FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Problem z tylnym zaciskiem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Hamulce, układy ABS, CBS, TCS » Problem z tylnym zaciskiem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 22:36, 18 Gru 2016    Temat postu:

opisałem to wyżej , a jak co to podałem też swój nr telefonu jak co to dzwoń wytłumaczę

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Nie 22:48, 18 Gru 2016    Temat postu:

Ok Dzięki Jutro zadzwonię

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Pon 14:14, 19 Gru 2016    Temat postu:

peptek napisał:
wojtekooo napisał:
peptek napisał:
Tzn ze ponownie muszę przyjrzeć się dualowi Sprawdzę na początek jak chodzi tloczek Czy tak jak na filmiku MRSpidi65
I spróbuję podjąć temat odpowietrzenia ale muszę mieć konkretną instrukcje co czym po kolei tak jak się należy Bo różne są co do tego szkoły


Ten tłoczek tłoczek to częsta przyczyna wadliwego działania duala , a odpowietrzenie tej pompki to też nie łatwa sprawa , ale człowiek zrobił to człowiek naprawi
Very Happy

To jak tego dual a odpowietrzyc ? Very Happy da radę w pojedynkę?


Da radę ale jednak nie klamką hamulca a przyrządem do odpowietrzania, który robi podciśnienie. Pompowanie klamką raczej odradzam.

Tu filmik w miarę sensowny jak wymienić płyn/odpowietrzyć układ
https://www.youtube.com/watch?v=XsABU21d4uU
a tu właściwa kolejność odpowietrzania w 7 krokach
https://www.youtube.com/watch?v=4iFgtKKYDOU

przykład jak działa urządzenie podłączane do kompresora i wysysające płyn hamulcowy mam podobne innej marki i daje radę
https://www.youtube.com/watch?v=09EySSgZ5Qk

powodzenia


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Krzychu RRQ dnia Pon 14:19, 19 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Pon 15:00, 19 Gru 2016    Temat postu:

Co do pompek do wymiany płynu , w panci nie zdają egzaminu.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Pon 19:24, 19 Gru 2016    Temat postu:

MRSpidi65 napisał:
Co do pompek do wymiany płynu , w panci nie zdają egzaminu.


Dlaczego nie zdają?
Ja mówię o takim zestawie ze zbiornikiem podpinanym do kompresora (nie ręcznej) ale jestem Ciekaw Twojej opini


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Pon 20:15, 19 Gru 2016    Temat postu:

Krzychu RRQ napisał:
MRSpidi65 napisał:
Co do pompek do wymiany płynu , w panci nie zdają egzaminu.


Dlaczego nie zdają?
Ja mówię o takim zestawie ze zbiornikiem podpinanym do kompresora (nie ręcznej) ale jestem Ciekaw Twojej opini


Dokładnie taką mam , mogę potwierdzić że pompka powoli płyn ściąga , ale o pełnym odpowietrzeniu nie ma mowy.
Myślę że na przeszkodzie stoi pompa ABS.
Jest to moja osobista opinia , oczywiście mogę się mylić.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 21:23, 19 Gru 2016    Temat postu:

MRSpidi65 napisał:
Krzychu RRQ napisał:
MRSpidi65 napisał:
Co do pompek do wymiany płynu , w panci nie zdają egzaminu.


Dlaczego nie zdają?
Ja mówię o takim zestawie ze zbiornikiem podpinanym do kompresora (nie ręcznej) ale jestem Ciekaw Twojej opini


Dokładnie taką mam , mogę potwierdzić że pompka powoli płyn ściąga , ale o pełnym odpowietrzeniu nie ma mowy.
Myślę że na przeszkodzie stoi pompa ABS.
Jest to moja osobista opinia , oczywiście mogę się mylić.


Tak tak zgadzam się z kolegą Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Wto 5:10, 20 Gru 2016    Temat postu:

Trochę gubię się w pkt 3a i 3b czym naciskamy odpowietrzając pod zbiornikiem. Czy pompujemy tłoczkiem duala?
Słowo na zielono między na Master a Steps nie czytelne. I czy ten dual musi być zdjęty bezwzględnie?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Wto 6:53, 20 Gru 2016    Temat postu:

Peptek tu poniżej masz rozpisaną kolejność
Przedni zacisk zdjąć musisz - tak podaje książka więc nie ma co się zastanawiać zwłaszcza że to nic wielkiego (2 śruby do odkręcenia warto też włożyć przekładki między klocki by się nie zacisnęły podczas odpowietrzania)

