FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
ABS i wszystko co z tym związane
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » ABS i wszystko co z tym związane
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







 Post Wysłany: Śro 10:51, 13 Sie 2008    Temat postu: ABS i wszystko co z tym związane

Cześć, jestem nowy w waszym gronie i nabyłem ostatnio ST ' 99 z ABS TCS CBS. Od pewnego czasu miga mi kontrolka ABS , a Tcs prawidłowo gaśnie przy ruszeniu. Sprawdzane były czujniki przy kołach i one prawidłowo podają sygnał z kół.Mam pytanie, czy ktoś z was miał podobny problem i co może być jego przyczyną. Dodam jeszcze, że jakiś czas działał taki myk, że po odpaleniu ,cofałem moto do tyłu ,wrzucałem jedynkę - powoli ruszając kontrolka gasła i ABS działał.Jednak teraz już nawet to nie pomaga.
Wdzięczny będę za jakąkolwiek wskazówkę. Mam nadzieję że to nie jest awaria całego ECU
 Powrót do góry »
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Śro 14:15, 13 Sie 2008    Temat postu:

Z ciekawości, w jaki sposób sprawdzałeś te czujniki, że podają prawidłowy sygnał Question

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kula
amator postów
amator postów


Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lublin

 Post Wysłany: Śro 22:10, 13 Sie 2008    Temat postu:

hej

...jeśli chodzi o ABS i TCS to tez posiadam i na początku zdarzało mi sie ze mrugało lub kiedy ruszyłem po wciśnięciu przycisku do ABS stawało sie stale czerwone światełko z mojej obserwacji wynika ze czujniki są czasem za bardzo wrażliwe na np plaki jak czyścimy do póki nie umyjemy sprężonym ciśnieniem wody to będzie nam mrugać lecz czasem trzeba mocniej przyhamowanych tylnym hamulcem kila razy i sie odblokowuje to są sposoby przerobione przeze mnie 8)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kula dnia Śro 22:11, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Pią 13:49, 15 Sie 2008    Temat postu: re kontrolka abs

jesli chodzi o sprawdzenie, to kolega-mechanik motocyklowy sprawdzal krecąc kolem i sprawdzając miernikiem napiecia czy jest sygnał.
Dzieki za odpowiedzi kkoledzy, moze jednak zaczne od najprostrzych sposobów - karcher i woda pod cisnieniem.
dodam jeszcze ze moj egzemparz dlugo stał - tak wynika z ksiazki serwisowej i dokumentów przegladów technicznych - od 2005 roku przejechał tylko 800 km - moze to tez przyczyna.
pozdrawiam wszystkich - jak wroce z serwisu hondy w warszawie moze wiecej sie czegos dowiem, choc juz sprawdzałem , że cały komputer ( ABS COMPUTER UNIT ECU ) KOSZTUJE ZALEDWIE 6 600zł Crying or Very sad
 Powrót do góry »
Gość







 Post Wysłany: Pią 13:51, 15 Sie 2008    Temat postu: i jeszcze.....

.... a moze wiecie , czy jest jakas sekwencja z tym przyciskiem np do kasowania błedów ??
 Powrót do góry »
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Pią 13:59, 15 Sie 2008    Temat postu:

Z tego, co mi wiadomo i wyczytałem w książce serwisowej to reset następuje po każdorazowym wyłączeniu stacyjki, zarówno dotyczy to ABS i TCS. Przekładałeś może czujnik od innego ST na próbę Question

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Sob 3:53, 16 Sie 2008    Temat postu:

Garret napisał:
Z tego, co mi wiadomo i wyczytałem w książce serwisowej to reset następuje po każdorazowym wyłączeniu stacyjki, zarówno dotyczy to ABS i TCS. Przekładałeś może czujnik od innego ST na próbę Question


nie próbowałem, to jest jakas mysl...... ale skad ja wezme......
 Powrót do góry »
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Sob 9:40, 16 Sie 2008    Temat postu:

Najlepiej od kogoś, kto ma taki model, o ile sie zgodzi wymontować. Do mnie masz trochę daleko, bo 260km. Dysponuje takim czujnikiem w zapasie, właśnie jest wystawiony na aukcji. Ale takie klamory się raczej nie psują. Przeleć koronkę od ABS delikatną mosiężną szczotką drucianą, tylko delikatną nie rysującą może to tylko kwestia czystości, porozpinaj kostki tylko to wymaga zdemontowania paru plastików, może nie ma gdzieś styku to pryśnij kontaktem w spraju. Twierdzisz ze moto stało, więc mogła wilgoć coś zaśniedzić. Według mnie to nic poważnego.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Sob 19:38, 04 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Sob 20:11, 16 Sie 2008    Temat postu:

