FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Odpalanie po zimie...
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / problemy techniczne porady w ich rozwiązaniu » Odpalanie po zimie...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Newbie
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szczecin

 Post Wysłany: Wto 23:56, 16 Lut 2010    Temat postu: Odpalanie po zimie...

Hej. Mam problem z odpaleniem maszyny. Stoi od pierwszych dni grudnia i probowalem ja dzi? odpalic i nic. Sprawdzilem swiece - z nimi wszystko ok. Iskra jest. Pompa si? zalacza. O ssaniu pamietalem. Krecilem dzisiaj chyba ?e dwie godziny i nic. Po pewnym czasie wygladalo na to ?e zalalem swiece i nie by?o ju? sensu dalej meczyc rozrusznika. Obstawiam zasyfialy filtr powietrzan ktory zlapal wilgoc i by? moze zamarzl przez co mieszanka mogla by? za bogata. Druga mozliwosc to zwietrzale paliwo, ale czy paliwo moze zwietrzec w baku przez 3 miechy?
Macie moze jakies doswiadczenia z odpalaniem motocykla po zimie? Nie chc? zamordowac rozrusznika, ale jako? musze ja odpalic.
Pozdrawiam
Nowy


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mario32800
bywalec
bywalec


Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzesko

 Post Wysłany: Śro 0:36, 17 Lut 2010    Temat postu:

W jakiej temperaturze próbowałeś odpalić motocykl?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Śro 5:15, 17 Lut 2010    Temat postu:

Sporo paliwa zostaje w gaznikach,jak silnik nie chce zapalić to znaczy że te zwietrzałe paliwo ciągle tam jest .....W zbiorniku też może zwietrzeć paliwo jak jest go mało... Ja bym spuscił z gazników i do baku dolał nowego paliwa,wyczyscił świece albo załozył drugie,przytargał samochodowy aku .Jak aku jest słaby,to bedzie kręcił ale nie zapali...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
misiek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Racibórz

 Post Wysłany: Śro 9:18, 17 Lut 2010    Temat postu:

Ja wcześniej jeżdziłem yamahą a wszystkie XJ-t mają duży problem z odpaleniem po zimie. Ja robiłem tak : Przez lejek świeże paliwo do gażników , wyższa temp. w garażu i porządny akumulator (musi mieć OBRYTY a nie żeby się tylko kręcił) i musi załapać. Raz tylko zdarzyło mi się że zalałem świece ale to była moja wina, jak na ssaniu nie będziesz używał gazu to nic im nie będzie.
Powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Newbie
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szczecin

 Post Wysłany: Śro 12:55, 17 Lut 2010    Temat postu:

mario32800 napisał:
W jakiej temperaturze próbowałeś odpalić motocykl?


Około zera, minimalnie -2.

Goguś napisał:
Sporo paliwa zostaje w gaznikach,jak silnik nie chce zapalić to znaczy że te zwietrzałe paliwo ciągle tam jest .....W zbiorniku też może zwietrzeć paliwo jak jest go mało... Ja bym spuscił z gazników i do baku dolał nowego paliwa,wyczyscił świece albo załozył drugie,przytargał samochodowy aku .Jak aku jest słaby,to bedzie kręcił ale nie zapali...


Paliwka to tak z pół baku jest. A motocykl odpalałem na akumulatorze pracującego samochodu. Świece bez zastrzeżeń.

Wpadł mi do głowy jeszcze jeden pomysł. Może mam coś z dźwignią/cięgłem ssania? Jak cisnę starter to słychać, że rozrusznik ma opór, uchylę lekko manetkę i kręci się żwawiej, ma to coś do rzeczy?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Śro 15:27, 17 Lut 2010    Temat postu:

swoja zapalam raz na miesiac. Nie wazne jaka temperatura, akumulator siedzi w moto niewyciagany, garaz blaszak zimniej w srodku niz na zewnatrz. Tylko jeden raz na poczatku dodalem gazu do zapalania i bylo piz... Aku od samochodu i 2 godz w plecy. Teraz juz wiem raz za 3-cim a raz za 5-tym razem ale nigdy na ssaniu nie dotkne gazu!!! Po uruchomieniu pozwalam popracowac do wlaczenia wentylatora, w miedzyczasie pokrece przez chwile tylnym kolem na wszystkich biegach. Potem gasze, pokrowiec, czule slowko na pozegnanie i widzimy sie za miesiac. To nie tylko moja opinia. Nie dodaje sie w hondzie gazu na ssaniu. Ma sama zapalic. Wysusz dobrze swiece i odpal jak napisalem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mirekm71 dnia Śro 15:31, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Newbie
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szczecin

