FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
ROZRZĄD PASEK I WSZYSTKO Z TYM ZWIĄZANE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » ROZRZĄD PASEK I WSZYSTKO Z TYM ZWIĄZANE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ErneST
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Złotoryja

 Post Wysłany: Sob 20:10, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Też przymierzam się do rozrządu, bo mam 115tkm i 19 lat już motorkowi strzeliło, więć najwyższa pora.
Bardzo przydatny ten temat, jeśli chodzi o zamiennik paska, na patenty z rolkami raczej się nie zdecyduję, i pewnie kupię taki jakie mają być.
PS. Czy pompa wody też jest napędzana paskiem i wypada ją wymiienić?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Sob 20:43, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Pompa wody jest napędzana paskiem rozrzadu.Ja pompy nie wymieniałem.Jak miałem rozebrany rozrząd,wycieków nie stwierdziłem,luzów nie było,więc została.Jak masz oki,to nie rób sobie wydatków...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ainrih
bywalec
bywalec


Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Kalwaria Zebrzydowska

 Post Wysłany: Nie 16:52, 21 Sty 2007
PRZENIESIONY
Śro 23:27, 27 Kwi 2011    Temat postu: rozrząd w st 1100 co ile?

mam nabite 75tys. niemam pewności czy rozrząt był robiony:<
kiedy zaczyna być słychać rozrząd w st-ecie?

i ile mniejwięcej kosztuje wymiana?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Gość







 Post Wysłany: Nie 17:23, 21 Sty 2007
PRZENIESIONY
Śro 23:27, 27 Kwi 2011    Temat postu: tabela przeglodow

W St jest pasek rozrzadu, wiec nie powinno go byc slychac, ewentualnie rolki napinaczy. Chyba ze z jakiegos powodu sie urwie i bedzie wielkie bummm, ale tego nikomu nie zycze.
Kontrole powinno sie zrobic po 100 tys a wymiane po 150 tys
Ta tabela wiel Ci pomoze
[link widoczny dla zalogowanych]
 Powrót do góry »
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Nie 20:46, 21 Sty 2007
PRZENIESIONY
Śro 23:29, 27 Kwi 2011    Temat postu: Re: rozrząd w st 1100 co ile?

Ainrih napisał:
i ile mniejwięcej kosztuje wymiana?

Ja przy 100 tys zrobiłem sprawdzenie i od razu wymianę - stwierdziłem, że skoro i tak i tak muszę zdemontować pół motocykla to po kiego grzyba robić to za 50 tys again? Kosztowało mnie to jakieś 600pln części... i tyle... no i cały dzień super zabawy przy robocie... :D


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Norbi
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Staszów

 Post Wysłany: Pon 10:33, 29 Sty 2007
PRZENIESIONY
Śro 23:29, 27 Kwi 2011    Temat postu: Re: rozrząd w st 1100 co ile?

Marlboro napisał:

Ja przy 100 tys zrobiłem sprawdzenie i od razu wymianę - stwierdziłem, że skoro i tak i tak muszę zdemontować pół motocykla to po kiego grzyba robić to za 50 tys again? Kosztowało mnie to jakieś 600pln części... i tyle... no i cały dzień super zabawy przy robocie... :D


To teraz powiedz mi co wchodzilo w sklad czesci - mam 93 tys i sie powoli zastanawialem nad wymiana - tym bardziej ze moto ma juz swoje latka


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Pon 13:14, 29 Sty 2007
PRZENIESIONY
Śro 23:29, 27 Kwi 2011    Temat postu:

no pasek, rolki, napinacz... o ile dobrze pamiętam to jest w jako jeden numer katalogowy cały zestaw wymienny do rozrządu... i naprawdę nie ma co się zastanawiać i czegoś nie wymieniać...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Norbi
stały bywalec
stały bywalec


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Staszów

 Post Wysłany: Pon 16:41, 29 Sty 2007
PRZENIESIONY
Śro 23:30, 27 Kwi 2011    Temat postu:

Marlboro napisał:
no pasek, rolki, napinacz... o ile dobrze pamiętam to jest w jako jeden numer katalogowy cały zestaw wymienny do rozrządu... i naprawdę nie ma co się zastanawiać i czegoś nie wymieniać...


Standard
To teraz - gdzie najlepiej to zamawiac - w moich okolicach dobrych i tanich serwisow Hondy brak.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Marlboro
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Warszawa, Polska

 Post Wysłany: Pon 17:34, 29 Sty 2007
PRZENIESIONY
Śro 23:30, 27 Kwi 2011    Temat postu:

zamawiać najlepiej w ASO gdyż masz gwarancję jakości części... co do warsztatu to ciężko mi powiedzieć, bo nie wiem dokładnie gdzie mieszkasz... gdybym ja robił to bym podjechał do ASO bo jak by coś spieprzyli to najłatwiej dochodzić swojego później...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
bart84
NOWY
NOWY


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


 Post Wysłany: Pią 20:41, 15 Kwi 2011
PRZENIESIONY
Śro 23:38, 27 Kwi 2011    Temat postu: Sprawdzanie paska rozrządu.