:D :D :D ha!! Pomogło!!! faktycznie - krótkie potraktowanie karcherem dzisiaj zdało egamin.... ufff - kamień z serca.Faktycznie poprostu chyba było brudne , lub jakis paproch miedzy czyjnikiem a kolem tym zebatym, bo wyjezdzajac z myjni od razu wszystko pogasło jak w zegarku. ponowne próby tez pokazły że gra muzyka....
Dzięki za pomoc - z wami to jednak troche raźniej .Najprostsze rozwiązania są najlepsze.Teraz od razu chce mi się hulać maszynką gdy wszytko gra.
Jeszcze raz dzięki !! Gdyby ktoś z was był przelotem w wawie , lub wogóle mieszkał w okolicy to się odezwijcie, chętnie sią spotkam .
Radek - tel 510218985
:D :D :D
Pozdrawiam
 Powrót do góry »
sobas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie /kuj-pom

 Post Wysłany: Sob 11:59, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Mam ten sam problem z kontrolka od ABS-u, mruga ciągle w czasie jazdy. Na koniec ubiegłego sezonu było ok,na wiosne pierwsza jazda i kontrolka mruga. Wyciągnąłem tylni czujnik ,był zasyfiały,przemyłem benzyną estrakcyjna i było ok,ale ....tylko jeden dzień. Na dugi dzięn to samo . Pojechałem przemyć karcherem,bo tak mi wszyscy doradzali,ale niestety tez to nic nie dało i franca dalej mruga. Jest to ten sam motocykl co miał przede mna autor tego temtu. Macie moze jakiegoś pomysła???

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Sob 19:31, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Karcher jest dobry do wierzchniego umycia dla kogoś, komu nie chce się rozkręcać.Wina nie musi tkwić w samym czujniku sprawdź również wtyczkę na połączeniu z wiązką może dostała się wilgoć i teraz coś nie styka. Od razu mówię, że nie będzie proste dostać się do niej, bo jest w dość trudno dostępnym miejscu. Możesz również spróbować przedmuchać sprężonym powietrzem szczelinę najlepiej po wykręceniu czujnika z gniazda (mocowania).



Z tego, co pamiętam wtyczka jest zabezpieczona oringiem przed bezpośrednim dostępem wody, ale licho nie śpi tak, czy tak warto sprawdzić skoro dolegliwość staje się upierdliwa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Garret dnia Sob 19:35, 04 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sobas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie /kuj-pom

 Post Wysłany: Sob 20:41, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Bardziej skupić się na tylnym czujniku czy przód to samo???
W sumie oby dwa czujniki miałem wykręcone i je przeczyściłem,ale do wtyczek i połączeń się nie dobierałem, ale się dobiore:)))
Mam jeszce pytanko: po wykręcenieu przedniego czujnika,jest na nim taki mały "szrank" ,takie nacięcie jak na śrubie na płaski śrubokręt ,coś jakby był wytarty od wieńca na kole,bo dokładnie w tym miejscu to jest co wieniec przelatuje. Sprawdzałem szczelinomierzem była przerwa troche mniejsza niż zalecana ,bo było 0,4 mm. Czy ten czujnik nie jest czasami spierdzielony przez to wytarcie???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sobas dnia Sob 20:41, 04 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Garret
Administrator
Administrator


Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mielec

 Post Wysłany: Sob 20:59, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Przyznam się, że nie zaglądałem jeszcze jak to wygląda z przodu więc się nie wypowiem Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sobas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie /kuj-pom

 Post Wysłany: Pon 8:43, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Ciekawy opis działania CBS-u, może kogos zaciekawi. W sumie od Varadero,ale zasada ta sama.