 Post Wysłany: Śro 17:00, 17 Lut 2010    Temat postu:

A widzisz... No to może mi się dzisiaj nie udać zapalić, za zimno żeby benzyna sama wyparowała przy zimnym silniku. Jadę dzisiaj zmienić klocki z tyłu to najwyżej poodkręcam świece, żeby do weekendu się przewietrzyło.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
misiek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Racibórz

 Post Wysłany: Śro 17:31, 17 Lut 2010    Temat postu:

mirekm71 ma racje - nigdy gazu na ssaniu to dotyczy każdego japańca nie tylko hondy Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Śro 22:33, 17 Lut 2010    Temat postu:

dzisiaj cieplo. Odpalila od pierwszego tylko po sekundzie zgasla i za drugim razem to na dotyk tylko przez 10 sekund miala nizsze obroty. Oczywiscie cala operacja bez gazu.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Newbie
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szczecin

 Post Wysłany: Pią 16:56, 19 Lut 2010    Temat postu:

A u mnie nadal nic. Rozebrałem wszystkie plastiki, żeby mieć lepszy dostęp do świec - wykręciłem i przeczyściłem. Zdjąłem filtr powietrza, spuściłem stare paliwo i nalałem nowego... Nadal czarna dupa. Odpalam na ssaniu bez gazu i nic. Mogę chechłać i chechłać. Jak zamknę ssanie i lekko uchylę manetkę (bardzo delikatnie) to mruknie parę razy i dętka - zalane świece. Przed zimą wystarczyło jej sekundowe naciśnięcie startera... Zaraz jadę ją znowu maltretować, już 4-ty dzień z rzędu.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Pią 19:35, 19 Lut 2010    Temat postu:

jezeli czasami gada to iskre ma. Jesli zalewa swiece to paliwo tez ma. Swiece miales wykrecone to trzeba bylo zobaczyc czy ta iskra odpowiednio mocna jest. Znowu piszesz co sie dzieje podczas krecenia i dodawania gazu i stawialbym ze to wlasnie jest twoj problem- nie mozesz sie powstrzymac. Na youtube jest film o st 1100 o tytule cold start. Zobacz jak koles meczy pancie ale bez gazu. Trzeba sie umiec powstrzymac .

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mario32800
bywalec
bywalec


Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzesko

 Post Wysłany: Pią 22:10, 19 Lut 2010    Temat postu:

"...porządny akumulator (musi mieć OBRYTY)..."

Zgadzam się. Ma to bardzo duże znaczenia w szczególności przy niskich temperaturach i reanimacji po zimie. Ja w Hondzie VT750C po długim postoju nie mogłem uruchomić silnika bez wspomagania czyli dobry akumulator+kable rozruchowe+akumulator samochodowy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mario32800 dnia Pią 22:15, 19 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Newbie
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szczecin

 Post Wysłany: Sob 10:33, 20 Lut 2010    Temat postu:

Hurra! Udalo si?! Pomyslalem, ?e moznaby podgrzac swiece przed wkreceniem. Wykrecilem wszystkie i podgrzalem ile tylko moglem za pomoca starej suszarki do wlosow wkrecilem swieczki i zapalila! A dzi? zmieniamy olej

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Sob 15:36, 20 Lut 2010    Temat postu:

gratuluje! Teraz bedziesz juz ostrozny to sie problem nie powtorzy. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
sławek
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Zelów

 Post Wysłany: Sob 21:48, 20 Lut 2010    Temat postu:

podgrzewanie świec nie jest potrzebne do odpalania. Jak śledzę ten problem to normalnie wywietrzało paliwo w gaźnikach. Przed zimą jak zamierzasz tak długo nie odpalać sprzętu trzeba spuścić paliwo z komór pływakowych w gaźniku, są do tego spusty. Przy ponownym odpaleniu odkręcisz krany, nowe paliwo naleci pali bez problemu silnik gada. Motor na wtrysku już takiego problemu nie ma.Pozdrawiam !!

