FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Podwyższenie kierownicy st1300
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Zawieszenie przód » Podwyższenie kierownicy st1300
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Śro 18:12, 18 Sty 2017    Temat postu:

Dzięki bardzo ale jak jechałem do pracy to kupiłem śruby a tulejki jak bym sobie nie zrobił sam to byłby wstyd, akurat mam taką możliwość bo w tym pracuje, ale dziękuje za chęci.
Szczerze Ci powiem że docelowa sprawa będzie te podwyższenie angielskie ale też sobie zrobię sam tylko muszę skombinować odpowiedni materiał i najlepiej było by to dokładnie zwymiarować, jak nie zwymiaruje to zrobię na podstawie tej odkręcanej półki tylko trzeba zrobić przesunięcie otworów przykręcających kiere w stronę kierownika i nie za dużo bo zachaczysz przy skręcie o zbiornik, ale to wszystko się wyliczy, tylko dobry materiał i do dzieła.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dziadzia dnia Śro 18:24, 18 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Sob 13:14, 21 Sty 2017    Temat postu:

Witam, przed chwilą zamontowałem podwyższenie kierownicy tulejki kwaśne wysokość 30mm średnica 35mm , na te nakrętki co przykręcałem półkę dałem zaślepki plastikowe takie kapturki, żeby zminimalizować tarcie o przewody No i nie mogę sprawdzić podczas jazdy jak i co bo pioruńska zima, ale chociaż sobie posiedziałem, wstawiłem link do fotek inaczej za Chiny nie umiem, a kombinowałem jak koń pod górkę, pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dziadzia dnia Sob 13:27, 21 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Sob 14:00, 21 Sty 2017    Temat postu:

Aż strach na to patrzeć Rolling Eyes Confused Shocked

A tak na poważnie osobiście nie uznaje takich przeróbek.
Są podwyższenia angielskie i amerykańskie dedykowane do motocykla i właśnie takich trzeba użyć.
Tak tak wszystko kosztuje ale na bezpieczeństwie nie wolno oszczędzać.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Sob 14:31, 21 Sty 2017    Temat postu:

A dlaczego strach? Moim zdaniem te śruby co skręciłem półkę wraz z tulejami są mocniejsze od oryginalnych, bo w oryginalnych trzpień śruby jest 12mm. a następnie jest stoczony żeby przejść na gwint M8 nie wiem dlaczego bo żeby to przykręcić to musieli zastosować poszerzaną podkładkę inaczej było by to niemożliwe, a kierownica nadal jest przykręcona do oryginalnej półki. A podniesienie kierownicy o 30mm nie jest to jakaś super wysokość żeby te śruby się wyginały czy coś w tym rodzaju, a śruby są M12, 10,9. A tu kolego masz wytrzymałość zrywalna śrubek. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dziadzia dnia Sob 14:34, 21 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gofer
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 383
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Sob 14:54, 21 Sty 2017    Temat postu:

Norbercie, chciałbym zauważyć, iż od czegoś należy zacząć.
Na 100% oryginał jest lepszy, na dodatek te najlepsze podwyższenia mają dodatkowe regulacje umożliwiające lepsze dostosowanie pozycji kierownicy dla danego kierownika.
Niestety jednak jak na Polską kieszeń kosztują chore, powtarzam CHORE pieniądze.
A na temat śrub - nie raz solidna śruba, którą się stosuje przy montażu jakiejkolwiek modyfikacji jest dużo na wyrost wytrzymałościowo w stosunku śruby oryginalnej, kolejna sprawa - taka śruba jest nowa. No ok, może mieć parę miesięcy, chyba jest różnica w stosunku do oryginalnie zastosowanej śruby która ma lat 15.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Sob 17:20, 21 Sty 2017    Temat postu:

Spoko koledzy - nie musicie mnie przekonywać. Tabele reż nie są mi do niczego potrzebne. Napisałem co o tym sądzę i juz.

Wasze motocykle
Wasze życie

Do zobaczenia na zlocie. Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Sob 18:02, 21 Sty 2017    Temat postu:

Norbert mam takie pytanko czy te rozwiązanie angielskie to jest rozwiązanie innowacyjne hondy ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Sob 19:05, 21 Sty 2017    Temat postu:

Oczywiście ze nie ale wszystko pasuje na ori śrubach.

