FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Kontrolka Fi albo f1
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » Kontrolka Fi albo f1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stanley68a
junior
junior


Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 13:19, 17 Maj 2018    Temat postu: Kontrolka Fi albo f1

Mam pytanie co to jest ak w honie wyskakuje i mruga Fi albo f1 co to????

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 15:11, 17 Maj 2018    Temat postu:

F1, to jest formuła 1 Wink
FI, to jest fuel injection, czyli masz najprawdopodobniej jakiś problem z zasilaniem, zapłonem, może z filtrem.
O ile dobrze pamiętam, to na forum jest gdzieś, jak zdiagnozować problem po ilości mrugnięć Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
smacor
junior
junior


Dołączył: 17 Kwi 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Murzasichle

 Post Wysłany: Pon 12:08, 03 Wrz 2018    Temat postu:

Nie wiem czy to duży problem przy prędkości ponad 120 km zapala się kontrolka F I i tylko wtedy moto normalnie pracuje , gdy zgaszę moto i zapale kontrolka nie świeci może coś doradzicie może komuś coś takiego się zdarzyło za tydzień mam zamiar dalej pośmigać i nie wiem czy jest to jakaś poważna sprawa.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
78klimas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 22 Gru 2018
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kolno

 Post Wysłany: Pon 23:08, 04 Mar 2019    Temat postu:

Mam taki sam problem jak Smacor. Kontrolka FI włącza się powyżej 120 km/h. Świeci do momentu wyłączania zapłonu. Moto pracuje normalnie przy włączonej i wyłączonej kontrolce. Chciałem uruchomić odczyt błędów (kluczyk, zapłon i stopka) ale po ponownym włączeniu zapłonu kontrolka nie miga albo nie robię tego jak należy?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
78klimas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 22 Gru 2018
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kolno

 Post Wysłany: Śro 20:30, 06 Mar 2019    Temat postu:

Zajrzałem dziś pod zbiornik żeby sprawdzić czy wcześniej podłączyłem te złączkę do filtra i po złożeniu wszystkiego zobaczyłem pod moto taką gumę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Orientuje się ktoś gdzie dokładnie była ona zamontowana? Wygląda jakby z krawędzi owiewki albo zbiornika.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ikar
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Śro 21:30, 06 Mar 2019    Temat postu:

Ta guma jest od spodu zbiornika paliwa na rancie. Tu je widać
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Śro 21:34, 06 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
78klimas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 22 Gru 2018
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kolno

 Post Wysłany: Śro 21:34, 06 Mar 2019    Temat postu:

Jest tam gdzieś druga taka?
Jeśli nie to czy guma była zamontowana od strony kierownicy czy od strony siedzenia?
Wygląda na to, że jutro znów trzeba podnieść zbiornik Wink

Dzięki Ikar!


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ikar
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Śro 21:35, 06 Mar 2019    Temat postu:

Powinny być dwie . W poprzednim poście jest zdjęcie jak to ma być

Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 22:34, 06 Mar 2019    Temat postu:

Zapaliła się kontrolka FI? Od braku gumy????

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
78klimas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 22 Gru 2018
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kolno

 Post Wysłany: Śro 22:51, 06 Mar 2019    Temat postu:

jerzyk napisał:
Zapaliła się kontrolka FI? Od braku gumy????


Mistrz dedukcji Very Happy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 78klimas dnia Śro 22:52, 06 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
smacor
junior
junior


Dołączył: 17 Kwi 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Murzasichle

 Post Wysłany: Pią 13:34, 22 Mar 2019    Temat postu:

Odpaliłem dziś moto jak się zagrzał odkręciłem manetka do 5 tyś. obrotów i kontrolka się nie zapaliła jak na razie zobaczę jak w trasie , akumulator był wyciągnięty na zimę

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
78klimas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 22 Gru 2018
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kolno

 Post Wysłany: Nie 15:33, 31 Mar 2019    Temat postu:

No i udało mi się w końcu odczytać błąd. Z tej ilości błyśnięć FI wynika, że to kod 26 czyli lewy czujnik spalania stukowego. Myślicie, że jest do wymiany?
Kontrolka FI włącza się za każdym razem między 110 a 120km/h. Nie ma znaczenia bieg i obroty. Ktoś coś takiego miał?
Tak sobie przypominam, że ja przy tym czujniku grzebałem, bo kostka przy nim jest wypalona i zrobiłem tylko na wsuwkę i zabezpieczyłem silikonem termo. Gdyby coś nie łączyło to FI by się włączyło zaraz po uruchomieniu - tak mi się wydaje Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
smacor
junior
junior


Dołączył: 17 Kwi 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Murzasichle

 Post Wysłany: Pon 16:23, 01 Kwi 2019    Temat postu:

smacor napisał:
Odpaliłem dziś moto jak się zagrzał odkręciłem manetka do 5 tyś. obrotów i kontrolka się nie zapaliła jak na razie zobaczę jak w trasie , akumulator był wyciągnięty na zimę


Niestety pośmigałem więcej i nadal przy 4 tys. obrotach zapala się kontrolka FI , jak zmiejszę obroty i wyłączę moto to gaśnie kontrolka


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
smacor
junior
junior


Dołączył: 17 Kwi 2018
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Murzasichle

 Post Wysłany: Czw 12:18, 18 Kwi 2019    Temat postu:

smacor napisał:
smacor napisał:
Odpaliłem dziś moto jak się zagrzał odkręciłem manetka do 5 tyś. obrotów i kontrolka się nie zapaliła jak na razie zobaczę jak w trasie , akumulator był wyciągnięty na zimę


Niestety pośmigałem więcej i nadal przy 4 tys. obrotach zapala się kontrolka FI , jak zmiejszę obroty i wyłączę moto to gaśnie kontrolka


nie mam pojęcia jak odczytać kod błędu bo kontrolka jak się zapali to ciągle świeci


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
78klimas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 22 Gru 2018
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kolno

 Post Wysłany: Czw 12:22, 18 Kwi 2019    Temat postu:

Ja też tak miałem ale któregoś razu przejechałem się kawałek i postawiłem moto na bocznej stopce przed garażem żeby otworzyć drzwi. Silnik cały czas pracował. Wtedy FI zaczęła migać i odczytałem kod błędu

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
78klimas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 22 Gru 2018
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kolno

 Post Wysłany: Sob 20:56, 20 Kwi 2019    Temat postu:

Wymieniłem przewód do czujnika spalania stukowego (detonacyjnego), bo znaczna jego część była zaśniedziała. Mimo to problem nadal się pojawia.
Tak mniej więcej około 110-120 km/h włącza się kontrolka FI. Nie czuję spadku mocy ale wtedy moto chyba znacznie więcej pali. No i ta kontrolka mnie denerwuje.
Czy może być tak, że to jakiś problem w silnikiem? Np następuje spalanie detonacyjne, czujnik daje sygnał o problemie i stąd te info?
Nie chcę na darmo kupić czujnika i zaraz się okaże, że to coś innego.
Miał ktoś coś takiego?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » Kontrolka Fi albo f1
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group