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Newbie
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Szczecin

 Post Wysłany: Sob 22:09, 20 Lut 2010    Temat postu:

Też pomyślałem o paliwie w komorach. To miał być następny krok Wink Mam teraz inny problem, bo silnik pracuje nierówno, czego przed zimą nie było. Wiem, że gaźniki wymagają regulacji i synchronizacji, ale obawiam się, że świece domagają się już wymiany - w każdym razie nie zaszkodzi zainwestować.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
misiek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Racibórz

 Post Wysłany: Pon 7:54, 22 Lut 2010    Temat postu:

Ja też wczoraj pogrzebałem przy sprzętach no i oczywiście musiałem przepalić oba pierwszy raz od + - 5 tygodni. Pancia załapała od razu (oczywiście) ale jakie było moje zaskoczenie jak stara, poczciwa XJ-ta zaczeła pracować od pierwszego zakręcenia Very Happy aż zacząłem się poważnie zastanawiać czy pomysł ze sprzedażą jest oby mądry.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
maras
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Gdańsk

 Post Wysłany: Nie 21:12, 28 Lut 2010    Temat postu:

Ja też byłem odpalić moje "maleństwo" po jakichś pięciu tygodniach Smile
Odpaliła od"ręki"....ach ten warkot...chyba się niezdrowo podnieciłem Smile


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
voniu
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp

 Post Wysłany: Nie 14:42, 19 Lut 2012    Temat postu:

a ja walczę - wczoraj za 3 kręceniem odpaliła bez szemrania, ale nie miałem czasu czekać na rozgrzanie i za wcześnie zamknąłem ssanie i zdechła... następne kręcenia ze ssaniem i bez nie dały rezultatu - widać zalały się świece, no cóż, poczekam do jutra by odparowało i znów spróbuję

dzisiaj przyszło to jutro - kręcę i kicha, nawet suszarką podmuchałem do gaźników, by lepiej paliwo parowało - kicha, kilka bry, bry i nic

cholera, kiedy ta wiosna przyjdzie i zrobi się już ciepło...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2518
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 15:44, 19 Lut 2012    Temat postu:

voniu napisał:
a ja walczę - wczoraj za 3 kręceniem odpaliła bez szemrania, ale nie miałem czasu czekać na rozgrzanie i za wcześnie zamknąłem ssanie i zdechła... następne kręcenia ze ssaniem i bez nie dały rezultatu - widać zalały się świece, no cóż, poczekam do jutra by odparowało i znów spróbuję

dzisiaj przyszło to jutro - kręcę i kicha, nawet suszarką podmuchałem do gaźników, by lepiej paliwo parowało - kicha, kilka bry, bry i nic

cholera, kiedy ta wiosna przyjdzie i zrobi się już ciepło...



voniu, na temat przepalania i gaszenia niedogrzanego silnika w panci, już kiedyś pisałem w tym dziale. Poszukaj. Tak krótko to Ci powiem, że teraz czeka ciebie, wymiana wszystkich świec. pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
!marysia!
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Radom

 Post Wysłany: Nie 17:21, 19 Lut 2012    Temat postu:

Ponieważ wczoraj ubezpieczałem moto AC,musiałem go wystawić z garażu.Do opfotografowania, oczywiście. Zapaliła bez problemu.
Ale ja, ją odpalałem regularnie co dwa, trzy tygodnie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2518
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 17:54, 19 Lut 2012    Temat postu:

!marysia! napisał:
Ponieważ wczoraj ubezpieczałem moto AC,musiałem go wystawić z garażu.Do opfotografowania, oczywiście. Zapaliła bez problemu.
Ale ja, ją odpalałem regularnie co dwa, trzy tygodnie.

... a że zapytam, a po co Ty ją tak odpalałeś Question Wiem, wiem, żeby sobie choć posłuchać Smile Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
!marysia!
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Radom

 Post Wysłany: Nie 18:34, 19 Lut 2012    Temat postu:

Ale fajnie "bzyczy" Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ryba
junior
junior


Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Nie 19:05, 19 Lut 2012    Temat postu:

Very Happy Smile Laughing uwielbiam pojęcie zwietrzałego paliwa, to jakby mi 12 letnią łychę zwietrzyło - moc ma zawsze tylko trza zakręcić w międzyszklance.
No dobra - czy ktoś wie co to instalacja elektryczna, konektory, wilgoć itd.
To cóś się zabezpiecza regularnie psykiem aerozolowym i jeżeli aku działa to nie ma mowy żeby moto z silnikiem z ST nie zapaliło. A jak koledzy wcześniej napisali - też odpalam przynajmniej raz na miesiąc, rozgrzewam i rozgrzane szybko zakrywam pokrowcem żeby WILGOĆ wyschła. Zawsze musi zagrać, sprawdzone nie tylko na tym moto.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2518
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 19:42, 19 Lut 2012    Temat postu:

Ryba napisał:
Very Happy Smile Laughing uwielbiam pojęcie zwietrzałego paliwa, to jakby mi 12 letnią łychę zwietrzyło - moc ma zawsze tylko trza zakręcić w międzyszklance.
No dobra - czy ktoś wie co to instalacja elektryczna, konektory, wilgoć itd.
To cóś się zabezpiecza regularnie psykiem aerozolowym i jeżeli aku działa to nie ma mowy żeby moto z silnikiem z ST nie zapaliło. A jak koledzy wcześniej napisali - też odpalam przynajmniej raz na miesiąc, rozgrzewam i rozgrzane szybko zakrywam pokrowcem żeby WILGOĆ wyschła. Zawsze musi zagrać, sprawdzone nie tylko na tym moto.