Jak to mówią : róbta co chceta Laughing Laughing
Napisałem co o tym myślę.
Tyle w temacie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 21:35, 21 Sty 2017    Temat postu:

Przecież wyciąć wodą takie podwyższenie to żaden problem. Koszt wraz z materiałem, to góra 120-150 zeta

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Sob 21:53, 21 Sty 2017    Temat postu:

Norbert No widzisz odpowiedź jest prosta ani jedno ani drugie nie jest dopuszczone do ruchu i nie można mówić że jedno jest cacy a drugie jest be, wiesz co, ja może mam zwichrowaną łepetynę faktycznie jestem technicznym i moje skrzywienie zawodowe dało tu znać o sobie, ale szczerze Ci powiem że te niby super angielskie rozwiązanie wcale nie jest do końca takie bezpieczne, w oryginale każda z kierownic prawa i lewa jest przykręcana do półki stalowej i jest w osi ze śrubami które są centralnym mocowaniem całości, a w tym angielskim mocowaniu oś przykręcenia kierownicy różni się z osią mocowania głównego o około 30mm i właśnie tego bym się czepiał bo tu działają największe siły Przeciążeniowe, i do tego przykręcona kiera jest w gwincie aluminiowym, ale faktycznie masz racje jak ktoś chce się zozwalić to jego sprawa, i to nieważne czy za 20zeta czy za 800zeta.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 23:02, 21 Sty 2017    Temat postu:

Dziadzia napisał:
Norbert No widzisz odpowiedź jest prosta ani jedno ani drugie nie jest dopuszczone do ruchu i nie można mówić że jedno jest cacy a drugie jest be, wiesz co, ja może mam zwichrowaną łepetynę faktycznie jestem technicznym i moje skrzywienie zawodowe dało tu znać o sobie, ale szczerze Ci powiem że te niby super angielskie rozwiązanie wcale nie jest do końca takie bezpieczne, w oryginale każda z kierownic prawa i lewa jest przykręcana do półki stalowej i jest w osi ze śrubami które są centralnym mocowaniem całości, a w tym angielskim mocowaniu oś przykręcenia kierownicy różni się z osią mocowania głównego o około 30mm i właśnie tego bym się czepiał bo tu działają największe siły Przeciążeniowe, i do tego przykręcona kiera jest w gwincie aluminiowym, ale faktycznie masz racje jak ktoś chce się zozwalić to jego sprawa, i to nieważne czy za 20zeta czy za 800zeta.

Wreszcie ktoś to napisała i uzasadnił


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
norbert
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Nie 6:57, 22 Sty 2017    Temat postu:

jerzyk napisał:
Dziadzia napisał:
Norbert No widzisz odpowiedź jest prosta ani jedno ani drugie nie jest dopuszczone do ruchu i nie można mówić że jedno jest cacy a drugie jest be, wiesz co, ja może mam zwichrowaną łepetynę faktycznie jestem technicznym i moje skrzywienie zawodowe dało tu znać o sobie, ale szczerze Ci powiem że te niby super angielskie rozwiązanie wcale nie jest do końca takie bezpieczne, w oryginale każda z kierownic prawa i lewa jest przykręcana do półki stalowej i jest w osi ze śrubami które są centralnym mocowaniem całości, a w tym angielskim mocowaniu oś przykręcenia kierownicy różni się z osią mocowania głównego o około 30mm i właśnie tego bym się czepiał bo tu działają największe siły Przeciążeniowe, i do tego przykręcona kiera jest w gwincie aluminiowym, ale faktycznie masz racje jak ktoś chce się zozwalić to jego sprawa, i to nieważne czy za 20zeta czy za 800zeta.

