FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Migająca kontrolka ABS
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » Migająca kontrolka ABS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Wto 15:05, 21 Sie 2012    Temat postu: Migająca kontrolka ABS

No i szlak trafił ABS Crying or Very sad

Kontrolka nie gaśnie , miga sobie cały czas.

Jest jakiś sposób na sprawdzenie co mogło paść ?
Oczywiście oby nie serwis , bo jakoś brak mi do serwisów zaufania.

Pewnie ktoś z forumowiczów przerabiał już ten temat , to proszę o jakąś radę.

Pozdrawiam. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Śro 23:06, 22 Sie 2012    Temat postu:

Cześć Mirek.
Nie wiem, czy w ST1300 jest jakiś przycisk (lub kombinacja), aby sprawdzić ABS.
W ST1100 jest.
Zerknij tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Co prawda jest tam opisany ABS (kody) do 95 r.
Po 96 r jest więcej problemów (chyba 2 więcej) ale nie przepuszczam, by Honda zmieniała całą "informatykę" ze zmianą modeli.
Może coś Ci się przyda.

PS. Obawiam się, źe przy obecnej elektronice bez kompa się nie obądzie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Śro 23:16, 22 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Czw 13:30, 23 Sie 2012    Temat postu:

Witam.

Romek ta moja nie ma takich przycisków , a te które są to tylko sterowanie zegarem , licznikiem itp. a do ABS nic nie ma .

Ale dzięki za fatygę.

Pozdrawiam .


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ikar
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Sob 13:00, 25 Sie 2012    Temat postu:

Od paru dni myślę nad twoim problemem szukam po necie i ... okazuje się że nasze pancie mają system mrugania lampką ( kodami ) podobnie jak w 1100. Odnosi się to do FI -silnika jak i ABS. Podobno jest to opisane w serwisówce. To na razie tyle, jak co to dalej drąże temat.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Sob 13:08, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Sob 18:29, 25 Sie 2012    Temat postu:

Ikar napisał:
Od paru dni myślę nad twoim problemem szukam po necie i ... okazuje się że nasze pancie mają system mrugania lampką ( kodami ) podobnie jak w 1100. Odnosi się to do FI -silnika jak i ABS. Podobno jest to opisane w serwisówce. To na razie tyle, jak co to dalej drąże temat.


Jak byś coś namierzył w necie to daj znać , będę wdzięczny Idea

Mam instrukcję w języku Polskim ale nic tam nie pisze Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MRSpidi65 dnia Sob 18:32, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ikar
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Sob 18:35, 25 Sie 2012    Temat postu:

Co do procedury sprawdzenia błędu to już mam, niestety nie mam co oznacza dany błąd. Podobno jest to wszystko w serwisówce i nikt nie chce się nią pochwalić.
edit . Nie chodzi o instrukcje tylko serwisówkę .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Sob 18:46, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Nie 8:03, 26 Sie 2012    Temat postu:

Dzięki . to wszystko jasne.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ikar
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Nie 14:12, 26 Sie 2012    Temat postu:

Procedura sprawdzenia ABS w ST1300

DEMONTAŻ

Wymontować tylne i przednie fotele.

Zdejmij lewą pokrywę boczną.

PROCEDURY

Sprawdźanie kodu błędu:

Włącz zapłon OFF .

Usuń ABS bezpieczniki silnika ( H i M ) z panelu bezpieczników i sprawdzić ich stan.

UWAGA! Zdjęcia w serwisówce opisane są jako H i J bezpieczniki, ale schemat połączeń pokazuje je jako H i M bezpieczniki.

Ustaw wyłącznik zapłonu w ON .

Upewnij się, że wskaźnik ABS świeci.

Odczekaj pięć sekund dla wskaźnika ABS zgaśnie.

W ciągu trzech sekund ponownie zainstalować H bezpiecznik.

Dwa zapisane błędy będą „przedzielone” długim mrugnięciem .

Włącz zapłon OFF .

KASOWANIE BŁĘDU:

Rozpocząć procedurę sprawdzania kodu błędu powyżej.

Gdy wskaźnik ABS zapala kod błędu, zainstaluj M bezpiecznik.

Upewnij się, że lampka ABS nie pokazuje błędu.

Kontynuować procedurę.

MONTAŻ

Zainstaluj M bezpiecznik.

Zainstaluj lewą pokrywę.

Zamontować przednie i tylne siedzenia.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Procedura wydaje się być bezpieczna bo polega na wyciągnięciu bezpieczników .
Może ktoś podpowie które bezpieczniki to H (ABS tylni) i M (ABS przedni) może one są gdzieś koło modulatorów. Jedynie wiem że to powinny być 30 amperowe czyli zielone. W naszych motorkach ogólnie to są takie 3 take, więc nie powinno być problemu ze znalezieniem ich. Jak masz czas to proponuje Ci byś spróbował, i opisał co wyszło. Może coś znajdę więcej Twisted Evil. Mam nadzieje że pomogłem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Nie 20:37, 26 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
panstasio
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WL

 Post Wysłany: Nie 20:04, 26 Sie 2012    Temat postu:

zajął się tamtem. Znalazł. Opisał. A teraz sie nadzieją wykręca - kurde pomogłeś chopie!!

