FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Szwajcar - zmiana modułu
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Wersje: POLICE, Szwajcarska, USA i inne » Szwajcar - zmiana modułu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Whiteroman
bywalec
bywalec


Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 48
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Nie 12:53, 16 Paź 2016    Temat postu: Szwajcar - zmiana modułu

Od miesiąca jestem właścicielem ST1100 r.1993 w wersji szwajcarskiej ( bez ABS,TCS) - obrotomierz z czerwonym polem od 5000 obr., rurki do recyrkulacji spalin z kolektorów wydechowych, moduł zapłonowy o oznaczeniu:
MT3 SW
802F
0214 (to, jak sądzę, nr kolejny w tej serii)
Motocykl ładnie się zbiera na każdym biegu, mało pali ale zakres użytecznych obrotów kończy mu się na 5 tys. Nie jestem fanatykiem wielkich prędkości - te prawie 170 km/godz osiągane na piątce przy 5 tys.obr. zupełnie mi wystarcza ale brakuje mi większych obrotów na niższych biegach do manewrów wyprzedzania. Z lektury wpisów forumowych zorientowałem się, ze szwajcary były blokowane na module oraz że należy również odłączyć system recyrkulacji spalin i odpowiednio skorygować ustawienie gaźników.
Problem jest taki - jaki zastosować moduł w celu odblokowania szwajcara, rocznik 1993, bez systemów ABS,TCS ?
Clymer nic nie pisze o oznaczeniach modułów dla poszczególnych modeli mimo że np. gaźniki są opisane szczegółowo - symbole, dysze, dane regulacyjne wg roczników i miejsca (USA, Kanada, różne kraje Europy).
Z analizy ofert na allegro wynika, że dostępne są moduły o oznaczeniu:
MT3
801F
+ jakiś numer seryjny
Czy ktoś może mi podpowiedzieć czy wystarczy podmienić mój moduł o symbolu MT3 SW 802F na ten o symbolu MT3 801F i sprawa blokady przez moduł zostanie rozwiązana? Chętnie też odkupię od forumowicza taki moduł.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kalina
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3


 Post Wysłany: Nie 14:04, 16 Paź 2016    Temat postu:

Mam wciąż moją 25 letnią babcię fj1200. Też ze Szwajcarii. W większości szwajcarów z tamtego okresu wystarczyło powyjmować kryzy za dolocie/wylocie, ew rozwiercić krućce dolotowe. Potem tylko normalne dysze, sprawdzić kanały dolotowe do airboxa czy nie przewężone no i w gaźnikach do rozwiercenia była dziureczka z 0.5mm na 4mm w przepustnicy żeby poprawić reakcję na dodanie gazu. Tyle i aż tyle. Miałem kilka zdławionych motocykli ale żaden nie wymagał wymiany modułu. Tyle że jeszcze nie przerabiałem st Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Whiteroman
bywalec
bywalec


Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 48
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Sob 19:12, 22 Paź 2016    Temat postu:

Zainteresowanym donoszę, że zmiana modułu MT3 SW 802F na standardowy MT3 801F w PE ST1100 (bez ABS/TCS) skutkuje odblokowaniem obrotów i mocy. Na razie nie odłączyłem jeszcze rurek do recyrkulacji spalin ale i tak jest dobrze Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ran
amator postów
amator postów


Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 91
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: małopolskie

 Post Wysłany: Pon 20:05, 09 Lis 2020    Temat postu:

Czy wersje z systemami też miały różne moduły ? Sądząc po ofertach używek ( pobieżnie) moduł z systemami jest tylko jednego typu.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
cejot
NOWY
NOWY


Dołączył: 18 Cze 2023
Posty: 7
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WPR

 Post Wysłany: Pon 21:37, 19 Cze 2023    Temat postu:

Whiteroman napisał:
Zainteresowanym donoszę, że zmiana modułu MT3 SW 802F na standardowy MT3 801F w PE ST1100 (bez ABS/TCS) skutkuje odblokowaniem obrotów i mocy. Na razie nie odłączyłem jeszcze rurek do recyrkulacji spalin ale i tak jest dobrze Very Happy

Wiem, że odgrzewam temat ale czy mógłby ktoś napisać gdzie znajduje się ten moduł i jak go wymienić prawidłowo? Sorki za takie pytania ale nie grzebałem w Pańci i nie obyłem się jeszcze z topologią takich rzeczy, :-)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cejot dnia Pon 21:50, 19 Cze 2023, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ran
amator postów
amator postów


Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 91
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: małopolskie

 Post Wysłany: Wto 18:39, 20 Cze 2023    Temat postu:

Poproś o serwisówkę w dziale ,,Literatura" . Moduł jest nad lampą pod owiewką.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
cejot
NOWY
NOWY


Dołączył: 18 Cze 2023
Posty: 7
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WPR

 Post Wysłany: Śro 13:42, 21 Cze 2023    Temat postu:

Wielkie dzięki za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Wersje: POLICE, Szwajcarska, USA i inne » Szwajcar - zmiana modułu
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group