FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Podwyższenie kierownicy st1300
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Zawieszenie przód » Podwyższenie kierownicy st1300
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KRZYSIEK77
junior
junior


Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Prochowice

 Post Wysłany: Śro 20:41, 15 Kwi 2015    Temat postu:

Witam. Minęło już trochę od ostatnich wpisów na ten temat.Proszę o jakąś podpowiedz czy można już gdzieś nabyć w kraju podwyższenie kierownicy,czy tylko w UK? Posiadam ST1300A od niedawna i szykuję pod siebie na ten sezon.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirek
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 967
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Śro 21:22, 15 Kwi 2015    Temat postu:

W poprzednim esteku miałem podwyższenie w postaci tulejek ( taki rzemieślniczy produkt) i byłem bardzo zadowolony. Teraz mam oryginalny angielski i muszę przyznać , że jest różnica. Teraz jestem mega zadowolony. Warto była wydać te kilka złotych.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Spili
moderator zasłużony
moderator zasłużony


Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1748
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Czw 9:46, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Akurat w tej chwili jestem w trakcie rozmów z UK a propos podwyższenia dla kolegi slavo.
Tylko Slavo chciał z wersją do montażu GPS
Mam u nich 10% rabatu na zakupy.
I cena zakupu i wysyłki wygląda tak.

Podwyższenie £111,00
Kulka RAM £7,50
Uchwyt RAM £10,87
Wysyłka £18,00
Total £147,37
VAT £29,47
TOTAL £176,84
Przy drugim komplecie koszt wysyłki urośnie ale i tak na dwójkę będzie mniejszy.
Ja to wszystko płacę przez PayPala i po przewalutowaniu wg ich kursu rozliczasz się ze mną w PLN.

Daj znać czy jesteś zainteresowany bo Slavo jest.
Załatwiłbym to na raz.
Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spili dnia Czw 9:51, 16 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
KRZYSIEK77
junior
junior


Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Prochowice

 Post Wysłany: Czw 13:34, 16 Kwi 2015    Temat postu:

No pewnie że jestem chętny tylko jak to wyjdzie ostatecznie kwotowo na nasze?Interesuje mnie samo podwyższenie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KRZYSIEK77 dnia Czw 20:13, 16 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kolega slavo
junior
junior


Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warmińsko mazurskie

 Post Wysłany: Czw 21:20, 07 Maj 2015    Temat postu:

Siemka!

Pytanie dotyczy zamocowania podwyższenia z UE.
To co ustaliłem ( info od Norberta) , że pasują oryginalne śruby, więc jedna sprawa ustalona.
Druga- czy mocujemy podwyższenie bezpośrednio na półkę, czy na podstawę z tulejami zbierającymi drgania, do której mocowane są ramiona kierownicy.
Po oględzinach podwyższenia, wygląda na to, że wykorzystuje się same gumy z oryginalnej podstawy kierownicy.
Może ktoś ma jakieś uwagi, odnośnie mocowania podwyższenia.
Dzięki za info.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Robson
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 133
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Olsztyn/Nadarzyn

 Post Wysłany: Pią 23:13, 08 Maj 2015    Temat postu:

kolega slavo napisał:

Może ktoś ma jakieś uwagi, odnośnie mocowania podwyższenia.
Dzięki za info.

Montaż bardzo prosty. Proponuję położyć grubszy ręcznik na zbiornik, żeby móc położyć na nim odkręconą kierownicę. Ja walczyłem dłuższą chwilę z śrubami mocującymi stary riser. Poza tym zwróć uwagę na wiązkę kabli idącą do przełączników wzdłuż kierownicy - trzeba ją poluzować na zaczepach przed montażem.
Montaż prawie identyczny jak tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
KRZYSIEK77
junior
junior


Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Prochowice

 Post Wysłany: Nie 15:35, 10 Maj 2015    Temat postu:

Tak jak Robson pisze montaż bardzo prosty.Ja jestem po zamontowaniu podwyższenia i już nawet po jazdach testowych. Już po zamontowaniu różnica była widoczna na postoju, a po przejechaniu 300km okazało się,że zmiana na plus jest ogromna. Siedzi się wyprostowanym,nie bolą nadgarstki i aż nie chce się zsiadać z maszyny.Faktem jest,że nie jest to tania przyjemność ale żadne hobby nie jest tanie,warto było.
Jeszcze raz dziękuję kolego Spili za dostarczenie podwyższenia z UK.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kolega slavo
junior
junior


Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warmińsko mazurskie

 Post Wysłany: Nie 22:49, 10 Maj 2015    Temat postu:

Dzięki za info.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Spili
moderator zasłużony
moderator zasłużony


Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 1748
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: SD

 Post Wysłany: Pon 14:45, 11 Maj 2015    Temat postu:

No to się cieszę, Chłopaki Smile
Szerokości Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Wto 18:45, 01 Wrz 2015    Temat postu:

qcyk napisał:
Ja dotoczyłem 2 tulejki o średnicy 30 mm i wysokości 20mm w środku otwór 12,5mm. Potrzebme też będą 2 śruby z nakretkami najlepiej samokontrujacymi- 12mm (8.8) o dł 90mm i tyle.
Może ma ktoś z kolegów inne rozwiązania ale takie wydaje mni sie bardzo łatwe do wykonania .


Właśnie czemu tylko dwie. Nie pod każdą śrubę czyli 6 szt?
Jeden z kolegów dawał po sztuce na śrubę czyli 6 szt. Ja też tak uważam. Wyjaśnij mi proszę czemu tylko dwie. Ja zleciłem wykonanie 6szt.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Wto 19:56, 01 Wrz 2015    Temat postu:

peptek napisał:
....
Właśnie czemu tylko dwie. Nie pod każdą śrubę czyli 6 szt?
Jeden z kolegów dawał po sztuce na śrubę czyli 6 szt. Ja też tak uważam. Wyjaśnij mi proszę czemu tylko dwie. Ja zleciłem wykonanie 6szt.

Peptek, nie szukaj ułatwień bo wszystko ma krótkie nogi. Jak masz węża w kieszeni to daj sobie spokój. Samad wie co pisze w innym wątku.
Twój wybór, pojeździsz-zobaczysz.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Wto 22:32, 01 Wrz 2015    Temat postu:

[quote="r.urbanski"]
peptek napisał:
....
Jak masz węża w kieszeni to daj sobie spokój.
.

Gdyby tu chodziło o 70zł, to faktycznie wąż w kieszeni, ale mówimy o kwocie ok 700zł.
Za tyle to ja naginam cały tydzień do roboty i to również na noce.
Jest jakaś alternatywa. Spróbować nie zaszkodzi, bo dużo jeżdżę i czasem ponad pięćsetek dziennie. Ale dzięki za szczerość
Tuleje to nie jest droga w jedną stronę. Nie spodoba się to wrócę do standardu.
Byłem tylko ciekawy czemu wystarczy jedna tuleja na stronę, a nie trzy tuleje.
Jeśli faktycznie wystarczą dwie tuleje na ten zabieg, to będę miał na zbyciu kilka pięknych tulei ze stali nierdzewnej.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 6:15, 02 Wrz 2015    Temat postu:

Dwiema tulejami, możesz tylko podwyższyć kierę. Natomiast 6-oma, pewnie zrobisz z kierą wszystko co zechcesz. Podwyższysz, przybliżysz, oddalisz. Kwestia trylko doboru ich wysokości i ew. konta ścięcia oraz wyobraźni. Oczywiście, ich zkres regulacji będzie mniejszy niż podwyższenia z UK.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Śro 8:35, 02 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Śro 20:32, 02 Wrz 2015    Temat postu:

Tak sobie myślę że oprócz ważnej cechy czyli twardości śrub trzeba jeszcze aby były nierdzewne Dobrze kombinuje? Very Happy
Odkręciłem dziś kierę i już mi się rozjaśniło czemu tylko dwie tuleje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Śro 22:01, 02 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Sob 5:17, 05 Wrz 2015    Temat postu:

Kierownica podwyższona. W lusterkach widać trochę więcej i pozycje ciut bardziej ergonomiczna.
Pojeżdżę dłużej to się okaże ile to daje


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 7:19, 07 Paź 2015    Temat postu:

Wrzuć jakieś fotki z tego zabiegu.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Śro 14:54, 07 Paź 2015    Temat postu:

Ok jak będę w garażu to cykne parę fotek ale za wiele to nie będzie widać

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Sob 0:59, 10 Paź 2015    Temat postu:

Więc wygląda to tak



[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez peptek dnia Sob 1:02, 10 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kFiatek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 9:39, 10 Paź 2015    Temat postu:

Dziękuje Ci kolego serdecznie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Pon 21:59, 28 Mar 2016    Temat postu:

peptek napisał:
Kierownica podwyższona. W lusterkach widać trochę więcej i pozycje ciut bardziej ergonomiczna.
Pojeżdżę dłużej to się okaże ile to daje


Skąd miałeś te tuleje i jaki jest ich rozmiar?
 Powrót do góry »
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Pon 23:47, 28 Mar 2016    Temat postu:

EDDI podejde do garażu to zmierzę i napisze jakie sa wymiary bo nie pamietam Tuleje zleciłem do zrobienia Mam takie tuleje na zbyciu Te zrobione ze specjalnej stali mogę odstąpić za free (tylko koszt wysylki) Te z kwasowki trochę mnie kosztowały wiec trza by parę groszy dopłacić Napisz na pw jak jesteś zainteresowany Mam 4 szt z kwasowki i 6szt stalowych nie kwasowych

Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Wto 10:15, 29 Mar 2016    Temat postu:

Chodzi mi o to, że mam wzrost 169cm i myślę, że podwyższenie kierownicy poprawi komfort jazdy. Zwykła stal raczej mnie nie interesuje, bo będzie rdzewieć.
Interesuje mnie i podwyższenie kiery i wysunięcie jej do tyłu, czyli do mnie.
 Powrót do góry »
Mark33
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Podborze; Ostrów Maz

 Post Wysłany: Wto 11:15, 29 Mar 2016    Temat postu:

EDDIE napisał:
Chodzi mi o to, że mam wzrost 169cm i myślę, że podwyższenie kierownicy poprawi komfort jazdy. Zwykła stal raczej mnie nie interesuje, bo będzie rdzewieć.
Interesuje mnie i podwyższenie kiery i wysunięcie jej do tyłu, czyli do mnie.

Spili organizuje kolejną edycję zakupów :
http://www.st1100.fora.pl/marquee-width-100-height-19-direction-up-scrollamount-1-scrolldelay-200-kupie-marquee,3/zakupy-w-anglii-cz-xii-wiosna-2016,4884.html
tam kupisz odpowiednie podwyższenie


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Wto 13:49, 29 Mar 2016    Temat postu:

Te tulejki ze stali to nie taka zwykła stal tylko wysokogatunkowa tez nierdzewna tylko nie kwasowa wiec bez połysku Co do wymiarów to wys 20 średnica zew 30 a otwór 12.5 mm

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Wto 14:47, 29 Mar 2016    Temat postu:

Czyli można podwyższyć tylko o 20mm, czy można zastosować wyższą tulejkę?

Pytam, bo kumpel robi różne detale ze stali nierdzewnej i nie byłoby kłopotu by dotoczył mi odpowiednią wysokość. Śruby ze stali nierdzewnej można też zamówić na odpowiedni wymiar.
 Powrót do góry »
Skorpionwr
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 2463
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Przasnysz

 Post Wysłany: Wto 15:05, 29 Mar 2016    Temat postu:

Tylko, że stosując tulejki tylko podnosisz kierownicę wyżej.
Natomiast przy tamtym podwyższeniu zmienia się też rozstaw.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Wto 15:52, 29 Mar 2016    Temat postu:

O którym rozstawie piszesz??
 Powrót do góry »
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Wto 20:51, 29 Mar 2016    Temat postu:

W którymś poście ktoś pisał, że dał tuleje 30mm wysokości i że były już za wysokie i zmienił na 20mm.
Eddi jak nie założysz i nie przymierzysz to nie przekonasz się. Roboty ze zmianą i zamianą może na godzinę,więc jak próbuj


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Wto 20:59, 29 Mar 2016    Temat postu:

Czy były za wysokie ze względu na przewody biegnące przy kierownicy?
 Powrót do góry »
peptek
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: WŁOCŁAWEK

 Post Wysłany: Wto 21:19, 29 Mar 2016    Temat postu:

Nie. Z powodu jej pozycji

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1300 / Zawieszenie przód » Podwyższenie kierownicy st1300
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group