Wreszcie ktoś to napisała i uzasadnił


Noo i to bardzo wnikliwie.
Teoria warta milion dolarów.
Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez norbert dnia Nie 6:57, 22 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 8:37, 22 Sty 2017    Temat postu:

norbert napisał:
jerzyk napisał:
Dziadzia napisał:
Norbert No widzisz odpowiedź jest prosta ani jedno ani drugie nie jest dopuszczone do ruchu i nie można mówić że jedno jest cacy a drugie jest be, wiesz co, ja może mam zwichrowaną łepetynę faktycznie jestem technicznym i moje skrzywienie zawodowe dało tu znać o sobie, ale szczerze Ci powiem że te niby super angielskie rozwiązanie wcale nie jest do końca takie bezpieczne, w oryginale każda z kierownic prawa i lewa jest przykręcana do półki stalowej i jest w osi ze śrubami które są centralnym mocowaniem całości, a w tym angielskim mocowaniu oś przykręcenia kierownicy różni się z osią mocowania głównego o około 30mm i właśnie tego bym się czepiał bo tu działają największe siły Przeciążeniowe, i do tego przykręcona kiera jest w gwincie aluminiowym, ale faktycznie masz racje jak ktoś chce się zozwalić to jego sprawa, i to nieważne czy za 20zeta czy za 800zeta.

Wreszcie ktoś to napisała i uzasadnił


Noo i to bardzo wnikliwie.
Teoria warta milion dolarów.
Laughing Laughing Laughing


EEe, tam, miliona. Już dawno to ktoś odkrył, że kierownica jest niczym innym, jak dźwignią. prostą. Zmieniając miejsce mocowania, zmienia się punkt przyłożenia lewarka, więc zmieniają się też wszystkie wektory Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Nie 10:50, 22 Sty 2017    Temat postu:

Jerzyk masz racje, nic dodać nic ująć,

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
krawczykk
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ostrów Mazowiecka

 Post Wysłany: Czw 22:23, 09 Lut 2017    Temat postu:

Panowie jak kogoś interesuje to na OLX pojawiło się podwyższenie kierownicy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gofer
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 383
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jarosław

 Post Wysłany: Czw 22:32, 09 Lut 2017    Temat postu:

Wszystko spoko, tylko czemu z aluminium a nie nierdzewki ....

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gofer dnia Czw 22:32, 09 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DANY
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1127
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ŁÓDŹ

 Post Wysłany: Pią 6:02, 10 Lut 2017    Temat postu:

Gofer napisał:
Wszystko spoko, tylko czemu z aluminium a nie nierdzewki ....



Żeby nie podnosić wartości motocykla .....


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 21:06, 17 Lut 2017    Temat postu:

Uważam że orginalne zamocowanie kierownic jest super dopracowane , jeśli ktoś ma z tym problemy to powinien popracować na własnym kręgosłupem , pozycja musi być tak ciut troche pochylona jak w stricte sportowych maszynach , po co ? A po to żeby lepiej pracować na zakretach na tym motocyklu ,
Byłem 2 razy na torze na doszkalaniu techniki jazdy i powiem tak ta pozycja pozwala kręcić kółka nie ustępując tempem innym poniekąd uważanych za szybsze i zwinniejsze motocykle , tak że nie marudzimy bo to nie dom starców hehehehehe.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DANY
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1127
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ŁÓDŹ

 Post Wysłany: Pią 21:42, 17 Lut 2017    Temat postu:

wojtekooo napisał:
Uważam że orginalne zamocowanie kierownic jest super dopracowane , jeśli ktoś ma z tym problemy to powinien popracować na własnym kręgosłupem , pozycja musi być tak ciut troche pochylona jak w stricte sportowych maszynach , po co ? A po to żeby lepiej pracować na zakretach na tym motocyklu ,
Byłem 2 razy na torze na doszkalaniu techniki jazdy i powiem tak ta pozycja pozwala kręcić kółka nie ustępując tempem innym poniekąd uważanych za szybsze i zwinniejsze motocykle , tak że nie marudzimy bo to nie dom starców hehehehehe.


Święta prawda !


