Właśnie sobie uświadomiłem jedną rzecz. Dzień przed wyjazdem zmieniłem oponę z tyłu i jestem przekonany, że przed wymianą nie było tych wibracji. Albo zbieg okoliczności, albo? Ale czy to możliwe, że wibracje interwałowe są tylko na piątym biegu i od 80-110km/h. z winy opony?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Nie 22:00, 27 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtek
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 665
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: TORUŃ

 Post Wysłany: Pon 4:41, 28 Sie 2017    Temat postu:

Podjedź do mnie, mam kompletne koło a garażu, z nowymi łożyskami.
Zamienimy i się okaże.
Wojtek 512 290 250


Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pon 7:14, 28 Sie 2017    Temat postu:

Swietnie Dzięki Będę dzwonil

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Pon 18:10, 28 Sie 2017    Temat postu:

Peptek przy okazji tej opony łożysk w tylnim kole lub w zabieraku nie wymieniałeś?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pon 19:42, 28 Sie 2017    Temat postu:

Ni nie Lozyska wymienialem w zeszlym roku Wojtka kolo prawde powiedzialo 😁
Wyszlo na to ze problem albo z oponą albo z wywazeniem Na Wojtka kole bylo ok


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Pon 20:27, 28 Sie 2017    Temat postu:

To w zasadzie ok Wink
Opona nowa była? Napisz jaki model


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pon 21:02, 28 Sie 2017    Temat postu:

Opona nowa Metzeler Z8 Jutro dam do wywazenia i zobaczmy co dalej

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Pon 21:45, 28 Sie 2017    Temat postu:

peptek napisał:
Opona nowa Metzeler Z8 Jutro dam do wywazenia i zobaczmy co dalej


A wiesz, że znam dwie st 1300 które maja podobnie na dokładnie tej oponie? Myśle że wyważanie nic nie zmieni .. Być moze z czasem bedzie to nieco mniej czuć ...

Moze ktoś sie jeszcze wypowie w temacie


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Czw 9:15, 31 Sie 2017    Temat postu:

Niestety wyważenie tutaj nie ma wpływu. Było dobrze wyważone. Opona została również obrócona do felgi o 180 stopni. Wibracje nadal są.
Trochę to dziwna sytuacja, bo
- wibracje od 70-110km/h
- tylko na piątym biegu
- przy prędkościach w których występuje wibracja po wciśnięciu klamki sprzęgła nie ma wibracji
Czyli tylko na piątce, tylko na zapiętym biegu, tylko 70-110km/h

Krzychu RRQ napisał:


A wiesz, że znam dwie st 1300 które maja podobnie na dokładnie tej oponie? Myśle że wyważanie nic nie zmieni .. Być moze z czasem bedzie to nieco mniej czuć ...


A czy w tych przypadkach co znasz były reklamacje czy dojeździli te opony?
Przypuszczam, że reklamacja nic nie do skoro na wyważarce i wizualnie jest ok


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2464
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Czw 13:21, 31 Sie 2017    Temat postu:

Podjedź do Wojtka i przełóż na kilka minut koło. okaże się czy to opona. To, ze jest nowa to nie koniecznie musi być dobra. Różnie potrafi to być.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skorpionwr dnia Czw 13:24, 31 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Czw 17:02, 31 Sie 2017    Temat postu:

Skorpionwr napisał:
Podjedź do Wojtka i przełóż na kilka minut koło. okaże się czy to opona. To, ze jest nowa to nie koniecznie musi być dobra. Różnie potrafi to być.

Kilka postow wyzej pisalem ze juz u Wojtka bylem i kolo wymieniliśmy Bylo ok po zamianie


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 17:53, 31 Sie 2017    Temat postu:

Nooo dooobra. Odezwe sie w koncu. U mnie sytuacja wyglada identycznie. Problem pojawił sie po zmianie opony wlasnie na Metzelera z8. U mnie podczas demontażu kola wysypały sie łożyska na zabieraku. Wymieniłem te łożyska na zwykłe łożyska bez wymaganej tolerancj c3. Załozyłem nóweczke opone i jazda próbna. Przy predkosci ok 90km/h pojawily sie wlasnie te wibracje. pomyslałem w pierwszej kolejnosci, ze cos skopałem przy montażu koła. Rozebrałem wszystko od nowa jeszcze raz dokładnie poskładałem i jazda próbna....quźwa nadal lipa. Po konsultacji z Krzychem RRQ doszlisy do wniosku, ze to moga byc zbyt ciasne łożyska, ktore wymienilem podczas zmiany opony. Kupiłem kolejny zestaw łożysk z zalecanym luzem c3. Montaz, jazda próbna....quźwa!! nadal lipa, moze odrobine lepiej ale nadal lipa. Spokoju nie dawał mi fakt, ze przed całą historia z wymina łożysk i opony bylo idealnie cicho. honda chodził jak masełko. Zostaje opona Metzeler z8. Teraz kiedy czytam wasze wpisy jestem niemal pewny , ze to jest przyczyną.
Pozdrawiam dociekliwych


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Czw 20:45, 31 Sie 2017    Temat postu:

peptek napisał:
Niestety wyważenie tutaj nie ma wpływu. Było dobrze wyważone. Opona została również obrócona do felgi o 180 stopni. Wibracje nadal są.
Trochę to dziwna sytuacja, bo
- wibracje od 70-110km/h
- tylko na piątym biegu
- przy prędkościach w których występuje wibracja po wciśnięciu klamki sprzęgła nie ma wibracji
Czyli tylko na piątce, tylko na zapiętym biegu, tylko 70-110km/h

Krzychu RRQ napisał:


A wiesz, że znam dwie st 1300 które maja podobnie na dokładnie tej oponie? Myśle że wyważanie nic nie zmieni .. Być moze z czasem bedzie to nieco mniej czuć ...


A czy w tych przypadkach co znasz były reklamacje czy dojeździli te opony?
Przypuszczam, że reklamacja nic nie do skoro na wyważarce i wizualnie jest ok


Właśnie myśle, że sporo osob może tak mieć a nie zwraca na to uwagi. Jedna oponka nadal jeździ a druga dojechana i wymieniona. Jeśli masz oponę z gwarancja zareklamował bym jak jest coś na rzeczy może będzie jakaś reakcja ze strony gwaranta.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pią 19:01, 01 Wrz 2017    Temat postu:

Marne to pocieszenie, że nie tylko mnie to spotkało, ale o tyle lepiej niż coś z samym moto.
Mam starą oponkę, więc może przełożę i wyślę do sklepu. Mam jednak ogromne wątpliwości, że reklamacje uznają, bo pewnie założą na felgę i stwierdzą, że jest ok na wyważarce i odeślą mi z powrotem.
Pan w sklepie podczas rozmowy telefonicznej powiedział mi takie coś " Niektóre opony "gryzą" się z niektórymi motocyklami"
Może i coś w tym jest


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jacq
junior
junior


Dołączył: 04 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: OKL

 Post Wysłany: Czw 9:22, 07 Wrz 2017    Temat postu:

peptek napisał:
Niestety wyważenie tutaj nie ma wpływu. Było dobrze wyważone. Opona została również obrócona do felgi o 180 stopni. Wibracje nadal są.
Trochę to dziwna sytuacja, bo
- wibracje od 70-110km/h
- tylko na piątym biegu
- przy prędkościach w których występuje wibracja po wciśnięciu klamki sprzęgła nie ma wibracji
Czyli tylko na piątce, tylko na zapiętym biegu, tylko 70-110km/h

Krzychu RRQ napisał:


A wiesz, że znam dwie st 1300 które maja podobnie na dokładnie tej oponie? Myśle że wyważanie nic nie zmieni .. Być moze z czasem bedzie to nieco mniej czuć ...


