FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Porównanie ST - 1100 a BMW RT 1150
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » OGÓLNE » Porównanie ST - 1100 a BMW RT 1150
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
junior
junior


Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Pomorze

 Post Wysłany: Sob 23:38, 05 Gru 2015    Temat postu: Porównanie ST - 1100 a BMW RT 1150

Witam wszystkich i mam pytanko , tak jak w temacie czy moglibyście porównać te dwa modele , zalety i wady , najlepiej z autopsji.
Mam 198 cm wzrostu i 97kg wagi , mój plecaczek 70kg i 160 cm wzrostu.
Dzięki i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
krawczykk
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ostrów Mazowiecka

 Post Wysłany: Nie 12:15, 06 Gru 2015    Temat postu:

Honda st 1100 ze względu na konstrukcję i dobre właściwości jezdne uważany za jeden z najlepszych motocykli turystycznych swoich czasów a następcą jest st 1300 ja też to potwierdzam.
Hondą po trasie się płynie nie ma porównania z innymi motocyklami. Dla wielu osób wadą Hondy jest jej ciężar, ale coś za coś.
Ja swoją Panią st 1100 zjeździłem całą Chorwację i byłem bardzo zadowolony z komfortu jazdy i zmieniając teraz motocykl zmieniłem na ST 1300
Z tego co byłem świadkiem i mogę powiedzieć w Chorwacji przy wysokich temperaturach w korkach BMW 1150 RT nie radziło sobie silnik grzał się bo jest chłodzony powietrzem w przeciwieństwie do Hondy która jest chłodzona wodą
Dobrze by było jak byś mógł przymierzyć się osobiście do Hond i BMW


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 19:16, 06 Gru 2015    Temat postu:

Nie moge tego czytać co kolega wyżej napisał. Nie masz zadnej wiedzo o BMW RT1150. Po pierwsze. BMW trakcyjnie bija na głowe ST. BMW prowadzi sie dużo lepiej i pewniej. ST 1100 to epoka do tyłu...gaźnikim, stalowa rama i archaiczny wygląd. Jedyne z czym moge sie zgodzić to, ze w porównaniu do BMW Hondą sie płynie. BMW ma surową prace silnika i skrzyni. Komfort jazdy na BMW jest premium klass I totalna bzdurą jest, że BMW sie grzeje w wysokich temperaturach. Zjeździłem kraje poludniowe w bardzzo wysokich temperaturach i nawet w mieście w korkach niogdy FID nie doszedł do czerwonego pola. Ochrona przed wiatrem i deszczem w RT jest premium klass. Hamulce w BMW biją na głowe archaiczne hamulce Hondy. Sa dużo lepsze niz w ST1300. No i chyba najważniejsz rzecz w turystyce SPALANIE. BMW nigdy nie spali wiecej niz 5litrów. Mozesz jezdzic 170km/h w pełnym rynsztunku i gwarantuje Ci ze nie przekroczy 5 litrów. Jeśli chcesz przymierzyć sie do BMW RT 1150 zapraszam do siebie. Poki co stoi u mnie taki w perfekcyjnym stanie.
Podumowując temat.
Gdyby do BMW RT zamontować silnik i skrzynie ST1300 byłby to nalepszy motocykl na ziemi.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Nie 19:55, 06 Gru 2015    Temat postu:

No kolego kwiatek , dowaliłeś .

ST jest najlepszym turystycznym moto jaki w tej chwili jeździ po drogach.

Jesteś na forum Hondy i taka krytyka wcale mi się nie podoba.

Nie mam pojęcia jaką Hondą ty jeździłeś że twierdzisz iż BMW ma lepszą trakcję ? bo chyba nie ST.