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 23:33, 17 Lut 2017    Temat postu:

Może jeszcze kółka jak w dziecinnych rowerkach sobie dokecita hehehehehehe

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Pią 23:45, 17 Lut 2017    Temat postu:

wojtekooo napisał:
Może jeszcze kółka jak w dziecinnych rowerkach sobie dokecita hehehehehehe


Kolego każdy przerabia, kombinuje jak koń pod górkę, jak komuś jest wygodniej to dlaczego to negujesz Ciebie jest ok tak, innemu jeszcze inaczej, wszystko zależy od sylwetki człeka.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzychu RRQ
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Polska Centralna

 Post Wysłany: Sob 7:47, 18 Lut 2017    Temat postu:

wojtekooo napisał:
Uważam że orginalne zamocowanie kierownic jest super dopracowane , jeśli ktoś ma z tym problemy to powinien popracować na własnym kręgosłupem , pozycja musi być tak ciut troche pochylona jak w stricte sportowych maszynach , po co ? A po to żeby lepiej pracować na zakretach na tym motocyklu ,
Byłem 2 razy na torze na doszkalaniu techniki jazdy i powiem tak ta pozycja pozwala kręcić kółka nie ustępując tempem innym poniekąd uważanych za szybsze i zwinniejsze motocykle , tak że nie marudzimy bo to nie dom starców hehehehehe.


Mam podwyższenie od kolego peptek po założeniu kiera wyszła mi z lusterek co było dla mnie ważne
Siedzi mi się wygodniej i przy bardzo długiej podróży nie drętwieje mi ręka wiec super
Koszty śmieszne

Na torze nie byłem ale na czeskich winkach po całodniowej jeździe nie odczuwam by coś było w zakrętach nie tak z pozycją... całe szczęście Bozia dała mi łokcie i mogę sobie zgiąć :-) :-D

Ps a podwyższenie mam od kolegi peptka czyli dwie stalowe tuleje dystansowe. Mocowanie mocniejsze od oryginału, zachowanie amortyzacji i oryginalnego wyglądu (który tez zgadzam się jest najlepszy)

Fotki peptka 2 strona wątku

Aaaa i kółka sobie dokręcenie jak już będę mniej sprawny bo z jazdy na bank nie zrezygnuje :-) pozdro


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 8:18, 18 Lut 2017    Temat postu:

Jak rączki drętwieją to do neurologa , temat jest poważny , też to miałem zawodowo jestem kierowcą , poruszanie się motocyklem wymaga pełnej sprawności fizycznej jeźdząc wokoło kominowo za mocno sie tego nie odczuwa ale zrobiłem kilka tras po parę tys km naprawdę trzeba być w dobrej kondycji fizycznej , nie pomiejszam kombinacji kolegów z wysokością kiery , jak Owsiak mawia ,,róba co chceta,, , Ale jeśli japońce przez kilkanaście lat nic nie zmieniali w PA to widocznie tak ma być hehehehehe

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 8:40, 18 Lut 2017    Temat postu:

Czemu ma służyć ta przepychanka? Czemu w ogóle znajdują się tacy mędrcy od mechaniki i medycyny, którzy chcą wszystkich uczyć co mają robić i jak żyć? Temat brzmi "Podwyższenie kierownicy" i powinny znaleźć się tu porady jak i co zamontować pod kiere żeby było wygodnie. Amen. A jak będę chciał porady lekarskiej wpadnę na forum medyczne i chciałbym aby ma forum medycznym nikt nie pieprzył o podwyższeniu kiery w Hondzie. Amen.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Sob 8:54, 18 Lut 2017    Temat postu:

kFiatek napisał:
Czemu ma służyć ta przepychanka? Czemu w ogóle znajdują się tacy mędrcy od mechaniki i medycyny, którzy chcą wszystkich uczyć co mają robić i jak żyć? Temat brzmi "Podwyższenie kierownicy" i powinny znaleźć się tu porady jak i co zamontować pod kiere żeby było wygodnie. Amen. A jak będę chciał porady lekarskiej wpadnę na forum medyczne i chciałbym aby ma forum medycznym nikt nie pieprzył o podwyższeniu kiery w Hondzie. Amen.