Witam.

Mam pytanko jak ocenić stan paska rozrządu rolek i napinacza ? Robię właśnie sprzęgło i przy okazji chciałem stwierdzić czy wymieniać też rozrząd. Zastanawia mnie też czy można jakoś stwierdzić jaki jest rok produkcji paska i czy jest on fabryczny ?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
mirekm71
wymiatacz
wymiatacz


Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Pią 22:05, 15 Kwi 2011
PRZENIESIONY
Śro 23:38, 27 Kwi 2011    Temat postu:

Zasadniczo rozrzad powinno sie wymieniac kompletny. Malo kto to robi bo rolki sa troche drogie a pompa wodna to juz calkiem. Sprawdzic mozesz rolki pokrecajac nimi czy slychac lozysko czy jest cicho oraz szarpiac na boki czy nie maja luzow. Oczywiscie sprawdzany stan swiadczy o stanie obecnym rolki i nie gwarantuje ile jeszcze da sie na niej przejechac. Pewnosc taka daje tylko wymiana. Pasek natomiast kontrolujac jak jest naciagniety i mozna w razie potrzeby dociagnac i nowy pasek jest matowy, w trakcie uzywania zaczyna blyszec. Blyszczacy juz swoje przejechal. Ja wymieniam w samochodzi co 100tys to nieraz wyglada jak nowy. Jak juz chcesz tam zagladac to moze lepiej od razu wymienic. Od starego kadetta 1,6D pasuje.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Goguś
stary wymiatacz
stary wymiatacz


Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Płock

 Post Wysłany: Sob 19:49, 16 Kwi 2011
PRZENIESIONY
Śro 23:38, 27 Kwi 2011    Temat postu:

Pasek od Opla to 50,60 zł. Rolki oryginalne to ok 700 zł.. Confused Ja miałem oplowski pasek i było ok.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
laczek
NOWY
NOWY


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mosina WLKP

 Post Wysłany: Śro 8:39, 06 Mar 2013    Temat postu:

Odnośnie tego co napisał mario78 żeby nowe łożyska wcisnąć to nie wykonalne rolka sama w sobie jest łożyskiem.
Ja znalazłem zamiennik rolki vkm81201 tylko trzeba dystans dorobić jeszcze jej nie mam ale jak zmontuje rozrząd to podam nr wszystkich zmieników które użyłem


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ArtiFTD
bywalec
bywalec


Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Gdynia

 Post Wysłany: Wto 21:34, 02 Kwi 2013    Temat postu:

laczek napisał:
jeszcze jej nie mam ale jak zmontuje rozrząd to podam nr wszystkich zmieników które użyłem


I jak sukcesy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ArtiFTD dnia Śro 12:40, 03 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ArtiFTD
bywalec
bywalec


Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Gdynia

 Post Wysłany: Śro 13:06, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Przyjrzałem się tematowi i widzę, że umarł.
Zdjąłem plastiki by popatrzeć w jakim moto jest stanie (a to już inny temat), i okazało się, że skoro już mam pokrywy na wierzchu, to w zasadzie mogę wymienić rozrząd. Szybkie obeznanie tematu i znajomy, co ma warsztat motocyklowy mówi mi, że on bierze rolkę i napinacz z serwisu hondy... ceny (brutto):

  • napinacz - 490 zł
  • rolka paska - 332 zł (przy cenie dzisiejszej cenie dolara to 100$)
  • pasek rozrządu - 332 zł


Nie licząc paska wychodzi 822 zł! Chyba na łby z h... sie pozamieniali...

Oczywiście pasek Gates 5048 za 60 zł.

Ale czy można coś zrobić z napinaczem i rolką? okazuje się, że można:
Chwila kopania i mam taką oto propozycję:

  • napinacz - 67$ czyli 221 zł zł
  • rolka paska - 50$ czyli 165 zł
  • przesyłka międzynarodowa (6-10 dni - tańsza) - 44$ czyli 145 zł


W sumie wychodzi ca 531 zł...
Gdyby zamówić dwa, trzy komplety, cena zeszłaby do 450 zł, co wydaje się już całkiem akceptowalną kwotą za spokój ducha, że nic nie jest dorabiane (i nie za osiem stów!!!).

Mnie cholera bierze, że nie zrobiłem tego tydzień tego, miałbym już wszystko w domu (przesyłka 3-5 dni - 57$). Niestety, na wtorek muszę mieć skręcony moto, więc poskładam z tym co mam.

