FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
ROZRZĄD PASEK I WSZYSTKO Z TYM ZWIĄZANE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » ROZRZĄD PASEK I WSZYSTKO Z TYM ZWIĄZANE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 19:51, 09 Sty 2014    Temat postu:

zibi69 napisał:
W związku z tym, że "świeżak" jestem to po przeczytaniu postów powyżej z lekka zgłupiałem Crying or Very sad Chciałbym trochę uporządkować swoją wiedzę i cały temat (mam nadzieję, że mnie nikt za to nie "zawiesi"). Wymiana rozrządu w ST1100 co 150 tys. km (kontrola po 100 tys. km) – nigdzie nie jest napisane że jest określony interwał czasowy (5-10-15 lat). Co do zamienników:

1. pasek to GATES 5048 (pasuje do kilku samochodów)
2. rolka:
HONDA ASO – cena wywołuje bezdech Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
RUVILLE 55955 - wymaga powiększenia otworu z 8mm na 12mm – piotrkiller twierdzi, że na specjalnej „wypalance” da się to zrobić – kto, gdzie, za ile to już nie podał...Sad Sad Sad
SKF VKM81201 (LUK 532 0099) - wymaga jakiegoś dystansu-laczek jakiego skoro to złożyłeś to podaj konkrety.

3. napinacz:
HONDA ASO – również tu cena wywołuje bezdech Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Hondy Accord (model, nr. katalogowy) – trzeba zmienić mocowanie sprężynki i dołożyć podkładkę - Goguś odciął mocowanie sprężynki od starej i dospawał do nowej na tej samej wysokości. Pod napinacz dorobił podkładkę w miejscu gdzie styka się z blokiem silnika.

W USA znalazłem takie dwie oferty:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

i mam poważne wątpliwości, że to pasująca konfiguracja. Czy ktoś z Was potrafi mi pomóc???

Koledzy jerzyk, piotrkiller Goguś, laczek, ArtiFTD macie zrobione rozrządy więc bardzo proszę o precyzyjne info co zrobiliście i na jakich częściach (modele aut/nr. katalogowe) bo albo jakiś mało rozgarnięty jestem albo mam za duże wymagania co do precyzyjności udzielanych przez Was informacji. Ostatni akapit nie służy pouczaniu czy przymuszaniu kogokolwiek a jedynym moim celem jest "ogarnięcie" całości dla laików takich jak ja!!!


zibi, po pierwsze, za to że pytasz nikt nikogo tu zawieszał nie będzie Very Happy
Po drugie, kiedy ja wymieniałem rozrząd, to wiedziałem jeszcze mniej niż Ty Smile
Zrobiłem to tak i Tobie też tak zrobić polecam Wink
Wymontowałem cały rozrząd ze wszystkimi detalami. następnie wyposażony w wiedzę, jaką tu zdobyłem Very Happy udałem się do dużego sklepu z częściami...samochodowymi. Położyłem to wszystko chłopakom na ladzie. Wyjaśniłem że np. nie ma znaczenia strona założenia sprężyny na napinaczu czy wewnętrzne rozmiary otworów. Po 15 min. miałem już wszystko spakowane i zapłaciłem chyba mniej niż 300zł za wszystko. Oczywiście, zasugerowałem im, w jakich katalogach szukać (czyli od jakich samochodów).
Nastepnie oddałem koło /łożysko/ zaprzyjaźnionemu tokarzowi, celem powiększenia otworu wewn. Ma to jakąś specjalną nazwę. Nie da się rozwiercić ani wytoczyć. Jednak dla tokarza/ślusarza, nie stanowi to problemu, choć na flaszkę, dwie dychy sobie policzył. Do tego i w tej kasie, dorobił mi jeszcze śrubę. ktrórej jednak nie użyłem. Oraz podkładkę - dystans. Chodzi o grubość i odległość od bloku a co za tym idzie, liniowość paska.
Ot i wszystko. Do napinacza nie zakładałem sprężyny, ponieważ ona do niczego nie jest potrzebna. Służy jedynie jako pomoc, przy zakładaniu paska i jego odpowiedniego napiecia. Dobry mechanik, poradzi sobie bez niej, bez najmniejszego problemu. Zaprzyjaźniony spawacz, powiedział mi, że dospawanie do napinacza starego uchwytu, raczej nie przysłuży się owemu. Temperatura, wytapianie smaru z łożyska itd.
Mam/miałem gdzieś dokładnie zapisane wszystkie łożyska/ nr katalogowe zakupionych części, jednak teraz nie jestem tak na szybko, w stanie ich odszukać. Myślę że jak udasz się ze starymi częściami do sklepu, to powinni Ci pomóc bez problemu. W moim przypadku, wszystko było na miejscu. pozdr.j