Tu jest kolejność wykonywania czynności z założeniem wykorzystania pomki podciśnienia (ja bez tego bym się nie podjął ale jak widzisz są opinie że ona nie działa) Będę u siebie wymieniał płyn po świętach bo od Mikoła zestaw do odpowietrzania mam dostać wtedy potwierdzę czy działa

Kolejność czynności przy wymianie płynu st 1300
1. Lewy przedni zacisk. Górny odpowietrznik. Płyn podawany z przedniego zbiorniczka
2. Prawy przedni zacisk. Górny odpowietrznik. Płyn podawany z przedniego zbiorniczka
3. Demontaż pompy dual wraz z zaciskiem i podwieszenie pod odpowiednik kątem (pompa 15st w górę względem poziomo umieszczonego zacisku). Odpowietrzamy odpowietrznik pod zbiornikiem paliwa z prawej strony. Płyn podawany z tylnego zbiorniczka.
4. Na odkręconym nadal zacisku przednim odpowietrzamy zacisku tylni (przedni odpowietrznik tego zacisku). Płyn podawany z tylnego zbiorniczka
5. Na odkręconym nadal zacisku przednim odpowietrzamy Prawy przedni zacisk. Środkowy odpowietrznik. Płyn podawany z tylnego zbiorniczka
6. Montujemy zacisk przedni z pompą ponownie i odpowietrzamy Lewy przedni zacisk – odpowietrznik środkowy. Płyn podawany z tylnego zbiorniczka.
7. Zacisk z tylni odpowietrznik końcowy. Płyn podawany z tylnego zbiorniczka

Co do Twojego problemu nie wiem czy to kwestia odpowietrzenia - może sprawdź jeszcze ten przedni dual tu masz link do rozkminonego tematu
http://www.st1100.fora.pl/dzial-techniczny-st1300,12/tylni-zacisk-hamulcowy,5243.html

post kolegi DAREK Wysłany: Pon 7:45, 05 Wrz 2016 wyjaśnia cały temat problemu z DUAL

pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzychu RRQ dnia Wto 21:09, 20 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Wto 21:01, 20 Gru 2016    Temat postu:

Dzięki za szczegółowy opis. Też stawiam bardziej na dual. Co do tematu z linku który wrzuciłeś jest mi dobrze znany.
Jeszcze trochę, a napiszę doktorat z tego duala oczywiście z wiedzy teoretycznej, którą mam nadzieję przekuję na praktyczną. Very Happy Oby pogoda dopisała to może w tygodniu zajrzę do tego duala. Ostatnio tydzień temu przesiedziałem cztery godziny w blaszaku i d..pa z lekka przymarzła Sad

Ps
Podejrzałem dziś tak na szybko mocowanie tłoczka duala.Odgiąłem osłonkę gumową
Sprężynka na gumce-osłonce oderwała się od kołnierza gumowego na połowie jej obwodu. Seger siedzi prawidłowo.
Sam tłoczek -mocowanie do zacisku jest bardzo wahliwe(czy tak powinno być?) Tłoczek odbija, ale czy chodzi luźno będę wiedział jak to rozbiorę. W tej chwili jak jest zamocowany i na układzie daje się ugiąć o jakieś 0,5cm. Po zdjęciu zacisku ręcznie nie da się go wcisnąć.
Będę raczej zamawiał zestaw naprawczy, bo jak mam rozebrać to od razu wymiana.
I tu mam pytania.
1. Mam odkręcony(wiszący) zacisk i jak wyjmę tłoczek z całym środkiem, to płyn zleci mi aż do pustego zbiorniczka? Wolałbym nie odpinać przewodów i całkiem zdejmować zacisku.
2. Czy zapowietrzy się cały układ i czy wystarczy tylko wtedy odpowietrzyć tylko duala tzn pompowanie na lini pompka dual-tylny zacisk


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Śro 13:14, 21 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pią 14:21, 23 Gru 2016    Temat postu:

Po wyjęciu tłoczka okazało się, że sprężyna jest raczej za krótka i sam tłoczek ledwo co odbija. Długość sprężyny jest mniejsza od długości tłoczka
Mam problem z zakupem zestawu naprawczego. Pierwszy ściągnęli mi od zupełnie czego innego. Drugi zestaw wskazywał na właściwy, ale jak wyjąłem swój z pompy to okazało się, że to tez nie ten. Dostałem pewnie ten od pompy przy klamce.
Zamówiono mi trzeci i w opisie jest że to od pompy sprzęgła ale to znowu nie będzie ten
Czy ma ktoś namiary na prawidłowe oznaczenie albo na link do właściwego zestawu? W Hondzie zestaw kosztuje 332zł na zamówienie.
Może ktoś dopasował od innego elementu czy moto albo chociaż znana jest długość sprężyny?

