FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
proszę .pomóżcie
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » proszę .pomóżcie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olomariusz
NOWY
NOWY


Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 8:15, 15 Cze 2015    Temat postu: proszę .pomóżcie

Witam. jestem nowym użytkownikiem tego forum .i potrzebuje pomocy.
ST 1300 2002r problem jest tym większy, że nie występuje cały czas i sam " przechodzi i znowu jest dobrze czasem na pół roku a czasem na 2 minuty i znowu .Jedyna zależność jaką zauważyłem,to dzieje się to jak jest mocno ciepło.
silnik idzie tylko na wolnych obrotach , co prawda na luzie można go wkręcić na wiecej ale obroty skaczą od powiedzmy 1000 do 5000 regularnie w odstępach powiedzmy co sekunde .oczywiście podczas jazdy potrafi czasem przygasnąć i po kilkukrotnym długim zapalaniu zapali natomiast jeśli chce się ruszyć jak tylko dostanie wyższe obroty od razu przygasa spowrotem do 1000 lub gaśnie podczas próby motocykl po prostu "skacze" i nie mam mocy jedyna opcja dowleczenia sie do domu to 5 bieg i maksymalnie 1000 obrotów i z przerywającym silnikiem ,ze 2 razy dojechałem do stacji dolałem paliwa do pełna i motor jak nowy ale nie wiem czy to może byc paliwem czy tym że sie ochłodził bo innym razem to nie zadziałało .bo wczorajszym poczytaniu tego forum poszedłem sprawdzić tą mrugającą kontrolkę F1 ale na chwilę obecną motocykl zachowuje się normalnie i kontrolka po odpaleniu gaśnie być może jak motocykl będzie w stanie "zepsutym" to kontrolka będzie coś wskazywać ale tego nie wiem .pomóżcie proszę bo nie wiem jak się do tego zabrać i jak to sprawdzić ,a przykro jest wracać do domu z prędkoscią ok 20 km/h Sad


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtek
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 666
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: TORUŃ

 Post Wysłany: Pon 8:44, 15 Cze 2015    Temat postu:

Zadzwoń 512 290 250

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robson
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Olsztyn/Nadarzyn

 Post Wysłany: Pon 14:27, 15 Cze 2015    Temat postu:

Ja bym obejrzał kolor świec. Z tego co piszesz obstawiam walniętą cewkę zapłonową, a konkretnie skorodowane styki na niej. Taka awaria nie powoduje wyświetlenia FI.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kapiszon
NOWY
NOWY


Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Pszczyna

 Post Wysłany: Wto 7:56, 16 Cze 2015    Temat postu:

Pompa paliwa.
Jeżeli jest ciepło to paliwo w zbiorniku szybko nagrzewa się od silnika.
Czym jest go mniej,tym bardziej się nagrzewa w zbiorniku pod siedzeniem.
Pomimo tego że w zbiorniku jest jeszcze paliwo - silnik zaczyna przerywać.

Pompa zaczyna przerywać pracę przy ciepłym paliwie.

Po dolaniu zimnego paliwa na stacji - pompa pracuje poprawnie.

Kapiszon


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
olomariusz
NOWY
NOWY


Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 8:07, 16 Cze 2015    Temat postu:

Dziękuję za podjęcie tematu.Ja jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanikę zwłaszcza motocyklową ale z moich spostrzeżeń 2 razy się tak stało że po do tankowaniu na stacji problem ustąpił nawed na jakąś godzinę jazdy poddam ten temat mechanikowi zobaczymy co powie .a zdrugiej strony ta pompa musi być uszkodzona skoro nie chce pracować na ciepłym paliwie ??? pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kapiszon
NOWY
NOWY


Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Pszczyna

 Post Wysłany: Wto 14:19, 16 Cze 2015    Temat postu:

A zrób prosty test.
Natankuj po korek i przejedź nie więcej jak około 300 km.
I znowu tankuj po korek,i zrób kolejne 300 km.
Ale nigdy nie zużywaj paliwa do rezerwy.Zostawiaj 3 kreski na wyświetlaczu i tankuj.
Poprostu jeździj tylko na paliwie z górnego zbiornika.

Jeżeli przy takim tankowaniu objawy nie wystąpią - to pompa :-(

Kapiszon


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
olomariusz
NOWY
NOWY


Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 21:50, 18 Cze 2015    Temat postu:

Witam. Dzięki za pomocne informacje ,spróbuje trochę pojeździć na "pełnym zbiorniku" , niestety w tym tygodniu nie mam czasu ,ale na pewno dam znać co się dzieje .Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
modzek
amator postów
amator postów


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Maków Mazowiecki

 Post Wysłany: Pią 21:03, 07 Sie 2015    Temat postu:

Wymień pompę paliwa i problem zniknie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 » proszę .pomóżcie
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group