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ErneST
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Złotoryja

 Post Wysłany: Pią 21:20, 10 Sty 2014    Temat postu:

zibi69 napisał:

W USA znalazłem takie dwie oferty:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

i mam poważne wątpliwości, że to pasująca konfiguracja. Czy ktoś z Was potrafi mi pomóc???


Żadne z powyższych nie ma nic wspólnego z silnikiem ST1100.
Jak robiłem rozrząd, to pasek zamiennik, rolki oryginał, pompa wody do regeneracji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ErneST dnia Pią 21:21, 10 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Pon 3:02, 13 Sty 2014    Temat postu:

pilny temat
od jakiego auta napinacz - model, który silnik?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Pią 22:10, 17 Sty 2014    Temat postu:

nikt nie pamięta?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 5:58, 18 Sty 2014    Temat postu:

Honda Civic, jednak który model, nie pamiętam

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Sob 19:23, 18 Sty 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

napinacz z linku powyżej wydaje się najbardziej zbliżony
podchodzi co Civica 1.6 VTec z lat 94-95, CRX 1.6Vti itp.

czy to taki właśnie stosowałeś/stosowaliście?
jak na mój gust to "fasola" do regulacji jest sporo mniejsza niż w oryginalnym napinaczu od st1100, średnica otworu bazującego napinacz (wokół, którego się go obraca) jest mniejsza oraz delikatnie inne jest jego położenie

pomocy bo sprzęt stoi rozłożony a jest parcie aby go poskładać


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 19:52, 18 Sty 2014    Temat postu:

Konrad, nie pamietam dokładnie. Zrób jak wyżej napisałem. Zabierz stary i udaj się do sklepu moto. Tam Ci dobiorą odpowiedni. Średnicę otworu trzeba powiększyć. Ucho napinacza, też nie jest tam, gdzie w st. Co do fasoli, to pole manewru, nie ma nic do rzeczy.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Sob 20:01, 18 Sty 2014    Temat postu:

no właśnie rano byłem w motoryzacyjnym
porównywałem i wyszło w naturze to co piszesz (może źle sformułowałem "jak na mój gust" co sugerowało by,, że podejrzewam
odnośnie "fasoli" to trochę się boję, że nie wystarczy aby właściwie napiąć pasek


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Sob 21:00, 18 Sty 2014    Temat postu:

Jak zanabędziesz pasek, to uwierz, raczej będziesz miał problem z jego założeniem. Na regulację miejsca wystarczy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerzyk dnia Sob 21:01, 18 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Sob 21:06, 18 Sty 2014    Temat postu:

pasek już jest - kupiony jakiś czas temu i założony na stare łożyska tylko po to aby uruchomić silnik i sprawdzić czy wszystko jest OK - nie pamiętam abym miał problemy z zakładaniem paska
teraz przed poskładaniem wszystkiego do kupy trzeba właśnie zaopatrzyć się w rolkę i napinacz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
abrams
junior
junior


Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraśnik

 Post Wysłany: Sob 17:43, 22 Lut 2014    Temat postu: dziś zajrzałem do rozrządu

Dziś zajrzałem do swojego rozrządu
Jako że sprzęt leciwy z 1998 roku więc stwierdziłem że czas zajrzeć do rozrządu. po godzince dłubaniny stwierdziłem że mimo 80 tys przebiegu i 16 latach pasek i reszta wygląda jak nowa. Jednak swoje uwagi skonsultowałem z kumplem mechanikiem. Moje zdanie było że jedynie dociągnę napinacz ponieważ pasek już wyluzował, a kumpel stwierdził że jak już rozdłubałem wszystko to szkoda składać i przynajmniej pasek mam wymienić gdyż jest to guma i nie wiadomo jak się będzie zachowywać a nikt nie przewiduje, przynajmniej w samochodach tak długotrwałego użytkowania. Więc idąc za radą będę wymieniał pasek na gatsa , tak jak pisali poprzednicy , dla ciekawych odczytałem napisy z oryginalnej rolki prowadzącej i poszukałem w interneci z znalazłem mnóstwo zamienników ( ale tylko katalogowo) może ktoś ma dojście i sprawdzi ceny w sklepie
ROLKA PROWADZĄCA oryg NSK STDWAX5 (NSK 865 - jest też taki nadruk ale jak szukam po tym to wyskakują mi łożyska) - zamienniki SKF VKM71202, KOYO PU265527RR1H, NTN NEP 2-019A-1P, GMB GT80010, INA F-124063, TT 470, GERIERKO.OEM TBT55, IRB IR9997, QH QTT470 - cena SKF to koło 90 zł . Co do napinacza to za boga nie mogę doczytać numerów i jest to NSK PDWAX dodatkowo jedna litera lub cyfra z przodu i z tyłu (6 albo 8 albo b) po oglądaniu jestem najbliższy BPDWAX6. Może ktoś to rozkmini i wtedy będzie taniej
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez abrams dnia Sob 18:12, 22 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
abrams
junior
junior


Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kraśnik

 Post Wysłany: Nie 15:41, 23 Lut 2014    Temat postu: jeszcze raz rozrząd

Niestety tylko myślałem że to będzie takie proste
Jak zacząłem oglądać zdjęcia części to nie wiem dlaczego ale zamiennik tej rolki STDWAX5 czyli SKF VKM 71202 wygląda jak napinacz i ma inne wymiary nie wiem o co chodzi może sprawdzi to ktoś kto ma dostęp do części i katalogów. Ja odczytałem to z oryginału a tu taki niewypał.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Główka
junior
junior


Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kudrowice

 Post Wysłany: Nie 16:46, 10 Sty 2016    Temat postu:

jest film z instruktażem

https://www.youtube.com/watch?v=_uQYLeZ2Jhs


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Główka
junior
junior


Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kudrowice

 Post Wysłany: Pon 12:16, 18 Sty 2016    Temat postu:

wziąłem się za rozrząd pasek geatsa jak najbardziej jest ten sam co było pisane wcześniej i zapłaciłem za niego ponad 40 zł. Very Happy
Niestety przy 92 tys. przebiegu okazało się że rolka i napinacz już szumią i trzeba je wymienić Sad
z tego co szukałem to napinacz od hondy civic 1,5l. jest tych samych wymiarów co orginał i kształt jest prawie identyczny, więc raczej nie będzie trzeba nic przerabiać. rolki jeszcze nie dopasowałem ale myślę że da radę coś dobrać i będzie dużo taniej.
jak już będę miał wszystko skompletowane to wrzucę wszystkie potrzebne dane do zakupu


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
krawczykk
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Ostrów Mazowiecka

 Post Wysłany: Pon 23:28, 18 Sty 2016    Temat postu:

Zapewne będzie to pomocne dla wielu właścicieli st-ków

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Główka
junior
junior


Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kudrowice

 Post Wysłany: Pią 18:17, 29 Sty 2016    Temat postu:

Moje poszukiwania skończyły się niepowodzeniem. jest wiele podobnych rolek i napinaczy ale we wszystkich coś jest do przerobienia, pasek o którym cały czas mówimy nie jest wzmacniany i istnieje ryzyko pęknięcia go.
Jestem również po rozmowach z paroma mechanikami motocyklowymi i zdecydowanie ja idę w oryginał. dużo droższe ale pewniejsze że wytrzyma. Nasze motocykle mają inne przełożenia i kręcą się na wyższych obrotach niż auta a na pewno Kadet z którego jest wyżej wymieniony pasek.