Osobiście parę km. zrobiłem ST i nie zamienił bym na RT.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
krawczykk
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ostrów Mazowiecka

 Post Wysłany: Nie 19:59, 06 Gru 2015    Temat postu:

Tak prawda nie mam wiedzy na temat BMW,ale widzę że kolega nie czyta ze zrozumieniem wyraźnie napisałem, że byłem świadkiem osobiście widziałem, że kolega gasił silnik w korkach przy temperaturze plus 38 stopni bo mu się grzał, a czy to wina była motocykla tego nie wiem, to jest fakt. Po drugie wszystko zależy od motocykla jakie ma spalanie bo akurat moja Honda średnio na 4500km wyszło 5,8 l/100 a w BMW wyszło około 6 l/100
Zgoda że w st 1100 od wielu lat nic się nie zmieniało, że są gaźniki itd. a BMW cały czas idzie do przodu z techniką, ale st był pierwszym prawdziwym turystykiem
Może inni koledzy mają inne doświadczenie i przemyślenia odnośnie tych dwóch marek


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 20:03, 06 Gru 2015    Temat postu:

MRSpidi65 napisał:
No kolego kwiatek , dowaliłeś .

ST jest najlepszym turystycznym moto jaki w tej chwili jeździ po drogach.

Jesteś na forum Hondy i taka krytyka wcale mi się nie podoba.

Nie mam pojęcia jaką Hondą ty jeździłeś że twierdzisz iż BMW ma lepszą trakcję ? bo chyba nie ST.

Osobiście parę km. zrobiłem ST i nie zamienił bym na RT.


Jeżdże obecnie ST 1300. Chcesz kolego zataić fakt "myszkowania" Steka? Trakcja w BMW jest lepsza, DUŻO lepsza. Zmieniłem BMW RT1150 na ST 1300 i nie żałuje , ST1300 jest lepsza od RT1150 ale kolega prosi o prównanie ze starszym modelem 1100. RT jest dużo lepszy niz 1100.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 20:14, 06 Gru 2015    Temat postu:

Temat trakcji ST
http://www.st1100.fora.pl/dzial-techniczny-st1300,12/st-1300-i-wezykowanie,644.html


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
samad
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasień/Żary/LUBUSKIE

 Post Wysłany: Nie 20:55, 06 Gru 2015    Temat postu:

Jak zwykle - bicie piany ........................z niczego.

Mariusz dosiądź się do jednego i drugiego = wybierz to na czym czujesz się lepiej ...... a odnośnie pytania w temacie trochę nie fortunne porównanie modeli - st 1100 kończy produkcję , a rt 1150 zaczyna
Very Happy chłodzenie wodą i powietrzem , cztery i dwa cyl = to są zasadnicze różnice poza tym motocykle stworzone do tych samych celów = dalekiej turystyki i tam sprawdzają się najlepiej .
Z pewnością Honda st 1100 to ,,majstersztyk ,, jeśli chodzi o silnik i sposób jego wykonania ,kulturę pracy i osiągi...
BMW r1150rt jest jednym z nielicznych motocykli ,gdzie przesiadając się z st powiesz ,że tym motocyklem mógłbym jeździć , lecz gdy przesiądziesz się z powrotem stwierdzisz ,że dopiero teraz jesteś u,, siebie,,

Przyjmując ,że masz do wyboru motocykle w bardzo dobrym stanie =BMW z pewnością weźmie oleju sporo więcej niż honda , pomimo podobnej mocy i wagi Honda ma większy moment obr , lepiej się zbiera ma większą kulturę pracy i osiąga większa prędkość max przy bardzo zbliżonym zużyciu paliwa. Hamulce BMW są skuteczniejsze =zintegrowany ABS III ale i koszty naprawy - szczególnie pompy ABS-u zdecydowanie o wiele wyższe..................

I tak można pisać i pisać - a w sumie jak przejedziesz jednym i drugim tak po 700 km jednym machem i oczywiście w różnie skrajnych warunkach i zmierzysz się z servisem = Twoje kości i Twój portfel powiedzą co jest dla nich lepsze.................. Twisted Evil Laughing Wink


Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 21:12, 06 Gru 2015    Temat postu:

Jeszcze jedna ważna dla Ciebie kwestia. BMW jest sporo wyższym motocyklem.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Nie 21:39, 06 Gru 2015    Temat postu:

MRSpidi65 napisał:

Nie mam pojęcia jaką Hondą ty jeździłeś że twierdzisz iż BMW ma lepszą trakcje.