Jeśli temat pasuje, możemy się zrzucić, może jest ktoś, kto zna tańszy sposób sprowadzeni części. Inna sprawa, że przy zakupie większych ilości (większa kwota na fakturze) powstaje problem celników....
Tak czy siak ja się jeszcze nie spieszę, termin ostateczny wysłania zamówienia dla mnie to 22 kwietnia.

A teraz linki:
Koszty wysłki: [link widoczny dla zalogowanych]
Ceny rolek: [link widoczny dla zalogowanych]


Pozdrawiam.

Artur


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ArtiFTD dnia Śro 13:11, 03 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Śro 16:16, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Mnie wszystkie części, pasek, rolka i napinacz, kosztowały coś ok. 300zł.Rolka i napinacz, zakupione od o ile dobrze pamiętam od Hondy Civic. Pozostało tylko, zapomniałem jak fachowo się to nazywa, powiększyć otwór o jakieś ułamki milimetra. Zrobił to tokarz za przysłowiową flachę

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ArtiFTD
bywalec
bywalec


Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Gdynia

 Post Wysłany: Nie 17:38, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Piszę jeszcze przed finalizacją, bo potem pozapominam.

  • pasek Gates 5048 - 45 zł
  • napinacz - 75 zł
  • rolka - 75 zł


Rolka wygląda zupełnie beznadziejnie (łożysko plus dwie połówki blaszanej wytłoczki, ale skoro to rolka napinacza paska rozrządu, to musi wytrzymać) i trzeba dorobić dystans.
Napinacz trzeba skrócić (za bardzo jest odstawiony) i niestety jego wymiar tulei wewnętrznej jest jakieś pół milimetra za mały by można było przełożyć ten pierścionek o który zaczepiona jest sprężyna napinacza. Czyli trzeba tak podtoczyć napinacz by przesunąć istniejący pierścionek głębiej ale też obciąć co wystaje. Robota dla tokarza, ale to po dwudziestym.

Póki co koszt 200 zł.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ArtiFTD dnia Nie 17:42, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 3 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzykk
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: M-ce

 Post Wysłany: Pon 12:48, 08 Kwi 2013    Temat postu:

konkretnie rolka i napinacz z jakiego pojazdu (typ rok produkcji itp)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ArtiFTD
bywalec
bywalec


Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Gdynia

 Post Wysłany: Pon 14:04, 08 Kwi 2013    Temat postu:

No cóż, moja wypowiedź nie odbiegła merytorycznie od przedmówców...
Rolka napinacza paska rozrządu Honda Civic, niestety numer nieczytelny,
napinacz ADT 37627, pojęcia nie mam od czego, ale jest to do odtworzenia, wszystko po 20, tak jak pisałem...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
PanLapa
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: PRZEWORSK

 Post Wysłany: Pon 15:29, 08 Kwi 2013    Temat postu:

no po tym adt 37627 zamienniku wychodzi rolka z SKF VKM81201,LUK 532 0099 20,podchodzą do auta TOYOTA COROLLA model E8/E9 silniki 1,3 benzyna tylko to rolka zwrotna do tego auta a napinacz do panci chyba Question był z całą blachą i napinany sprężyną nie pamiętam już może się mylę Idea

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
laczek
NOWY
NOWY


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mosina WLKP

 Post Wysłany: Śro 11:13, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Rozrząd poskładany silnik chodzi
Jednak odpuściłem sobie wymianę paska zamiennik przestawia o pół zęba (niektórzy twierdzom że to nie problem) a na originale napisy czytelne czyli jest ok. rolka od toyoty napinacz od accorda tylko przerobiona regulacja nieco mniejsza ale napina pasek.
Ktoś pisał o rolce z mniejszym otworem kupiłem takom pojechałem do firmy żeby mi powiększyli otwór koszt 140zł. Wiec proponuje rolkę od toyoty wykonanie dystansu koszt około 30zł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez laczek dnia Śro 11:19, 10 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ErneST
zasłuzony
zasłuzony


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 296
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Złotoryja

 Post Wysłany: Śro 19:50, 10 Kwi 2013    Temat postu:

laczek napisał:

Jednak odpuściłem sobie wymianę paska zamiennik przestawia o pół zęba

Że niby w jaki sposób?

laczek napisał:

a na originale napisy czytelne czyli jest ok.