[link widoczny dla zalogowanych]


Gdby miał ktos jakiegoś jeszcze pomysła odnośnie mrugającej kontrolki ABS-u ,będę wdzięczny.Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sobas dnia Pon 8:44, 06 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Hajster
bywalec
bywalec


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Pon 20:06, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Witam
Jedną z przyczyn mrugania kontrolki ABS może być "nadłamany" przewód czujnika. Miałem styczność z takim przypadkiem, przewód był ukruszony wewnątrz gumki tylnego czujnika. Jeżeli nie masz pod ręką sprawnego czujnika na podmianę to podepnij miernik (lepszy do tego celu jest wskazówkowy) i sprawdź czy biedzie pokazywał impulsy gdy będziesz z niewielką siłą wyciągał przewód z czujnika. Jeżeli impulsy zanikną to sprawę masz jasną. Jest trochę zabawy ale da się to naprawić.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sobas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie /kuj-pom

 Post Wysłany: Śro 20:01, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Udało mi się zrobić test ABS-u z wykorzystaniem przycisku ABS/TCS. Pisze udało, bo nie za każdym razem to wychodzi, i najczęściej po puszczeniu przycisku zapalała się kontrolka ABS na stałe,zarówno 1 jak i 2 jej część.
W każdym razie w próbie pozytywnej ,mrygła sobie jeden raz, co wg ściągi z forum oznacza uszkodzenie czujnika w przednim modulatorze.
Co o tym sądzicie? Gdzie jakby co szukac tego czujnika ,da się to wymienić???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sobas dnia Śro 20:11, 08 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Hajster
bywalec
bywalec


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Śro 23:02, 08 Kwi 2009    Temat postu:

sobas napisał:
Mam ten sam problem z kontrolka od ABS-u, mruga ciągle w czasie jazdy. Na koniec ubiegłego sezonu było ok,na wiosne pierwsza jazda i kontrolka mruga.

Czy miga cała kontrolka ABS czy jedna część? Jest to miganie ciągłe czy nieregularne?

sobas napisał:
Gdzie jakby co szukać tego czujnika ,da się to wymienić???

Czujnik w modulatorze to rodzaj potencjometru i da się go wymienić. Można go sprawdzić miernikiem po wymontowaniu z modulatora. Jeżeli przy powolnym kręceniu z jednego skrajnego położenia w drugie nie będzie przerwy to prawdopodobnie jest sprawny. Porównaj jeszcze z rezystancją czujnika w tylnym modulatorze, jeżeli będą porównywalne to trzeba szukać dalej. Przy włączeniu zapłonu modulator powinien delikatnie drgnąć.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sobas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie /kuj-pom

 Post Wysłany: Czw 8:07, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Po odpaleniu moto obydwie kontrolki palą się na stałe,po ruszeniu na chwile gaśnie i po kilku przejechanych metrach zaczyna mrugać ( jedna i druga część) dość szybko i cały czas jednakowo.

Podpowiedz mi prosze ,w którym miejscu moto jest modulator i jak to mniej więcej wygląda?? Bo jeszcze czasami tłok wyjmę...hihi.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
EGON
NOWY
NOWY


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 23:00, 30 Cze 2009    Temat postu:

Cześć, ja mam podobny problem z ABSem, ale niestety kontrolki sie pala cały czas nie mrugają. Przy teście nie ma szybkich mrugnięć tylko długie, czyli jakby nie wskazywał błędu, a jednak nie działa....

co myślicie dalej robić, proszę o radę. Może znacie kogoś kto to może rozebrac i naprawić, jestem elektrykiem z zawodu, ale robioeranie plastików moze doprowadzic mnie do krańcowego wyczerpania...a cierpie na chroniczny brak czasu, niestety musze zapłacić żeby ktos to przejrzał.

EGON
Gliwice
st1100 2000


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sobas
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie /kuj-pom

 Post Wysłany: Śro 12:50, 01 Lip 2009    Temat postu:

Kontrolki palą Ci się po włączeniu zapłonu i potem podczas jazdy cały czas tak samo czyli światłem ciągłym?? Palą się oby dwie części czy tylko jedna??

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
EGON
NOWY
NOWY


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 10:58, 02 Lip 2009    Temat postu:

Palą sie cały czas, tak jakby pół kontrolki abs i cała tcs.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jacek
NOWY
NOWY


Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: warszawa

 Post Wysłany: Czw 20:03, 13 Sie 2009    Temat postu:

jeżdziłem bez tylnego czujnika i kontrolka TCS nie gasła,
po zamontowaniu czujnika, po ruszeniu kontrolka TCS gasla,
kontrolka ABS migała - okazalo się, że byl spalony bezpiecznik od pomp.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
EGON
NOWY
NOWY


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 18:22, 23 Sie 2010    Temat postu:

Hejka, niestety nadal mam problem z tym ABS, ciągle kontrolki sie świecą, próbowalismy juz podminić moduły, ale nie wychodzi, czy ktoś zechciał by podjechac swoją moszyną, aby porównać efekty.

motor stoi w serwisie w Zabrzu.