A czy w tych przypadkach co znasz były reklamacje czy dojeździli te opony?
Przypuszczam, że reklamacja nic nie do skoro na wyważarce i wizualnie jest ok

Dorzucę swoje trzy grosze do tematu. Objawy w 100 % takie same. Opona również Z8 od Metzelera. W tym sezonie nakulane 10 kkm i wibracje nasiliły się. Moje podejrzenie przegub. Wymontowałem, zweryfikowałem - bez luzu jak nówka. Wymieniłem komplet łożysk tylnego koła, wymieniłem sprzęgło gumowe zabieraka. Dalej wibruje. Z uwagi na zużycie opony i podejrzenie że może ona jest przyczyną, założyłem używkę w znaczne lepszym stanie. Wibracji nie odczuwam. Na wiosnę nowa opona, ale na pewno nie Metzeler.
Czyli moja ST była trzecia z tym problemem.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Czw 9:58, 07 Wrz 2017    Temat postu:

Koledzy opone wyslalem do sklepu Zobaczymy jaki będzie odzew Na pewno nie przyjme opony z powrotem Jesli odesla to wysle ponownie a jesli będzie trzeba sprawa trafi do sądu Metzeler daje plame Zamienilem Maratona 880 na Z8 i w obu przypadkach jest feler Maraton przedwczesnie zjechany i po 1tys km byla wyzabkowana
Póki co w sprawie bede sie podpieral Waszymi uwagami


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 15:03, 07 Wrz 2017    Temat postu:

Tylko że, problem ząbkowania to raczej nie wina opony a źle ustawionego zawieszenia, amor nie trzyma, luzy na łożysku, wahacz . Ja na z8 zrobilem prawie 20 tyś zanim zaczęła ząbkować a i lekko nie miała

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Czw 15:10, 07 Wrz 2017    Temat postu:

peptek napisał:
Koledzy opone wyslalem do sklepu Zobaczymy jaki będzie odzew Na pewno nie przyjme opony z powrotem Jesli odesla to wysle ponownie a jesli będzie trzeba sprawa trafi do sądu Metzeler daje plame Zamienilem Maratona 880 na Z8 i w obu przypadkach jest feler Maraton przedwczesnie zjechany i po 1tys km byla wyzabkowana
Póki co w sprawie bede sie podpieral Waszymi uwagami


Moim zdaniem to nie jest wina opon.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Czw 19:31, 07 Wrz 2017    Temat postu:

jerzyk napisał:
Tylko że, problem ząbkowania to raczej nie wina opony a źle ustawionego zawieszenia, amor nie trzyma, luzy na łożysku, wahacz . Ja na z8 zrobilem prawie 20 tyś zanim zaczęła ząbkować a i lekko nie miała

Teraz zalozylem opone na której kupilem moto Opona Michelin Pilot zjechana jakies 60% Ja na niej jezdzilem przed Maratonem 880 i teraz wyglada ladnie równo zużyta


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Czw 21:11, 07 Wrz 2017    Temat postu:

peptek napisał:
jerzyk napisał:
Tylko że, problem ząbkowania to raczej nie wina opony a źle ustawionego zawieszenia, amor nie trzyma, luzy na łożysku, wahacz . Ja na z8 zrobilem prawie 20 tyś zanim zaczęła ząbkować a i lekko nie miała

Teraz zalozylem opone na której kupilem moto Opona Michelin Pilot zjechana jakies 60% Ja na niej jezdzilem przed Maratonem 880 i teraz wyglada ladnie równo zużyta


Jeśli na tej która założyłeś nie wyje masz 100% pewność ze to opona. Pytanie tylko czy to wada czy praca opony w jakiejś tam tolerancji. Z8 to dobra opona tylko może faktyczne "gryzie się" z ST


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jacq
junior
junior


Dołączył: 04 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: OKL

 Post Wysłany: Sob 19:31, 16 Wrz 2017    Temat postu:

Niestety metzeler dał ciała w tej oponie. Nie jest to tylko moje zdanie. Przekopałem net w tym temacie i niestety inni również opisują ten problem. Kilka postów o tym napisali użytkownicy forum ST owners w wątku o oponie Z8. Załączam linka. Krytyka pojawia się na trzeciej stronie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jacq dnia Sob 19:32, 16 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Sob 21:23, 16 Wrz 2017    Temat postu:

Już wiem, że nigdy nie kupię Metzelera. To zwykły szajs. Póki nie rozwiązana reklamacja zrobiłem ponad 1500km na starej oponie i nic nie wibruje.

