FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
ROZRZĄD PASEK I WSZYSTKO Z TYM ZWIĄZANE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » ROZRZĄD PASEK I WSZYSTKO Z TYM ZWIĄZANE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Nie 13:37, 23 Sie 2009    Temat postu:

Całkiem słuszna uwaga.Jak widac,wspólnymi siłami można coś wymyslec.. Wink Ja na wiosnę zauważyłem spory luz na gumach zabieraka.Wystarczyło pociąc w paski dętke od roweru,załozyc na gumy i luzy znikły Wink szybko ,tanio i solidnie... Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Pon 18:34, 23 Lis 2009    Temat postu:

Właśnie kupiłem pasek rozrządu Gates "'Powergrip" 5048. Jest faktycznie identyczny,cena 60 zł,ale można kupic taniej. Teraz szukam zamienników rolki i napinacza(w sumie to też rolka Wink ) Jak coś znajdę - to sie odezwę .

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
karol
junior
junior


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: trier

 Post Wysłany: Czw 20:52, 26 Lis 2009    Temat postu:

Koledzy tak do wiadomosci ksiazka serwisowa z hondy podaje wymiane paska dopiero przy 150000km a kontrola napiecia przy 100000km.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Czw 21:17, 26 Lis 2009    Temat postu:

Dokładnie tak... tylko wiesz, skoro już rozbierzesz pół motocykla aby skontrolować pasek to po co za chwilę znów to samo robić? Lepiej od razu wymienić i mieć święty spokój... przynajmniej ja tak uważam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Czw 21:19, 26 Lis 2009    Temat postu:

I nigdy nie wiadomo,czy licznik pokazuje prawdziwy przebieg.............czy juz ktoś tam łapki wsadzał.....

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
piotrkiller
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 18:03, 02 Gru 2009    Temat postu:

goguś ja też bede szukał jakiegoś tańszego napinacza i rolki.podobno jakaś firma w sandomierzu dorabia takie rzeczy do goldwingów.także myślę że do st też nie bedzie problemu.podobno koszt za 1 sztukę 150 zł.Jak rozbiorę swoją to najwyżej do nich podjadę .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotrkiller dnia Śro 18:03, 02 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
piotrkiller
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 14:24, 08 Gru 2009    Temat postu:

a tak na marginesie powiedzcie mi jakie napięcie powinien mieć pasek rozrządu?jak sie to kontroluje. Jakieś konkretne wartości?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
karol
junior
junior


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: trier

 Post Wysłany: Wto 22:00, 08 Gru 2009    Temat postu:

Jest tam rolka napinajaca ze sprezyna ktora po poluzowaniu sriby napina pasek z odpowienia sila.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
piotrkiller
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Wto 23:21, 08 Gru 2009    Temat postu:

karol.serdeczne dzieki za wskazówki.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Śro 15:44, 09 Gru 2009    Temat postu:

Chyba że sprężynka ze starości osłabła,to trzeba napiąc troszke mocniej,żeby nie przeskoczył rozrząd ,ale oczywiście,bez przesady w drugą strone,żeby nie pękł pasek...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
piotrkiller
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Śro 16:17, 09 Gru 2009    Temat postu:

goguś i jak patrzyłeś w hurtowni?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Sob 10:33, 12 Gru 2009    Temat postu:

Poszukiwania trwają Wink . Podobny napinacz jest od Hondy Accord,CRX,Civic. Niestety,rolka jest mniejsza o 1mm.Mocowanie sprężynki w innym miejscu.I mniejsza tzw fasolka-regulacja napięcia paska Confused .Jak zdobędę rolkę,to spróbuję jeszcze dopasowac ten napinacz Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
piotrkiller
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 14:54, 12 Gru 2009    Temat postu:

napinacz ten miałem w ręce.jest tak jak mówisz z tym mocowaniem-jakby odwrotnie założone.Rolkę dopasowałem tylko nasza rolka ma otwór na śrubę 1,2 cm a ta kupiona przeze mnie 0,8 cm. Kosztowała mnie 80 zł. Jezeli chodzi o otwór to da się go powiększyc wypalarką do żadanej średnicy.
Ja to zrobiłem za przysłowiową flaszkę.czyli rolka w sumie mnie kosztowała 100 zł. Zadnej tokarz nie powiększy tego otworu tylko specjalistyczny zakład mający wypalarkę - proces polega na utlenianiu żelaza,także nic się nie dziewje z łożyskim rolki. Szukałem wszystkiego 2 dni - dzieki bogu w serwisie stweirdzili żę napinacz jest gitara.Czyli tylko pasek i rolka.pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
piotrkiller
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 17:37, 12 Gru 2009    Temat postu:

aha.w ciągu tygodnia złoże rozrząd i jak odpalę i wszystko bedzie śmiagało ( chodzi o rolkę a na pewno tak bedzie) to podam wam firmę i numer rolki -na razie się z tym wstrzymuję.Jesli chodzi o napinacz to tak jak pisałem nie ma szans na dobranie innego.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
piotrkiller
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 15:43, 13 Gru 2009    Temat postu:

goguś ciekawe czy można w tym napinaczu od civica wymienić samo mocowanie spręzynki.wygląda to na wciśnięte. ja zamówię ten napinacz i zmierzę wewnętrzną rolkę czy się zgadza.Najwyżej zapytam fachowca czy da się to podmienić. Jezeli chodzi o wielkość rolki to wydaje mi się że ten milimetr to nie gra róznicy. Bedzie po prostu napięcie paska o milimetr przesunięte na napinaczu.chyba ze zle myślę. ale dla chcącego nic trudnego.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Nie 18:30, 13 Gru 2009    Temat postu:

Ten element od sprężynki jest zrobiony na wcisk.Ja ze starego napinacza chciałem to zdjąc i nie szło.Będę jeszcze kombinował jutro... Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
piotrkiller
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Sob 18:59, 19 Gru 2009    Temat postu:

witam.rozrząd złożony.Pasek 5048 gates, i rolka która mnie wyszła 100 zł łącznie. podaje numer rolki RUVILLE nr 55955. prosze tylko pamiętać że rolka ta ma otwór na śrubę 0,8 cm a nasza 1,2cm. Mi zrobili to wypalarką i mam 1,2 cm.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
grasser
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasło/Kraków

 Post Wysłany: Czw 9:58, 31 Gru 2009    Temat postu:

Hej. Czy takie wypalanie nie zaszkodzi lozysku przypadkiem ? Nie rozhartuje sie ?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
misiek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Racibórz

 Post Wysłany: Czw 13:02, 31 Gru 2009    Temat postu:

Jak ktoś ma rozłożony ten rozrząd to proszę o opis rolki i napinacza (wymiary i zdjęcie). Pracuje w sklepie motoryzacyjnym i mam dostęp do sporej gamy części samochodowych i motocyklowych więc mogę się pobawić w szukanie zamienników.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
piotrkiller
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 13:51, 31 Gru 2009    Temat postu:

nie.wypalanie nie szkodzi łożysku.łożysko jest cały czas chłodzone. Jest to sprzęt profesjonalny. Ja mam już rozrząd złożony i podałem nazwę rolki oraz jej symbol. Więcej nic nie dopasujesz.U mnie śmiga jak ta lala.Jezeli chodzi o napinacz to pytaj gogusia -ja zostawiłem ten co był bo był ok. Pasek przerabialiśmy już wcześniej gates 5048 -pasuje idealnie i chodzi też idealnie.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
piotrkiller
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 13:55, 31 Gru 2009    Temat postu:

acha wypalanie polega na utlenianiu się żelaza -nie mylić ze spawaniem.Gdyby to szkodziło łożysku firma ta nie podjełaby się wykonania usługi.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Pon 19:58, 04 Sty 2010    Temat postu:

czesc tez mam rozebrany rozrzad sprubuje owniez zalozyc te zamienniki i dam znac jak chodzi
 Powrót do góry »
piotrkiller
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Czw 14:10, 07 Sty 2010    Temat postu:

teraz pytanie za 100 punktów.Czy po zmianie paska trzeba ustawiać zawory?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
misiek
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Racibórz

 Post Wysłany: Czw 14:50, 07 Sty 2010    Temat postu:

Zdjęcie paska nie ingeruje w luzy zaworowe bo koła pasowe wałków rozrządu muszą być w tym samym miejscu po założeniu nowego paska jak przed zdjęciem starego.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
karol
junior
junior


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: trier

 Post Wysłany: Wto 21:10, 19 Sty 2010    Temat postu:

luzy zaworowe nie maja nic spolnego z paskiem rorzadu. a kontrola luzow zaworowych w panci co 18000km jezeli wymaga regulacji to troche zabawy jest poniewaz sa plytki ktore wymienia sie na odpowiednie grubosci. POZDRAWIAM

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Sob 10:02, 23 Sty 2010    Temat postu:

[quote="Garret"]
medor napisał:
w tym modelu napewno spodkają się zawory z tłokiem ? czy ci się tak widzi ?


Niestety,książka serwisowa podaje ,że silnik 1100 jest kolizyjny Sad W razie zerwania(tfu!) paska....wracamy na lawecie... Confused


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mt1979
junior
junior


Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 0:12, 07 Lut 2010    Temat postu:

Witam.

Przymierzam się właśnie do wymiany paska rozrządu i rolek w ST 1100.
Proszę o podpowiedź gdzie ewentualnie można kupić najtaniej te części ?

Pozdrawiam
Marcin


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
piotrkiller
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Nie 7:19, 07 Lut 2010    Temat postu:

Tu znajdziesz wszystko.poczytaj.pozdr

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
grasser
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Jasło/Kraków

 Post Wysłany: Nie 12:27, 07 Lut 2010    Temat postu:

polecam ta firme, zawsze od nich biore takie rzeczy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Sob 21:08, 27 Mar 2010    Temat postu:

U mnie fura już po wymianie rozrządu.Pasek i rolka jak wyżej.Napinacz od Hondy Accord.Mocowanie sprężynki odciąłem od starej i dospawałem do nowej na tej samej wysokości.Pod ten napinacz trzeba dorobić podkładkę w miejscu gdzie styka się z blokiem silnika. I chodzi jak ta lala...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » ROZRZĄD PASEK I WSZYSTKO Z TYM ZWIĄZANE
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group