Grzegorz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Wto 16:12, 24 Sie 2010    Temat postu:

Prawde mowiac to nie wiem co masz zepsute. Zanim oddales motor do serwisu to sprawdziles tym guziczkiem rodzaj bledu- ilosc migniec kontrolki czyli wiesz co jest zepsute? Nie wiem czy ma migac szybko czy wolno ilosc migniec powinna okreslac ktory element jest uszkodzony.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
EGON
NOWY
NOWY


Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 20:05, 24 Sie 2010    Temat postu:

Tak sprawdziłem , test przyciskowy nic nie wykazał, nie było ani jednego krótkiego mignięcia, tak jakby wszystko ok, ale kontrolki nie gasną, i cały czas się świecą.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jacek
NOWY
NOWY


Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: warszawa

 Post Wysłany: Wto 16:51, 31 Sie 2010    Temat postu:

w moim brak tylniego czujnika i kontrolki świecą cały czas. Wymieniłem główny moduł abs i teraz pokazuje w błędach brak czujnika. Poprzedni moduł nie pokazywał co uszkodzone, po wymontowaniu czujnika. Jak założyłe nowy czujnik to wszystko było ok, lecz przy pierwszym gwałtownym hamowaniu czujnik "padł". teraz mam dobry moduł, lecz czujnika brak.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Wto 18:08, 31 Sie 2010    Temat postu:

Kolejny przyklad, ze w przypadku braku modulatora abs nie przeprowadza diagnozy. Czyli prosta awaria czujnika moze spowodowac ze system wariuje

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Nie 20:25, 14 Paź 2012    Temat postu:

Mam problem z ABS, bo miga mi w czasie jazdy (oby dwie) kontrolka ABS. Podczas testu na kody błędów wychodzi że to modulator przedni?. Na forum wyczytałem, że znajduje się to ustrojstwo pod czachą. Mam małą wiedzę na ten temat i idąc tropem"pod czachą" zdjąłem atrapę zbiornika, obudowę filtra ale modulatora nie widziałem. Może "czacha" to coś innego niż obudowa filtra albo modulator tam jest ale ja nie wiem jak to wygląda. Może jakieś podpowiedzi jak dostać się do niego krok po kroku i jak dobrać sie do niego żeby sprawdzić, wyjąć, zamienić czy naprawić problem z modulatorem
Drugi problem to po odkręceniu dwóch śrub mocujących czujnik ABS z tyłu sam czujnik nie chce się dać wyjąć. Próbowałem już śrubokrętem podważać (wkładając śrubsztak w wycięcie między czujnikiem a podstawa czujnika) Próbowałem uderzając od dołu w czujnik i nie drgnie. Między czujnikiem a podstawą była umieszczona taka blaszka z dwoma oczkami coś jakby dystans i to daje się wyjąć ale sam czujnik ani drgnie. Popsikałem teraz WD40 i zobaczę po nocy co się zmieni. Może jakieś sugestie maja koledzy? Liczę na Waszą pomoc.
Trzecia rzecz to jeśli dostałem się już do wtyczek czujników z przodu i z tyłu to jak sprawdzić czy są dobre? Wiem, żemiernikiem
Dodam, że jestem totalnym laikiem jeśli idzie o obsługę miernika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Pon 10:00, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Śro 5:37, 17 Paź 2012    Temat postu:

Czy ABS działa na tym samym układzie co TCS? Do problemu z ABS doszedł mi chyba problem z TCS, bo oprócz tego, że mruga mi kontrolka ABS w czasie jazdy to świeci sie cały czas czerwona kontrolka TCS obok ABS. Co to znaczy i jak się do tego zabrać? Co ewentualnie sprawdzić?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Śro 12:52, 17 Paź 2012    Temat postu:

peptek napisał:
Mam problem z ABS, ....
Trzecia rzecz to jeśli dostałem się już do wtyczek czujników z przodu i z tyłu to jak sprawdzić czy są dobre? Wiem, żemiernikiem
Dodam, że jestem totalnym laikiem jeśli idzie o obsługę miernika.

Widzę, że uporem maniaka chcesz sam naprawić pancie.
Jak nie masz doświadczenia to bez serwisówki ani rusz Evil or Very Mad bo byśmy to forum zapisali "na śmierć"
Można kupić przez internet (ok 150 zł). Są zdjęcia, schematy itd.
Przynamniej poanalizuj to:

[link widoczny dla zalogowanych]

PS. A z tą "czachą" to rozbawiłeś mnie do łez Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r.urbanski dnia Śro 12:58, 17 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Hamulce ABS TCS CBS » ABS i wszystko co z tym związane
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group