FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
FI pali się cały czas i moto nie odpala
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » FI pali się cały czas i moto nie odpala
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Śro 18:59, 27 Sie 2014    Temat postu: FI pali się cały czas i moto nie odpala

Witam kolegów. Mam oto taki ciekawy przypadek, że motocykl nie ma iskry (rozrusznik kręci), pompa paliwa nie działa no i moto nie pali. HISS gaśnie, pompa na krótko też pracuje, czujnik położenia moto też sprawny, czerwony guziczek od zapłonu też działa i dalej nic. Ma ktoś jakieś mądre pomysły bo mi się skończyły . Znaczy został jeden przejrzeć całą instalację, ale to ostateczność. Moto to oczywiście st 1300 2002.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robson
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Olsztyn/Nadarzyn

 Post Wysłany: Śro 22:22, 27 Sie 2014    Temat postu:

Modzek, zobacz czy komp wywala błędy. Kontrolka FI powinna "wymigać" kod błędu gdy rozłożysz nóżkę i włączysz neutralny bieg.
Są krótkie mignięcia i dłuższe:
długie = 1.3 sek
krótkie = 0.5 sek

Jedno długie i 3 krótkie to kod 13.
długie = 10
krótkie = 1
9 krótkich = 9....i tak dalej

Kody:

0 - bank angle sensor, ECM, PGM-FI fuse
1 - MAP sensor
2 - MAP sensor vacuum hoses, or sensor itself
7 - ECT sensor poorly connected or open circuit
8 - TP sensor, TP senspr wiring
9 - IAT sensor connection, or open wire
10 - Baro sensor, or connection, or wiring
11 - Vehicle speed sensor, or connection or wiring
12 - #1 injector connection, or faulty injector
13 - #2 injectior connection or faulty injector
14 - #1 connection or open/shorted circuit
15 - #2 connection or open/shorted circuit
18 - Cam pulse sensor, connection or loose sensor
19 - Ignition pulse sensor, connection or loose sensor
20 - faulty E-PROM in ECM
25 - right knock sensor
26 - left knock sensor


Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Czw 8:46, 28 Sie 2014    Temat postu:

A jak to się stało - coś robiłeś - w czasie jazdy - czy tak sobie stał i tak się stało ..................................

wygląda na to , że ,,prąd gdzieś uciekł,,
- sprawdź bezpieczniki
- przekaźnik główny
- masy - szczególnie tą wspólną pod czachą


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Czw 19:39, 28 Sie 2014    Temat postu:

Robson dzięki za pomoc. Człowiek całe życie się uczy i nawet nie wiedziałem, że jak silnik nie pracuje to bez podłączenia kompa można wprowadzić motor w tryb diagnostyczny czyli że pokaże nam błędy. Moto było kolegi i jest już zrobione. Wywalił błąd 12 czyli problem z wtryskiem. Przyczyna zaczęła się dość niewinnie kolega pojeździł i pozostawił moto w garażu na dwa tygodnie. Wrócił z zagranicy chce się przejechać a tu nic. Moto nie pali. Przyczyna myszki wszamały instalację od pierwszego wtrysku. Kabelki powodowały zwarcie czego skutkiem jest odcięcie zapłonu i pompy paliwa. Dzięki jeszcze raz za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robson
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Olsztyn/Nadarzyn

 Post Wysłany: Czw 22:24, 28 Sie 2014    Temat postu:

Cieszę się że mogłem pomóc. To tylko potwierdzenie faktu, że od niejeżdżenia też się moto psuje. Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 7:49, 22 Mar 2015    Temat postu:

czy błędy po wyweliminowaniu problemów same sie kasuja czy wymagana jest ingerencja serwisu dziadnosty z urzadzeniem skanerem zewnetrznym?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1130
Przeczytał: 63 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Nie 20:45, 22 Mar 2015    Temat postu:

Powinny się skasować same.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Sob 20:13, 30 Mar 2019    Temat postu:

Robson napisał:
Modzek, zobacz czy komp wywala błędy. Kontrolka FI powinna "wymigać" kod błędu gdy rozłożysz nóżkę i włączysz neutralny bieg.
Są krótkie mignięcia i dłuższe:
długie = 1.3 sek
krótkie = 0.5 sek

Jedno długie i 3 krótkie to kod 13.
długie = 10
krótkie = 1
9 krótkich = 9....i tak dalej

Kody:

0 - bank angle sensor, ECM, PGM-FI fuse
1 - MAP sensor
2 - MAP sensor vacuum hoses, or sensor itself
7 - ECT sensor poorly connected or open circuit
8 - TP sensor, TP senspr wiring
9 - IAT sensor connection, or open wire
10 - Baro sensor, or connection, or wiring
11 - Vehicle speed sensor, or connection or wiring
12 - #1 injector connection, or faulty injector
13 - #2 injectior connection or faulty injector
14 - #1 connection or open/shorted circuit
15 - #2 connection or open/shorted circuit
18 - Cam pulse sensor, connection or loose sensor
19 - Ignition pulse sensor, connection or loose sensor
20 - faulty E-PROM in ECM
25 - right knock sensor
26 - left knock sensor


Mam , pytanie jak wyświetli kod błędu " 0 " czujnik kąta przechyłu Question Question


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » FI pali się cały czas i moto nie odpala
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group