FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Paliwo w gaźniku
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » Paliwo w gaźniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 18:26, 18 Cze 2014    Temat postu: Paliwo w gaźniku

Po czyszczeniu gaźników i regulacji, gaźnik mił być już skręcany ale pojawiło się paliwo w jednym z gaźników, nie pamiętam w którym , moge to sprawdzić dopiero w piątek.

Przczytałem :
[link widoczny dla zalogowanych]

gdzie jest mowa o uszkodzeniu membrany w zaworze podciśnieniowym paliwa

Czy to może być wina tej membrany czy raczej zawór iglicowy?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2518
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 20:46, 19 Cze 2014    Temat postu:

Czytam i nie bardzo rozumiem, o co chodzi? Czy gaźniki były do regulacji i czyszczenia wyjęte na stole? Bo jakoś nie wyobrażam sobie ich czyszczenia, bez wyjęcia. Kiedy i jaki dokładnie problem się pojawił?
Opisz to jeszcze raz dokładnie.Zresztą jedynym dokładnym sposobem czyszczenia gaźników, to jest myjka ultradźwiękowa. Mniej chaosu a więcej konkretów


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Czw 22:50, 19 Cze 2014    Temat postu:

gaźniki były wyjęte na stole,
czyszczone ale nie myjką ,
zawory iglicowe wykręcone do czyszczenia,
wymienione membrany (dwie były popękane).
Następnie całość została poskładana do regulacji.

Po regulacji, jak udało się wszystko wyregulować okazało się że do jednego z gaźników napływa paliwo (po wyłączeniu silnika).

Diagnoza mechanika : zawór iglicowy do wymiany.

Myślałem że zawór podciśnieniowy paliwa mógł mieć wpływ na to że napływa paliwo do gaźnika na wyłączonym silniku. Ale jak rozumiem zawór iglicowy i tak powinien zablokować paliwo?

Nie znam się na mechanice , jestem informatykiem tak więc wybacz jak dalej to co pisze nie jest zrozumiałe, przestane zawracać głowę.

Lubię wiedzieć co dolega moim hondom, poznawać ich budowę, może w przyszłości pozwoli mi lepiej to diagnozować usterki Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Czw 23:18, 19 Cze 2014    Temat postu:

MiloszK napisał:
....
Nie znam się na mechanice , jestem informatykiem tak więc wybacz jak dalej to co pisze nie jest zrozumiałe, przestane zawracać głowę.
Lubię wiedzieć co dolega moim hondom, poznawać ich budowę, może w przyszłości pozwoli mi lepiej to diagnozować usterki Razz

Pisz, pisz, komuś doświadczenie może się przydać.
Tak trzymaj Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2518
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pią 6:28, 20 Cze 2014    Temat postu:

MiloszK napisał:
gaźniki były wyjęte na stole,
czyszczone ale nie myjką ,
zawory iglicowe wykręcone do czyszczenia,
wymienione membrany (dwie były popękane).
Następnie całość została poskładana do regulacji.

Po regulacji, jak udało się wszystko wyregulować okazało się że do jednego z gaźników napływa paliwo (po wyłączeniu silnika).

Diagnoza mechanika : zawór iglicowy do wymiany.

Myślałem że zawór podciśnieniowy paliwa mógł mieć wpływ na to że napływa paliwo do gaźnika na wyłączonym silniku. Ale jak rozumiem zawór iglicowy i tak powinien zablokować paliwo?

Nie znam się na mechanice , jestem informatykiem tak więc wybacz jak dalej to co pisze nie jest zrozumiałe, przestane zawracać głowę.

Lubię wiedzieć co dolega moim hondom, poznawać ich budowę, może w przyszłości pozwoli mi lepiej to diagnozować usterki Razz

Teraz jest to zrozumiałe.Do wymiany zaworek wraz z gniazdem, (chyba że się tylko zawiesił) Swoją drogą, zawór też powinien odciąć paliwo. Chyba że spłynęło to, co było w przewodzie. Jak dużo tego paliwa spłynęło?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Pią 8:54, 20 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 6:39, 25 Cze 2014    Temat postu:

jak ktoś szuka zaworków do gaźników naszych to w larsonie kupi :

A.13.06.500 / 343 0027 / zaworek iglicowy FNL-101 Honda


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 6:58, 25 Cze 2014    Temat postu:

mam problem jeszcze z regulacją gaźnika,
zostawiłem to sobie na większy serwis po sezonie:

1. gaźniki wyregulowane
2. pare razy przygazówka
3. gaźniki lewe/prawe znowu są rozsynchronizowane

czy wine ponosić może element nr 13 na zalaczonym zdjęciu ? ma on delikatne luzy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MiloszK dnia Śro 6:59, 25 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2518
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 7:53, 25 Cze 2014    Temat postu:

Nie wiem jak to robisz ale, po synchronizacji wstępnej, moto powinno pochodzić. W razie konieczności poprawić i tak do skutku. No chyba, że błąd jest gdzie indziej. Regulacja dopływu powietrza, nieszczelność na osiach /luzy/ itp.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 8:01, 25 Cze 2014    Temat postu:

moto rozgrzane , regulacja jest poprawiana po synchronizacji wstępnej, tylko że to tak można by poprawiać w nieskończoność...

wygląda to na "nieszczelność na osiach /luzy/ itp."


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2518
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 8:53, 25 Cze 2014    Temat postu:

Więc lepiej wymienić cały gaźnik na jakąś dobrą używkę

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 11:09, 25 Cze 2014    Temat postu:

tak też zrobie, kupiłem membrany w przyzwoitym stanie i dokupie za grosze reszte. Przeserwisuje i wtedy zamontuje dopiero.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MiloszK
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Nie 23:43, 29 Cze 2014    Temat postu:

Podsumowując:
-wyrzucenie recylkulatora spalin
-wymiana uszkodzonych membran w gaźniku

w efekcie nie dało się ustawić gaźnika, albo winę ponosiły luzy między lewymi i prawymi komorami gaźnika lub jakieś pozostałości po "szwajcarze" w gaźnikach. W dodatku na niskich obrotach zaczął strasznie łomotać silnik.

-po zainstalowaniu gaźnika z europejczyka

synchronizacja udana, zniknęły łomoty w silniku, ciśnienie pod korkiem oleju zmalało (było wg mnie za wysokie), zaczął jechać , spalanie spadło pomimo większych prędkości

:D

http://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM

:D :D :D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MiloszK dnia Nie 23:45, 29 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » Paliwo w gaźniku
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group