FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Gaśnie na wolnych obrotach
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » Gaśnie na wolnych obrotach
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Sob 5:50, 05 Wrz 2015    Temat postu: Gaśnie na wolnych obrotach

Jak nie urok to sraczka. Dopiero co uporałem się z wymianą oświetlenia, a tu nowy klops.
Może to jest jakoś powiązane i coś uwaliłem przy okazji.
Jechałem do pracy i jak się silnik nagrzeje, to gaśnie na wolnych obrotach.
Jak zimny to zapala ładnie, jest na ssaniu i jest ok 2000obr i sukcesywnie z temperaturą zmniejszają się obroty.
Jak wyskoczy druga cegiełka na wyświetlaczu, to obroty spadają do ok 500 obr, aż spokojnie silniczek staje.
Napiszę co robiłem i co mogłem uwalić lub przypadkowo rozłączyć.
Demontowałem lewą i prawą owiewkę do zmiany żarówek. Wywaliłem ustrojstwo od ksenonów i zapodałem H4
Przy okazji podniosłem zbiornik, odpiąłem wtyczkę z obudowy filtra i zdemontowałem filtr powietrza, przedmuchałem go sprężonym powietrzem i zamontowałem wpinając odpiętą wtyczkę.
próbowałem jeszcze obrócić śrubę regulacyjną obrotów, ale nie drgnęła mimo większej siły jaką użyłem.
Dzień wcześniej wymieniłem świece i było ok.
Od czego zacząć?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Sob 13:14, 05 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pon 17:06, 07 Wrz 2015    Temat postu:

Temat ogarnięty
Jednak mam ciekawostkę Starałem się zwiększyć obroty kręcąc śrubką w lewo. Nie chciało drgnac wiec jak miałem zdjęta owiewke i wiecej miejsca złapałem za czarne pokrętło w którym jest osadzona śruba regulacyjna i tym starałem się kręcić w lewo Wydawało mi się ze również nie drgnelo Poskladalem owiewki i ruszylem w droge Jednak okazalo sie ze moto gaslo na jalowym biegu
Dzisiaj znowu zdjałem owiewke i złapałem za pokrętło i starałem sie pokrecic w prawo i lekko drgnelo tak ok 1/6-1/8 obrotu Podkreślam ze w prawo Po odpaleniu obroty ok 1100 Very Happy Very Happy Very Happy Wszędzie jest informacja ze w lewo zwiększamy obroty U mnie odwrotnie
W ciągu tygodnia trzy razy zdejmowalem owiewki
Teraz zdjęcie jednej strony zajmuje mi 12 minut
Założenie niecałe 20 minut Very Happy
Temat zamknięty Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Wto 12:36, 08 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Wto 20:22, 08 Wrz 2015    Temat postu:

Szanowny kolego w motocyklach, które ja widziałem obroty zwiększamy przykręcając śrubę czyli kręcimy w prawo. W st 1300 często jest pozałamywana linka i się ciężko kręci.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Wto 20:28, 08 Wrz 2015    Temat postu:

modzek napisał:
Szanowny kolego w motocyklach, które ja widziałem obroty zwiększamy przykręcając śrubę czyli kręcimy w prawo. W st 1300 często jest pozałamywana linka i się ciężko kręci.

No właśnie próbowałem podkrecac w lewo zeby obroty wzrosly tak jak jest to sugerowane w kilku postach na naszym forum i co lepsze również tak jest opisane w instrukcji ST1300
Mój mechanik nie chciał mi wierzyć że tak opisuje to instrukcja


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Wto 20:30, 08 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Darek
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Kalisz

 Post Wysłany: Czw 7:10, 08 Paź 2015    Temat postu:

Tylko po co ściągasz owiewki ? i bez tego dasz rade wkrętakiem Smile

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Czw 13:36, 08 Paź 2015    Temat postu:

Darek napisał:
Tylko po co ściągasz owiewki ? i bez tego dasz rade wkrętakiem Smile


Był taki opór, że wkrętakiem nie szło, a nie chciałem, żeby całkiem wyrobiło się wyżłobienie pod wkrętak w śrubie.
Owiewki i tak musiałem ściągnąć do innej roboty


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » Gaśnie na wolnych obrotach
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group