Zrobiłem odręczny rysunek i zwymiarowałem najważniejsze elementy wewnętrzne pompki, gdyby ktoś kiedyś chciał przed rozbieraniem jej skompletować uszczelki i sprężynę.
Podana długość sprężyny jest taka jaka była zamontowana u mnie.
Tutaj może być różnica i faktycznie może powinna być dłuższa, żeby tłoczek odbijał właściwie. Liczę, że niebawem będę wiedział jaka jest prawidłowa długość sprężyny.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Pią 16:47, 23 Gru 2016, w całości zmieniany 4 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 21:05, 23 Gru 2016    Temat postu:

tu masz linka do fiszki
[link widoczny dla zalogowanych]

pozycja 21
nr katalog 45620-MCS-G04


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtekooo dnia Pią 21:06, 23 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pią 22:03, 23 Gru 2016    Temat postu:

Dzięki Wojtku za link
Znalazłem taki zestaw i można dzięki niemu porównać proporcje wymiarowe poszczególnych elementów zestawu.
Wygląda to tak
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Moja sprężynka była ciut krótsza i rozciągnąłem ją o ok 3-4mm. Może trochę się "uklepałą" Jak złożę to się okaże czy będzie jakaś zmiana.
Tak wygląda mój tłoczek i widać niewielką różnicę w konstrukcji środkowej części. Ale to raczej nie ma znaczenia.
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Sob 13:00, 24 Gru 2016    Temat postu:

Sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie rozklepał ci się tłoczek , czasem się to zdarza jeśli jest zbyt duży luz między tłoczkiem a popychaczem.

Rysunek techniczny rewelacja Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Sob 14:44, 24 Gru 2016    Temat postu:

MRSpidi65 napisał:
Sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie rozklepał ci się tłoczek , czasem się to zdarza jeśli jest zbyt duży luz między tłoczkiem a popychaczem.

Rysunek techniczny rewelacja Very Happy Very Happy Very Happy

Dzięki za uznanie Przepraszam że odreczny

Tloczek pomierzylem i ma właściwe wymiary 13,94 Jak widać na fotce mój tloczek ma bardzo porowatą powierzchnię Spolerowalem ją na glanc Poszukam innej dłuższej sprezynki złożę i zobaczymy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 16:05, 24 Gru 2016    Temat postu:

po prostu ja rościągnij i już o 1 cm
i bedzie git


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Sob 20:09, 24 Gru 2016    Temat postu:

wojtekooo napisał:
po prostu ja rościągnij i już o 1 cm
i bedzie git

Zrobiłem to ale po kilkunastu cyklach ściskania wraca do pierwotnej długości
Potrzebna będzie dłuzsza sprężyna


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Nie 23:20, 25 Gru 2016    Temat postu:

Krzychu RRQ napisał:
Peptek tu poniżej masz rozpisaną kolejność
Przedni zacisk zdjąć musisz - tak podaje książka więc nie ma co się zastanawiać zwłaszcza że to nic wielkiego (2 śruby do odkręcenia warto też włożyć przekładki między klocki by się nie zacisnęły podczas odpowietrzania)


7. Zacisk z tylni odpowietrznik końcowy. Płyn podawany z tylnego zbiorniczka


Filmik z kolejnoscia odpowietrzania w siedmiu krokach jest już niedostępny

Z tego co przeanalizowalem system odpowietrzania to w pkt 7 jest chyba błąd
Tylny odpowietrznik w tylnym zacisku nie odpowietrzamy z pedału tylko z pompy dual Z pedału odpowietrzamy środkowy odpowietrznik Tak wychodzi ze schematu manuala Rozdział HYDRAULIC BRAKE 17-11 i 17-13
Czyli pkt 7 pompa dual tylny odpowietrznik tylnego zacisku No chyba że i z noznego i z duala
Jak się mylę to proszę o poprawienie mnie
No i co ważne wg instrukcji z filmu jest szansa wykonać proces jednoosobowo
Pod pedał nożny podwieszam lewarek źaba a klamkę ściskam ekspanderem Po zwolnieniu odpowietrznika nie cofają się
Jedyny problem to ewentualne pompowanie duala ale w instrukcji na filmie nic takiego nie występuje W instrukcji jest chyba zastąpione to ustawieniem duala o 15 stopni


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Nie 23:48, 25 Gru 2016, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Wto 18:13, 27 Gru 2016    Temat postu:

peptek napisał:


Z tego co przeanalizowalem system odpowietrzania to w pkt 7 jest chyba błąd
Tylny odpowietrznik w tylnym zacisku nie odpowietrzamy z pedału tylko z pompy dual Z pedału odpowietrzamy środkowy odpowietrznik Tak wychodzi ze schematu manuala Rozdział HYDRAULIC BRAKE 17-11 i 17-13
Czyli pkt 7 pompa dual tylny odpowietrznik tylnego zacisku No chyba że i z noznego i z duala
Jak się mylę to proszę o poprawienie mnie
No i co ważne wg instrukcji z filmu jest szansa wykonać proces jednoosobowo
Pod pedał nożny podwieszam lewarek źaba a klamkę ściskam ekspanderem Po zwolnieniu odpowietrznika nie cofają się
Jedyny problem to ewentualne pompowanie duala ale w instrukcji na filmie nic takiego nie występuje W instrukcji jest chyba zastąpione to ustawieniem duala o 15 stopni


Wiesz co dziś wymieniłem płyn w Panci zgodnie z tym co napisałem CI wcześniej czyli tak jak jest w manualu. Powiem szczerze nie mam pojęcia jak zrobić to bez pompki wysysającej płyn. Nawet z nią trwała całość ze 3 godziny.
Sama pompka na komresor kosztuje 80 pln i nawet daje sobie radę więc jak mówi piosenka "nie kombinuj" .. teraz aż się boje napisać ale napiszę... możesz sam zrobić takie cudo do odpowietrzania z agregatu od lodówki (mój znajomy mam i ciągnie lepiej niż ori pompka do kompresora).. ale ja CI tego nie mówiłem jak coś bo znów mnie jeden kolega od druciarzy wyzwie Wink

Najciężej jest pociągnąć płyn z odpowietrznika pod bakiem oraz ostatniego na tylnym zacisku hamulcowym (punkt 7 o który pytasz). Poza tym jedziesz punkt po punkcie i już...

co do punktu 7 z całą pewnością przy odpowietrzaniu pobiera płyn ze zbiorniczka tylnego

ps
Jak rozebrałeś duala płyn zleciał z układu czy zabezpieczyłeś jakoś? co do zestawu naprawczego zapytaj w Serwisie Honda - tym bardziej, że potrzepujesz tylko sprężyny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzychu RRQ dnia Wto 18:18, 27 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Wto 21:49, 27 Gru 2016    Temat postu:

Jak pompowalem noznym to z ostatniego odpow nie leciał płyn
Jak wyjałem tloczek to płyn nie leciał wcale Poziom płynu w cylinderku nie podniósł się
W HONDA Plaza mogą sprowadzić tylko cały zestaw naprawczy za 332zl
Jest spory problem ze znalezieniem takiej sprężyny Mam dwa miejsca gdzie mogą dorobić taką za ok 30 zl
Czy przy odpowietrzaniu ustawiłes duala na15 stopni? I wtedy tylko luzowales zawór pod bakiem? Nie pompowales tylko luzowales śrubę?
Możesz podrzucić gdzie kupiłeś ten przyrząd do zmiany płynu?
Prawdopodobnie będę zlecal zrobienie sprężyny

Prośba zatem o podanie jaka długość zlecić Za długa nie może być bo będzie ciężko włożyć tloczek i zapiąć segerem i zbyt długa sprężyna może zwyczajnie za mało się składać blokując tym samym sam tloczek przy sciskaniu
Myślę że 40mm to będzie ok choć słyszałem o długości 50mm co jest prawie o 2 cm więcej niż tą którą mam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Wto 21:56, 27 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Wto 22:22, 27 Gru 2016    Temat postu:

Tu link do przykładowej aukcji
WYSYSARKA DO ODPOWIETRZANIA HAMULCÓW ZESTAW [link widoczny dla zalogowanych]

Ten pod zbiornikiem odpowietrzasz kiedy zacisk jest podniesiony jak napisałeś ,klamek nie dotykasz wcale przy żadnym odpowietrzniku tylko wysysasz po zluzowaniu odpowietrznika.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 22:42, 27 Gru 2016    Temat postu:

Nie urzywajcie tego goowna , to jest szmelc , przy układzie abs można jedynie tłoczyć od strony zbiorniczka a nie odsysać , chodzi o zapowietrzenie zaworków w pompie ABS , to jest amatorszczyzna

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Wto 23:22, 27 Gru 2016    Temat postu:

Krzychu RRQ a nie odpowietrzasz już duala pompując nim i odpowietrzając na tylnym zacisku?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Śro 10:31, 28 Gru 2016, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Śro 6:14, 28 Gru 2016    Temat postu:

wojtekooo napisał:
Nie urzywajcie tego goowna , to jest szmelc , przy układzie abs można jedynie tłoczyć od strony zbiorniczka a nie odsysać , chodzi o zapowietrzenie zaworków w pompie ABS , to jest amatorszczyzna