Odradzam kupno Metzelerów jakichkolwiek. Z przodu mam Metzelera i przy ok 70km/h telepie kierownicą od samej nowości. Co prawda nie tak mocno ale na poprzedniej oponie było idealnie. Wyważana była trzy razy.
Trzy opony Metzelera i same złe odczucia. Coś w tym jest, bo to nie przypadek


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 2:28, 17 Wrz 2017    Temat postu:

U mnie też Metzeler z8 na przodzie tupie. Wygląda to tak jakby był w oponie kamyk. Nie jest to tylko mój problem. Na forum FJR mocno ten problem jest opisany.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Nie 8:54, 17 Wrz 2017    Temat postu:

A tak się cieszyłem gdy odkryłem Z8... to jaka alternatywa ???

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 10:35, 17 Wrz 2017    Temat postu:

Krzysiu, nie ma potrzeby szukać alternatywy. Dobrze się drogi trzymają, w miarę równo się zużywają. Ja z nich nie zrezygnuje mimo tych dźwięków które emitują.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 11:18, 17 Wrz 2017    Temat postu:

Trochę poszperałem po różnych forach i znalazłem moim zdaniem ciekawy temat o z8. Okazuje się, że występuje ona w wielu, co najmniej kilkunastu wersjach. Są z8 dedykowane do odpowiednich modeli, np. M/C 73W TL2008500.2 do FJR 1300 i BMW 1200RT/R. Są to opony jednoskładnikowe ale z podwójnym opasaniem. Do BMW 1300 jest jeszcze inny model z8. Może należałoby pójść tą drogą i szukać opon do ciężkiego sprzętu z oznaczeniem przód "M" a tył "O"?
Napiszcie jakie macie oznaczenia na tych z8?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Nie 11:21, 17 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Nie 16:30, 17 Wrz 2017    Temat postu:

Jerzyk po tym co napisałeś nie mam wątpliwości że odeślą mi z powrotem oponę nie uznając reklamacji Jednak i tak jej raczej nie założę Będę się staral ją komuś odsprzedac z zaznaczeniem że nie do ST1300
Wychodzi na to ze ta opona gryzie sie z moim moto


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 16:40, 17 Wrz 2017    Temat postu:

jerzyk napisał:
Trochę poszperałem po różnych forach i znalazłem moim zdaniem ciekawy temat o z8. Okazuje się, że występuje ona w wielu, co najmniej kilkunastu wersjach. Są z8 dedykowane do odpowiednich modeli, np. M/C 73W TL2008500.2 do FJR 1300 i BMW 1200RT/R. Są to opony jednoskładnikowe ale z podwójnym opasaniem. Do BMW 1300 jest jeszcze inny model z8. Może należałoby pójść tą drogą i szukać opon do ciężkiego sprzętu z oznaczeniem przód "M" a tył "O"?
Napiszcie jakie macie oznaczenia na tych z8?


Tylko dlaczego w takim układzie nie ma takich informacji przy zakupie opon. Kupując opony np na Oponeo nie ma opcji wyboru typu motocykla.
Ja szukając informacji na temat opon z8 znalazłem info, ze sa opony z8 dedykowane do motocykli z kardanem.
Nie wiem co o tym mysleć...
Kupiłem wlasnie kolejną z8 ....niech wibruje Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Nie 16:55, 17 Wrz 2017    Temat postu:

jacq napisał:
Niestety metzeler dał ciała w tej oponie. Nie jest to tylko moje zdanie. Przekopałem net w tym temacie i niestety inni również opisują ten problem. Kilka postów o tym napisali użytkownicy forum ST owners w wątku o oponie Z8. Załączam linka. Krytyka pojawia się na trzeciej stronie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam

Poczytalem Objawy książkowe Ostatni bieg i 80km/h


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 18:58, 17 Wrz 2017    Temat postu:

peptek napisał:
Jerzyk po tym co napisałeś nie mam wątpliwości że odeślą mi z powrotem oponę nie uznając reklamacji Jednak i tak jej raczej nie założę Będę się staral ją komuś odsprzedac z zaznaczeniem że nie do ST1300
Wychodzi na to ze ta opona gryzie sie z moim moto

Myślę, że raczej uznają


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Zawieszenie tył » Wibracje -kardan czy skrzynia?
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group