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Nie 21:52, 26 Sie 2012    Temat postu:

Ikar wielkie dzięki za pomoc .
Wszystko to co napisałeś postaram się zrobić ale w ciągu najbliższych dwóch tygodni nie dam rady . W tygodniu brak czasu a w najbliższą sobotę mam weselę , następna sobota to już zlot więc zajmę się tym po zlocie .

Dzięki bardzo za pomoc , po wszystkim opiszę co i jak Wink

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ikar
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Śro 8:32, 29 Sie 2012    Temat postu:

Znalazłem gdzie są bezpieczniki. Umiejscowione są pod boczną osłoną zaraz pod "klamką" którą podnosimy moto na centralną w skrzynce bezpieczników. Opisane są ABS FR - przód i ABS RR - tył.
Jest też trzeci bezpiecznik "główny" ABS . Warto je wszystkie sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Pon 17:37, 12 Lis 2012    Temat postu:

Wreszcie nadszedł czas na próbę sprawdzenia ABS

Ikar zastosowałem twoją instrukcję i co mi wyszło?

Po włożeniu bezpiecznika RR ( tył ) kontrolka miga w rytmie:
szybkie 10 razy przerwa i tak w kółko.

Wyłączam kluczyk

Włączam kluczyk kontrolka świeci cały czas, nie gaśnie a po włożeniu bezpiecznika FR ( przód ) kontrolka miga jednostajnie tak jak było przed sprawdzaniem.

Jak coś zrozumiałeś z tego co napisałem i masz jakieś przemyślenia to chętnie poczytam co jest nie tak? albo co robię nie tak ?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ikar
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Śro 12:56, 14 Lis 2012    Temat postu:

Tak na szybko to si napisze co to oznacza. Tłumaczenie z google więc jest jakie jest.Postaram się więcej napisać ale zajmie mi to trochę:
Błąd:

-ABS systemu sterowania - obwód przekaźnika przód

Prawdopodobne powody:

-Spalony bezpiecznik modulator przód
-Uszkodzony silnik z przodu
-Uszkodzony przedni czujnik kąta korby ( nie wiem co to znaczy )
-Wadliwe przewody lub złącza przewodów
-Uszkodzony sterownik

Ogólnie rzecz biorąc musisz szukać przy przednim modulatorze.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Ikar dnia Śro 13:00, 14 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Śro 13:56, 14 Lis 2012    Temat postu:

Ikar wielkie dzięki.

To kierunek już mam , teraz aby trafić do celu.
Ale z tym poczekam aż moto postawie na zimowanie i zimowy przegląd .
Jak zdejmę plastyki myślę że dojdę co jest nie tak.

Ale gdybyś miał jeszcze jakieś spostrzeżenia to daj znać .

Jak dojdę co konkretnie siadło zaraz napiszę.

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Śro 17:19, 09 Sty 2013    Temat postu:

Witam.
Wreszcie znalazłem przyczynę Shocked Shocked Shocked
Przy pompie ABS z prawej strony jest dwa plastikowe gniazda , gniazdo dolne od czujnika było nadłamane i przez to dostała się tam wilgoć .
W środku są tam styki elektryczne które zaśniedziały i była kiszka.
Za trzy stówki kupiłem prawie nową pompę z 2009 r. miałem fart Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes właśnie ją założyłem i wszystko gra.

Muszę powiedzieć że moja Pancia jest już gotowa do sezonu Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ikar
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Śro 18:02, 09 Sty 2013    Temat postu:

Widzę że w dobrym kierunku podpowiedziałem. Ciesze się ze dobrze się skończyło. Do zobaczenia w trasie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Śro 18:57, 09 Sty 2013    Temat postu:

Ikar napisał:
Widzę że w dobrym kierunku podpowiedziałem. Ciesze się ze dobrze się skończyło. Do zobaczenia w trasie.


Dokładnie tak , miałem kierunek to było dużo łatwiej . Very Happy

Jeszcze raz wielkie dzięki. Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Czw 10:02, 10 Sty 2013    Temat postu:

A jednak kabeli ,styki łącza i inne tam , a nie awaria głównych podzespołów --------------pogratulować i powodzenia.........

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Czw 12:32, 10 Sty 2013    Temat postu:

samad napisał:
A jednak kabeli ,styki łącza i inne tam , a nie awaria głównych podzespołów --------------pogratulować i powodzenia.........


Andrzej tak jak mówiłeś że obstawiasz w pierwszej kolejności sprawdzenie styków tak i okazało się że miałeś rację . Najważniejsze że jest już OK.

Dzięki za telefon i POZDRAWIAM.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » Migająca kontrolka ABS
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group