W service manual - właśnie w ten sposób i za pomocą odsysarki (zgoda że ta z Allegro jest amatorska) przebiega proces wymiany płynu i na tym bazowałem wymieniając u siebie - wyszło Ok.

opisz jak Ty to robisz chętnie się nauczę czegoś nowego

Peptek takiej metody nigdzie nie widziałem - trzymam się instrukcji serwisowej


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 8:05, 28 Gru 2016    Temat postu:

Wszystko opisałem kilka stron wcześniej , doczytasz

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Śro 10:34, 28 Gru 2016    Temat postu:

Może będę zamawiał taka sprezynkę w Poznaniu Znalazłem producenta który zgodził się zrobić jedną sztukę specjalnie dla mnie Koszt wykonania 15-25 zł Cena będzie znana po wykonaniu Ktoś jest chętny skorzystać z okazji i zamówić przy okazji?

Ps
Lekko przegieli z kosztem wysyłki Chcą wysłać DPD za 40zl Sad
Szukam dalej i chyba znalazłem we Włocławku producenta
Jutro pojadę pogadać o cenie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Śro 16:37, 28 Gru 2016, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 5:41, 07 Cze 2017    Temat postu:

Od wiosny mało latałem St bo mam do kominowej jazdy sporta ale zrobiłem w weekend ok 800 km , Co zauważyłem znowu tylny zacisk zaczoł sie mocno grzać i lekko blokować a przeciesz jesienią zrobiłem kapitalkę , wczoraj rozebrałem wszystko okazało sie że zebrał sie tam niezły syfek wiec wyczyściłem wszystko o powinno być ok , moja sugestia jest taka , tylni zacisk jest bardzo podatny na zabrudzenia a zbierajacy się syf blokuje elementy ruchome , szczególnie jak zamontowane sa kufry boczne , warto raz na jakiś czas spojrzeć na ten zacisk i ew. umyć wyczyścić

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtekooo dnia Śro 5:45, 07 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2463
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Śro 7:59, 07 Cze 2017    Temat postu:

Jeżdżę Pancią od 2009roku. Żadnego problemu do tej pory nie miałem.
Czyszczenie zacisków i smarowanie tylko przy wymianie klocków.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 8:24, 07 Cze 2017    Temat postu:

wojtekooo napisał:
Od wiosny mało latałem St bo mam do kominowej jazdy sporta ale zrobiłem w weekend ok 800 km , Co zauważyłem znowu tylny zacisk zaczoł sie mocno grzać i lekko blokować a przeciesz jesienią zrobiłem kapitalkę , wczoraj rozebrałem wszystko okazało sie że zebrał sie tam niezły syfek wiec wyczyściłem wszystko o powinno być ok , moja sugestia jest taka , tylni zacisk jest bardzo podatny na zabrudzenia a zbierajacy się syf blokuje elementy ruchome , szczególnie jak zamontowane sa kufry boczne , warto raz na jakiś czas spojrzeć na ten zacisk i ew. umyć wyczyścić

Moja sugestia jest natomiast taka, że za pierwszym razem, nie zrobiłeś tego dobrze Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 20:53, 07 Cze 2017    Temat postu:

jerzyk napisał:
wojtekooo napisał:
Od wiosny mało latałem St bo mam do kominowej jazdy sporta ale zrobiłem w weekend ok 800 km , Co zauważyłem znowu tylny zacisk zaczoł sie mocno grzać i lekko blokować a przeciesz jesienią zrobiłem kapitalkę , wczoraj rozebrałem wszystko okazało sie że zebrał sie tam niezły syfek wiec wyczyściłem wszystko o powinno być ok , moja sugestia jest taka , tylni zacisk jest bardzo podatny na zabrudzenia a zbierajacy się syf blokuje elementy ruchome , szczególnie jak zamontowane sa kufry boczne , warto raz na jakiś czas spojrzeć na ten zacisk i ew. umyć wyczyścić

Moja sugestia jest natomiast taka, że za pierwszym razem, nie zrobiłeś tego dobrze Wink


Kolejna moja sugestia panie kolego dotyczy Twojej szanownej osoby że nie wyciagała pochopnych wniosków i pierniczyła bezsensownych głupot , nie znasz mnie a już masz wyrobione zdanie panie mądralo


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Hamulce, układy ABS, CBS, TCS » Problem z tylnym zaciskiem
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group