  | 
            
			
			 | 
           
          
              | 
           
          
      		
				  
					
                  		
						
  							
    							  | 
    							
 
 
	
  		
			
				
					| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
				 
				
				
					| Autor | 
					Wiadomość | 
				 
				
					
					   RAFKA 
					   
    					   bywalec 
    					    
 
  
    					   Dołączył: 18 Gru 2010 
    					   Posty: 40 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3
  
    					   Skąd: Wrocław
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Wto 20:04, 26 Kwi 2011    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Tak to właśnie  drgania narastające po puszczeniu kierownicy w konkretnych przedziałach prędkości. Dzięki ErneST, tyle że nie che rozbierać Panci w sezonie więc się przeturlam może do końca
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				 
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				 
				
					  | 
				 
				    | 
        |  
         |  
    
				
					
					   ErneST 
					   
    					   zasłuzony 
    					    
 
  
    					   Dołączył: 24 Kwi 2010 
    					   Posty: 296 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
  
    					   Skąd: Złotoryja
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Wto 20:09, 26 Kwi 2011    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Bez przesady, wymiana łożysk główki to spokojny jeden dzień roboty. Same łożyska też majątku nie kosztują ;-)
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				 
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				 
				
					  | 
				 
				    
				
					
					   RAFKA 
					   
    					   bywalec 
    					    
 
  
    					   Dołączył: 18 Gru 2010 
    					   Posty: 40 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3
  
    					   Skąd: Wrocław
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Czw 13:33, 28 Kwi 2011    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     ErneST mogł byś mi podać cene , numer łożysk głowki ramy. wiesz jakie powinny być zamienniki stozkowe        
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				 
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				 
				
					  | 
				 
				    
				
					
					   Newbie 
					   
    					   stały bywalec 
    					    
 
  
    					   Dołączył: 24 Lip 2009 
    					   Posty: 71 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
  
    					   Skąd: Szczecin
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Czw 13:46, 28 Kwi 2011    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Ja kupowałem z kulkami ok. 120pln. Jakby stożkowe były lepsze to byłyby montowane fabrycznie  
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				 
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				 
				
					  | 
				 
				    
				
					
					   ErneST 
					   
    					   zasłuzony 
    					    
 
  
    					   Dołączył: 24 Kwi 2010 
    					   Posty: 296 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
  
    					   Skąd: Złotoryja
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Pią 19:33, 29 Kwi 2011    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Ceny ani numeru nie znam, bo wymieniałem jakieś 7-8 lat temu. Założyłem oczywiście stożkowe i do dzisiaj jest OK.
							     
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez ErneST dnia Pią 19:34, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
							 | 
						 
					  | 
				 
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				 
				
					  | 
				 
				    
				
					
					   Rafik5588 
					   
    					   NOWY 
    					    
 
  
    					   Dołączył: 23 Lip 2017 
    					   Posty: 3 
    					   Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3
  
    					   Skąd: Radzyń Podlaski
					   
					    
					   
					 | 
					
						
							   Wysłany: Pią 12:53, 28 Lip 2017    Temat postu:  | 
							 | 
						 
						
							
  | 
						 
						
							
							     
							     Do kolegi Ernest.
 
Czy jak rozbierałeś lagę lewą z antynurkiem to czy zwróciłeś uwagę na położenie tłoczka w środku lagi. Przykręcasz go śrubą od dołu lagi i jego zakończenie ma dwa otwory. Czy ustawiałeś otworem w stronę otworu antynurka czy ścianką???
 
Może to mieć jakieś znaczenie dla antynurka i prowadzenia motocykla?
 
 
Pozdrawiam
							     
  Post został pochwalony 0 razy
							 | 
						 
					  | 
				 
				
					|  Powrót do góry » | 
					
						
					 | 
				 
				
					  | 
				 
				    
				
					 | 
				 
			 
  		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
								   | 
    							  | 
 							  
						 
                		 | 
					 
				 
			   | 
           
          
              | 
           
         
	   |