Każdy ma swój rozum i niech przemyśli czy warto ryzykować, bo jak na razie nikt nie pisze że przejeździł na tych kombinacjach długo i bezpiecznie.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
konrad1f
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kościan/Poznań

 Post Wysłany: Wto 23:19, 02 Lut 2016    Temat postu:

ktoś musi w końcu dać zarobić oficjalnej sieci dealerskiej :D

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Daniel
NOWY
NOWY


Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Włocławek

 Post Wysłany: Pią 5:16, 06 Maj 2016    Temat postu: Re: ROZRZĄD PASEK I WSZYSTKO Z TYM ZWIĄZANE

Anonymous napisał:
Witam serdecznie ! Mam nakręcone ok 100 tys w Pance ! Chciałem zamówić w salonie pasek i inne części lecz zdruzgotała mnie cena :
pasek 300zł, rolka 300 zł około, a napinacz 400 !!!
Są jakieś zamienniki ??? A może ktoś zna wymiary paska bądź jakiś numer katalogowy ?
jestem nowy na forum daniel ale mogę pomóc pasek od opla 16 d getsa 5048 . ceca 50-60 zeta napinacz honda civic 13 benzyna pqsuje idealnie sam zaklłem w aswoim moto1.3 benzyna

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
-waldi-
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Oświęcim

 Post Wysłany: Sob 0:12, 07 Maj 2016    Temat postu:

a mozesz tak dokładniej i na "trzeźwo" napisać

głównie chodzi o napinacz


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
LWfilip
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 760
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Świecie nad Wisłą

 Post Wysłany: Sob 7:12, 07 Maj 2016    Temat postu:

Co do paska to temat był wielokrotnie wałkowany i faktycznie pasuje ten Gates. Interesuje mnie jednak ten napinacz bo do tej pory nikt nie pokazał jak wyglada jakiś zamiennik. Większość pisze, że "chyba". Poproszę o fotkę . Wybiorę się do sklepu i poszukam choć u mnie nie mam wielkiego wyboru. Co innego Koledzy mieszkający w dużych miastach.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
krzys72
bywalec
bywalec


Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Śrem

 Post Wysłany: Nie 10:10, 08 Maj 2016    Temat postu:

Witam koledzy Smile niema żadnych zamienników i nic bez przeróbek sie nie dopasuje Shocked ale słuchajcie jeśli takie rolki wystarczają skromnie na 100 tkm to jaki jest sens robic jakieś dziadowskie oszczędności Surprised to mija sie z celem Rolling Eyes ja wymieniłem kompletny rozrząd przy 178 tkm a poprzedni właściciel wymienił przy 120tkm ,mogłem jeszcze spoko śmigać ale stwierdziłem że to jest jednorazowy wydatek na skromnie 5-10 lat,w zależności ile kto kręci km w roku Wink wiadomo to jest decyzja każdego z nas co założy,ale myśle że naprawde to nie są klocki hamulcowe które zużywają sie dość szybko,dlatego ten jednorazowy wydatek na oryginalny rozrząd jest warty Świętego Spokoju na kilka lat Wink amen

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
kokuru
amator postów
amator postów


Dołączył: 23 Sty 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Koszalin

 Post Wysłany: Nie 18:05, 08 Maj 2016    Temat postu:

popieram!!!'biednego nie stac na tanie rzeczy'' Idea Idea

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
aras102
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 129
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Środa Wlkp.