Dokładnie kolego, nic dodać nic ująć.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
wojtekooo
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 9:09, 18 Lut 2017    Temat postu:

Jak sama nazwa wskazuje to jest forum dyskusyjne , więc dyskutujemy kulturalnie , nikt nikogo nie obraża , nikt się z nikim nie przepycha i nudy nie ma , coś się dzieje heheheheheh , wyrażamy swoje opinie , spostrzeżenia ,pomysły , nie denerwujcie się

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2463
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Sob 9:11, 18 Lut 2017    Temat postu:

Nie wiem o co toczy się dyskusja?
Jak komuś pasuje to może zamontować zamiast kierownicy i rumpel jeżeli uważa, że mu tak wygodniej. Nie ważne czy ze względu na zdrowie czy chęć wyróżnienie się.
Jak ktoś ma zdrowy kręgosłup to łatwo się mówi, że trzeba zacząć leczyć.
Żeby to było takie oczywiste.
Niech się któryś zapisze na rehabilitację. Ja mam termin na październik??? i to nie jest żart.
Zapewniam Was, że jest tu jeszcze parę osób które dotkliwie czują, że mają kręgosłup. Mimo tego jeździć chcą i nie zamierzają póki co przestać.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 9:33, 18 Lut 2017    Temat postu:

wojtekooo napisał:
Jak sama nazwa wskazuje to jest forum dyskusyjne , więc dyskutujemy kulturalnie , nikt nikogo nie obraża , nikt się z nikim nie przepycha i nudy nie ma , coś się dzieje heheheheheh , wyrażamy swoje opinie , spostrzeżenia ,pomysły , nie denerwujcie się


Zgoda, trzeba dyskutować, bo po to są fora lecz, trzeba dyskutować na konkretny temat. W tym przypadku na temat podwyższenia kierownicy. Wyobraź sobie teraz kogoś nowego na forum, kto szuka informacji w temacie podwyższenia i musi przerzucić tonę syfu żeby wydobyć coś sensownego.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dziadzia
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szamotuły

 Post Wysłany: Sob 10:09, 18 Lut 2017    Temat postu:

Skorpionwr dokładnie jak byś siedział w moim kręgosłupie he he, szczera prawda.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dziadzia dnia Sob 10:11, 18 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DANY
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 1127
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: ŁÓDŹ

 Post Wysłany: Sob 12:46, 18 Lut 2017    Temat postu:

kFiatek napisał:
wojtekooo napisał:
Jak sama nazwa wskazuje to jest forum dyskusyjne , więc dyskutujemy kulturalnie , nikt nikogo nie obraża , nikt się z nikim nie przepycha i nudy nie ma , coś się dzieje heheheheheh , wyrażamy swoje opinie , spostrzeżenia ,pomysły , nie denerwujcie się


Zgoda, trzeba dyskutować, bo po to są fora lecz, trzeba dyskutować na konkretny temat. W tym przypadku na temat podwyższenia kierownicy. Wyobraź sobie teraz kogoś nowego na forum, kto szuka informacji w temacie podwyższenia i musi przerzucić tonę syfu żeby wydobyć coś sensownego.


Co tu taka napinka ? wiosna już blisko !
nie uważam ,żeby w temacie "Podwyższenie kierownicy " pytanie o celowość jego zastosowania można było nazwać syfem , wręcz przeciwnie , ktoś zainteresowany może dowiedzieć się więcej , nie tylko gdzie podwyższenie kupić.
Co kręgosłupów to pełna zgoda sam dużo wiem o swoim .ale ......sam nie mam podwyższenia i w wersji "angielskiej " nie zamierzam go zakładać , tulejki .... nie wykluczam...
Problem polega na tym ,że do jednego worka pakujecie , dwie kpl. różne rzeczy
- tulejki to jedynie podniesienie rąk , w zasadzie o wysokość tulejki , po za tym tak naprawdę nic się nie zmienia
- podwyższenie " angielskie " to już zmiana pozycji i to dość znaczna

dla każdego coś dobrego i dlatego warto sprawę dokładnie przemyśleć ,żeby jazda sprawiała jak najwięcej przyjemności ,a wszystkie dodatki pomagały pokonywać nasze ograniczenia , a nie były tylko gadżetem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DANY dnia Sob 12:48, 18 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Zawieszenie przód » Podwyższenie kierownicy st1300
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group