Jaką by nie jeździł to pod tym względem BMW jest lepsze. Reszta na korzyść Hondy. Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mariusz
junior
junior


Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Pomorze

 Post Wysłany: Pon 9:28, 07 Gru 2015    Temat postu:

Dzięki Panowie za odpowiedź , ale jak wygląda sprawa serwisu obu motorków chodzi mi o cenę części no i jakość konstrukcji o BMW chodzą legendy dotyczące ich usterkowości ? Co to znaczy, że BMW jest sporo wyższe jest to dla mnie ważne bo mam 2 metry?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 9:38, 07 Gru 2015    Temat postu:

Kolego jeżeli porównasz serwis w ASO to moim zdaniem serwis BMW jest tańszy (wiem co piszę bo to sprawdziłem na własnej skórze).
Jeżeli będziesz serwisował motocykl u jakiegoś sprawdzonego mechanika to koszt części zamiennych jest porównywalny.
Co do psucia się motocykli to moje zdanie jest jedno - jak ktoś kupuje motocykl 10 - 15 letni z przebiegiem 30 - 50 tysięcy km (zdarzają się perełki) to potem jest zaskoczony jak mu się ciągle coś psuje bo w rzeczywistości motocykl ma 100 - 150 tysięcy kilometrów.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 16:16, 07 Gru 2015    Temat postu:

Pozostaje mi potwierdzić co kolega norbert napisał. BMW jest dużo tańsze w serwisowaniu. Przede wszystkim 2 cylindry a nie 4. Regulacja zaworów jest na tzw. konikach. Nie trzeba zdejmowac wałków rozrzadu tak jak w Hondzie zeby wymienić płytki. Reg. zaworów zajmuje max 40 minut razem z wypitym browarem. Synchro przepustnic jest również banalnie proste i nie wymaga specjalistycznych narzedzi.Przy odrobinie wiedzy mechanicznej BMW mozna srwisować samemu. I tak jak nizej norbert napisał koszt cześci jest zbliżony do Hondy. Jesli chodzi o awaryjnośc. Przejechałem RT 95tys km. Nigdy mnie nie zawiódł. Jedyna rzecza jaka robiłem poza czynnosciami serwisowymi to byla wymiana łożysk igiełkowych na wale kardana i łożysk w kole przednim.
Pytasz co to znaczy wyższy. Wyższy znaczy wyższy Laughing Wink
A tak na poważnie. Mam 178cm wzrostu. Siedzac na RT mając oparta cała podeszwa jedna noge o asfalt, drugą stopą dotykałem ziemi palcami. (siedzisko ustawione w najniższym położeniu)
Natomiast na Hondzie siedze swobodnie dotykaja obiema stopami ziemi i jeszcze mam lekko ugięte kolana. (siedzisko w najniższym położeniu)
Dodatkowo kierownica w RT jest wyżej od ziemi w stosunku do Hondy o jakieś 10 cm.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2519
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pon 21:29, 07 Gru 2015    Temat postu:

Taa, a swistak siedzi i zawija. Oczywiście, materiały ekspoloatacyjne, są porownywalne. Klocki, filtry. tego nie robi sie tylko i wyłącznie do jednego typu. Istnieje mnóstwo zamienników. Nawet co niektore podzespoły. jednak ceny za moduły, podzespoły, części, to niestety, ale spora różnica. Nie można też porównywać R1150 z st1300. To przepaść mniej wiecej taka, jak pomiedzy WSK-a a starym, pocziwym GL1500 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 21:38, 07 Gru 2015    Temat postu:

Czasem romowy na forum przypominają macanie sie dwóch głupich przez ściane. Jerzyk, gdzie Ty widzisz przyrównywanie RT do ST1300??? Kolega pyta o model 1100...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mariusz
junior
junior


Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Pomorze

 Post Wysłany: Pon 21:56, 07 Gru 2015    Temat postu:

Mam pytanie jak obydwa motki zachowują się na nawierzchni bardzo złej , dziurawy asfalt, koleiny , tarka no ewentualnie szutry oczywiście twarde szutry bez piachu?
Jak ze środkiem ciężkości ? Wbrew pozorom to bardzo ważna kwestia w motocyklu tym bardziej jeśli waży ok 300 kg lub więcej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mariusz dnia Pon 22:00, 07 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2519
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pon 22:13, 07 Gru 2015    Temat postu:

jerzyk napisał:
Taa, a swistak siedzi i zawija. Oczywiście, materiały ekspoloatacyjne, są porownywalne. Klocki, filtry. tego nie robi sie tylko i wyłącznie do jednego typu. Istnieje mnóstwo zamienników. Nawet co niektore podzespoły. jednak ceny za moduły, podzespoły, części, to niestety, ale spora różnica. Nie można też porównywać R1150 z st1300. To przepaść mniej wiecej taka, jak pomiedzy WSK-a a starym, pocziwym GL1500 Very Happy

Odpowiadałem na post kolegi, ktory to, porównuje całkiem inny model BMW. 1200 Very Happy Czytaj ze zrozumieniem Razz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pon 22:30, 07 Gru 2015    Temat postu:

Czytam ze zrozumieniem.
Przejżyj swoj post i pokaż mi gdzie w Twoim poscie jest info,że odpowiadasz na post kolegi odnosnie BMW 1200??? Twoj post pojawił sie pod moim postem wiec odebrałem to, ze mowisz do mnie......
Wysiadam..


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mark33
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Podborze; Ostrów Maz

 Post Wysłany: Wto 8:14, 08 Gru 2015    Temat postu:

Panowie nie ma co sie kłucić fakt jest taki że czy to HONDA czy BMW właściciele są zawsze mile widziani na Forum i zlotach a co do wyższości modeli każdy niech sam zweryfikuje co dla niego dobre Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
MRSpidi65
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Dzbądzek 21C

 Post Wysłany: Wto 10:08, 08 Gru 2015    Temat postu:

Marek mamy prawie zimę , więc coś się musi dziać na forum Very Happy

Nie ma nudy Laughing

A jak koledzy spotkają się na zlocie to przy kawie dojdą zapewne do porozumienia Wink Wink Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Karol CB 500
NOWY
NOWY


Dołączył: 05 Gru 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Goniądz - Mońki

 Post Wysłany: Wto 10:49, 08 Gru 2015    Temat postu:

samad napisał:

Z pewnością Honda st 1100 to ,,majstersztyk ,, jeśli chodzi o silnik i sposób jego wykonania ,kulturę pracy i osiągi...
BMW r1150rt jest jednym z nielicznych motocykli ,gdzie przesiadając się z st powiesz ,że tym motocyklem mógłbym jeździć , lecz gdy przesiądziesz się z powrotem stwierdzisz ,że dopiero teraz jesteś u,, siebie,,

Laughing Wink


No i o to mi chodziło. poszło LUBIĘ TO za tego posta.
Jednak będę szukał ST 1100
jak to mówią: Honda to Honda.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Spili
moderator zasłużony
moderator zasłużony


Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1748
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Wto 13:52, 08 Gru 2015    Temat postu:

Sezon ogórkowy to i coś się dziać musi Smile
Ja na przykład zawsze wolałem Amigę od Atari Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
TomaszC
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1144
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Włynkówko k.Ustki

 Post Wysłany: Wto 14:28, 08 Gru 2015    Temat postu:

MRSpidi65 napisał:
Marek mamy prawie zimę , więc coś się musi dziać na forum Very Happy

Nie ma nudy Laughing

A jak koledzy spotkają się na zlocie to przy kawie dojdą zapewne do porozumienia Wink Wink Wink


Tak tak. Przy kawie.
Jakoś nie kojarzę na zlocie, żeby ktokolwiek pił kawę.
W dużej większości są to napoje bardziej przpominające herbatę ( przynajmniej kolorem )


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Wto 19:36, 08 Gru 2015    Temat postu:

No i słusznie bo kawa szkodliwa jest Very Happy Co do tego porównania to wedle moich wyroków musiał bym, żeby porównać, polatać tyle samo na Hondzie co na BMW. A to niemożliwe jest. Choć by dlatego, że nie mam okazji, że by się pokulać na Beemce choć kilku kilometrów. Zdarza mi się siedzieć czy przejechać innym motocyklem, ale w czasie jazdy wychodzą nawyki z ST1100 i obiektywizm oceny diabli biorą. I zawsze jest szansa na to, że po Naszym zachwalaniu lub negacji, Kolega posadzi tyłek na moto i dojdzie do wniosku, że gadaliśmy głupoty. Całe szczęście, że to tylko i wyłącznie jego decyzja.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mariusz
junior
junior


Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Pomorze

 Post Wysłany: Wto 21:58, 08 Gru 2015    Temat postu:

Czy ktoś mógłby odpowiedzieć mi na pytanie , które zadałem kilka wątków wyżej , a które uciekło zapewne w ferworze dyskusji.
Jak obydwa motki zachowują się na nawierzchni bardzo złej , dziurawy asfalt, koleiny , tarka no ewentualnie szutry oczywiście twarde szutry bez piachu?
Jak ze środkiem ciężkości ? Wbrew pozorom to bardzo ważna kwestia w motocyklu tym bardziej jeśli waży ok 300 kg lub więcej.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Śro 5:59, 09 Gru 2015    Temat postu:

A proszę bardzo Very Happy ST1100 to klamot zbudowany do jazdy po twardym i najlepiej asfaltowym podłożu. Zdarzyło mi się jeździć po wałach na południowym brzegu Mierzei Wiślanej. Póki jechałem po płytach to wszystko grało, ale jazda po miękkim piasku powodowała wzrost ciśnienia krwi i obawę, że już tam zostanę. PanEuroean to jednak nie cross czy enduro. Choć muszę przyznać, że wiele a może nawet wszystko zależy od umiejętności jazdy w terenie. Kostka czy klasyczny bruk to tylko możliwość poślizgu na mokrym. Bo suchy nie stwarza problemów poza trzęsiawką Very Happy No cóż, waga tego moto to nie są żarty. Mimo to moto wdzięczne, wybacza sporo, ale nie toleruje nadmiernej głupoty kierownika. A BMW to nie wiem bo nie mam.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Śro 8:18, 09 Gru 2015    Temat postu:

Jak chcesz jeździć po takiej nawierzchni to musisz szukać motocykla do tego stworzonego.
GS 1200
VARADERO 1000

Miałem PE 1300 i GT 1200 żadnym z nich nie jeździło się dobrze po złych nawierzchniach. Są to motocykle do typowej turystyki po równych drogach.

Co do środka ciężkości to jest dosyć nisko ale jak motocykl osiągnie pewien punkt przechyłu to lepiej go puścić bo masa i grawitacja robi swoje. Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
grabi
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 1093
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ziemia Obiecana

 Post Wysłany: Śro 13:15, 09 Gru 2015    Temat postu:

Nie demonizowałbym z tym iż nie da się jeździć po szutrach, oczywiście to nie enduro, ale daje radę (ST1300). Z resztą jak to się mówi: "silnik ino gwizda tylko kierowca p...." Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Śro 17:38, 09 Gru 2015    Temat postu:

No o tym pisałem, że wiele zależy od kierownika. Ja nie jestem fanem gównianej nawierzchni i jeśli to możliwe to się na nią nie pcham. Choć darzyły mi się piachy i ST1100 dało radę. Co do środka ciężkości to w przypadku ST1100 jest raczej wysoko z racji dość sporego i wysokiego silnika. Z całą resztą się zgadzam Smile Jest taka mądrość ludowa, mówiaca, że jak kierowca jest dobry to i na drzwiach od stodoły poleci. Ja nie umiem tak.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Mariusz
junior
junior


Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Pomorze

 Post Wysłany: Śro 19:10, 09 Gru 2015    Temat postu:

Panowie nacisk położyłem na twardy szuter nie PIACH , no i zły asfalt , koleiny itp. Po idealnym asfalcie , najlepiej jeszcze bez zakrętów to nawet na H-D pojedzie się luksusowo.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » OGÓLNE » Porównanie ST - 1100 a BMW RT 1150
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group