 Post Wysłany: Wto 7:30, 12 Lip 2016    Temat postu:

Witajcie.
W tym roku przeprowadziłem mały mini przegląd z uszczelnieniem silnika w 1100.
Naprawa pompy wody w Kruszynie ( szybko i solidnie i tanio , dzięki za info na forum) wymiana wszelkich oringów simmeringów uszczelek ( poza tymi pod pokrywami zaworów) zakupione w sklepie z częściami do maszyn.
Uwaga pasek rozrządu to ten szkalowany przez niektórych od opla diesla). Rolka pośrednia od samochodu , napinacz także tylko musiałem delikatnie skrócić podstawę. Jeszcze parę innych napraw.
Do skąpców nie należę ,mogłem kupić oryginalne niestety Wasze argumenty mnie nie przekonują. Zwłaszcza jeżeli chodzi o pasek.
Pragnę zwrócić uwagę że moim zdanie pasek w dieslu jest kilka razy bardziej obciążony niż w benzyniaku. Zwłaszcza w tym modelu opla ( sprężyny zaworowe są nie porównywalnie mocniejsze) nie wspominając o wszelkiego rodzaju wibracjach.) Sam pamiętam jak kierownica prawie zęby wybijała.
Jeżeli ten pasek wytrzymuje silnik opla diesla to z Pan Europeanem sobie poradzi. Podsumowując zdecydowanie polecam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
prawdziwy pies
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rokietnica k. P-nia

 Post Wysłany: Wto 8:49, 13 Wrz 2016    Temat postu:

rolka pośrednia od jakiego auta? jakiś numer katalogowy?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dominik
bywalec
bywalec


Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Lubaczów

 Post Wysłany: Wto 21:13, 13 Wrz 2016    Temat postu:

Proponuję sprawdzić bo notatki warsztatowe trochę w rozkładzie 😉
U mnie podeszła od corolli 1,3 1,5 od 86r.
Oczywiście potrzebna podkładka dystansowa aby była w osi z resztą.
Nr. VKM 81201 lub ADT 37627 cena 37zł


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
prawdziwy pies
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rokietnica k. P-nia

 Post Wysłany: Czw 7:57, 15 Wrz 2016    Temat postu:

dzięki aras dobrze robią uszczelki STAMAR na Wojciechowskiego

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
-waldi-
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Oświęcim

 Post Wysłany: Czw 12:02, 06 Kwi 2017    Temat postu:

Dominik napisał:
U mnie podeszła od corolli 1,3 1,5 od 86r.
Oczywiście potrzebna podkładka dystansowa aby była w osi z resztą.
Nr. VKM 81201 lub ADT 37627 cena 37zł


Ja bym się tej rolki nie odważył zamontować - bardzo małe podparcie i łożysko takie se... 6001 Confused

Co do napinacza jestem w trakcie testów VKM73201 (nie dostałem 73200 a wygląda na lepszą), ale trzeba zdemontować z niego blachę napinacza i nabić na ciepło tą ze starego. Jest trochę wyższa rolka, ale mieści się - mnie się udało

Rolka prowadząca - nie znalazłem nic ciekawego i zamówiłem oryginał 279zł.

Pasek Gates 5048

jak odpalę dam znać dokładnie.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
carloos
junior
junior


Dołączył: 15 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: lubin

 Post Wysłany: Śro 15:54, 26 Kwi 2017    Temat postu:

Po długich poszukiwaniach rolki i napinacza znalazłem i przetestowałem. O pasku nie będę pisał bo wiadomo, rolka napinająca SNR GE355,09 od volvo, reno, tylko tokarz musi wytoczyć tulejkę z kołnierzem i podkładkę dociskową ponieważ łozysko w środku ma 22mm, napinacz mimośrodowy EVR 56607 od citroena, peugeota z lat 80tych, pasuje bez przeróbek.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
prawdziwy pies
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Rokietnica k. P-nia

 Post Wysłany: Czw 21:59, 27 Kwi 2017    Temat postu:

z mimośrodem to raczej napinająca... 2 napinające??to która prowadząca?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez prawdziwy pies dnia Czw 22:00, 27 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
carloos
junior
junior


Dołączył: 15 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: lubin

 Post Wysłany: Pią 18:49, 28 Kwi 2017    Temat postu:

racja, ta od volvo jest propwadząca, ma taką samą średnicę zewnętrzną 50mm, jest tylko trochę szersza

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » ROZRZĄD PASEK I WSZYSTKO Z TYM ZWIĄZANE
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group