Wojtek, tak jak napisałeś; ROZGRZEWASZ. Kolega niestety nie miał czasu na rozgrzanie.W tym cały problem. Świece w st są specyficzne.(CR) Nie rozgrzane padają. Raz na zawsze. po prostu, musi być to zrobione (rozgrzanie) dobrze. Na bylejakość, w tym przypadku, miejsca nie ma. Można też dyskutować, o celowości przepalania moto co dwa tygodnie. W jakim innym celu, poza, zarzynaniem silnika ma to sens? Pomijam odgłos miły dla ucha Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Nie 19:46, 19 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1130
Przeczytał: 63 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Nie 20:06, 19 Lut 2012    Temat postu:

W 100% popieram opinie jerzyka. Dodam tylko że mało kto sprawdza przed pierwszym uruchomieniem stan baterii, tylko startuje-bo nuż się uda, a tu kiszka ! kręci,ale słabo-to jeszcze raz, i nie pali ??? -to z gazem !! i nic ! -to od puszki, ale już jest za póżno ! zalany? TAK ! Podstawa -to dobrze naładowana bateria, ssanie,BEZ GAZU ! żadne nalewanie paliwa ! ST pali bez problemu. Po całej zimie ,krótkie trzy obroty rozrusznika, jeszcze raz i chodzi-tak działa moja-czego Wszystkim życzę !

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
r.urbanski
.
.


Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 2246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Sieradz

 Post Wysłany: Nie 20:06, 19 Lut 2012    Temat postu:

jerzyk napisał:
voniu napisał:
a ja walczę - wczoraj za 3 kręceniem odpaliła bez szemrania, ale nie miałem czasu czekać na rozgrzanie i za wcześnie zamknąłem ssanie i zdechła... następne kręcenia ze ssaniem i bez nie dały rezultatu - widać zalały się świece, no cóż, poczekam do jutra by odparowało i znów spróbuję

dzisiaj przyszło to jutro - kręcę i kicha, nawet suszarką podmuchałem do gaźników, by lepiej paliwo parowało - kicha, kilka bry, bry i nic

cholera, kiedy ta wiosna przyjdzie i zrobi się już ciepło...



voniu, na temat przepalania i gaszenia niedogrzanego silnika w panci, już kiedyś pisałem w tym dziale. Poszukaj. Tak krótko to Ci powiem, że teraz czeka ciebie, wymiana wszystkich świec. pozdr.

Tomek. Zapomniełeś już. Temat wraca co zima Wink
http://www.st1100.fora.pl/ogolne,1/odpalanie-st1100-na-mrozie,1220.html


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
voniu
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp

 Post Wysłany: Nie 20:26, 19 Lut 2012    Temat postu:

Temat pamiętam, w końcu sam go zakładałem. Podpiąłem się tylko pod ten, bo pierwszy mi się nawinął.
Ale nie straszcie mnie, że mam już po świecach!? Kuźwa, jeden błąd przy zbyt szybkim zmniejszaniu ssania i mam spory wydatek? To ja to solę i zamiast irydowych wolę kupić zwykłe, które nie zrąbią się po pierwszym nieudanym rozruchu zimnego silnika!


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2518
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Nie 20:42, 19 Lut 2012    Temat postu:

Tomku, jak sobie nie przykleisz na drzwiach w kiblu, że motonga trzeba rozgrzać zimą, zanim go wyłączysz. Oczywiście, nie tylko zimą, ale zawsze (ale po co Question ) To nawet te gówniane padną Smile Ja zmieniłem na wiosnę ub. roku. Zrobiłem prawie 24kkm. W tym roku jeszcze nie odpalałem. Zrobie to wtedy, kiedy będę mógł nakręcić parę kilosów wokół komina. Pewnie będzie to za tydzień, obserwując pogodę, a raczej jej prognozy. Jestem pewien, że moja PANCIA, zabzyka od pierwszego strzału. Starterem oczywiście Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1130
Przeczytał: 63 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Nie 20:46, 19 Lut 2012    Temat postu:

Voniu-świece nie padły wszyskie na raz ! Bez nerwa ! Sprawdż iskrę, może nie jest żle. A jak będziesz musiał-to wymień tę, która nie pali. Spokojnie. Będzie dobrze Krzyś.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / problemy techniczne porady w ich rozwiązaniu » Odpalanie po zimie...
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group