Myślisz że wytarte bądź nie wytarte napisy moga być wyznacznikiem tego czy pasek jest dobry czy też już zużyty?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
laczek
NOWY
NOWY


Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Mosina WLKP

 Post Wysłany: Czw 15:36, 11 Kwi 2013    Temat postu:

po napięciu paska i obróceniu kilka razy silnikiem znaki na wałkach nie mogą się zgrać jeden jest o pół zęba przestawiony teraz nie pamiętam czy prawy czy lewy.
tak na mocno zużytym pasku napisy będą mało czytelne poza tym pasek nie będzie matowy tylko lekko świecący
ale to moja skromna opinia niech inni się na ten temat wypowiedzą


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez laczek dnia Czw 15:41, 11 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Czw 16:43, 11 Kwi 2013    Temat postu:

laczek napisał:
po napięciu paska i obróceniu kilka razy silnikiem znaki na wałkach nie mogą się zgrać jeden jest o pół zęba przestawiony teraz nie pamiętam czy prawy czy lewy.
tak na mocno zużytym pasku napisy będą mało czytelne poza tym pasek nie będzie matowy tylko lekko świecący
ale to moja skromna opinia niech inni się na ten temat wypowiedzą

Nie ma takiej możliwości. Wtedy pasek, nie siadałby na koła.
O wymianie paska, decyduje przebieg a nie wygląd. Pisałem tu chyba kiedyś, że producentów pasków jest tylko kilku. Generalnie wszystkie paski, są takie same. Różnią się ceną i napisem.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
ArtiFTD
bywalec
bywalec


Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Gdynia

 Post Wysłany: Pią 8:45, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Wałki mogą się nie zgadzać jeśli rolka prowadząca ma inną średnicę. Mi sprzedawca chciał wcisnąć rolkę o1,5mm szerszą, ale jak policzyłem przy nim obwód i przemyślałem sprawę, to dałem sobie spokój (większy obwód więc wałki rozrządu będą musiały się 'przekręcić' w stronę rolki...
Wałem obraca się, by pasek się ułożył i napinacz wybrał luz oraz napiął pasek z odpowiednią siłą. Kręcenie wałem nie spowoduje zmian kątowych pomiędzy wałkami, ale to jest oczywiste
Pozdrawiam


Post został pochwalony 2 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Krzysztof Kędzior
stary wyjadacz
stary wyjadacz


Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 1135
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: KRAKÓW

 Post Wysłany: Pią 20:30, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Nie obraż się ! Pasek -to podstawa! rolki i napinacz! Popełniłeś BŁĄD! szkoda Twojej pracy. Ale to Twoja brocha! A to była tylko moja skromna opinia! Powodzenia w sezonie! Shocked

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
jerzyk
V


Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 2520
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Skąd: KT

 Post Wysłany: Pią 21:13, 12 Kwi 2013    Temat postu:

To była wypowiedź fachowca. Możecie mi wierzyć, że Krzysztof , wie, o czym mówi. Niestety, w ramach oszczędności, na własne ryzyko, można nie wymienić rolek, kół, napinacza. Pasek zawsze!

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
szkielek1
maniak postów
maniak postów


Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Brzeg

 Post Wysłany: Sob 19:27, 06 Lip 2013    Temat postu:

witam, mam pytanie odnosnie rozrządu. kupiłem teraz Pancie z 94 roku ( nawet z systemami już) na liczniku 44000km. prawdopodobnie przebieg prawdziwy co widac po motorze i po pracy silnika i skrzyni biegów. poprzednia miała ponad 100tys km i chodziła całkiem inaczej.
wiec chyba wymiana samego paska wystarczy , co wy na to?
i mam jeszcze pytanie, jestem z opolskiego dokładnie z Brzegu, gdzie najbliżej siebie znajde fachowca do Panci któremu będę mógł zostawić i niczym sie nie martwic że zostanie coś zrobione nie tak .
A druga sprawa to ile by kosztowała wymiana samego paska, o robocizne mi chodzi.
pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
voniu
wyjadacz
wyjadacz


Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 485
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Antonin k. Ostrowa Wlkp

 Post Wysłany: Sob 21:14, 06 Lip 2013    Temat postu:

Mój serwisant mieszka od Ciebie o 100 km. Jeśli pasuje, dam namiar.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
zibi69
bywalec
bywalec


Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Skąd: Grodzisk Maz.

 Post Wysłany: Czw 10:33, 09 Sty 2014    Temat postu:

W związku z tym, że "świeżak" jestem to po przeczytaniu postów powyżej z lekka zgłupiałem Crying or Very sad Chciałbym trochę uporządkować swoją wiedzę i cały temat (mam nadzieję, że mnie nikt za to nie "zawiesi"). Wymiana rozrządu w ST1100 co 150 tys. km (kontrola po 100 tys. km) – nigdzie nie jest napisane że jest określony interwał czasowy (5-10-15 lat). Co do zamienników:

1. pasek to GATES 5048 (pasuje do kilku samochodów)
2. rolka:
HONDA ASO – cena wywołuje bezdech Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
RUVILLE 55955 - wymaga powiększenia otworu z 8mm na 12mm – piotrkiller twierdzi, że na specjalnej „wypalance” da się to zrobić – kto, gdzie, za ile to już nie podał...Sad Sad Sad
SKF VKM81201 (LUK 532 0099) - wymaga jakiegoś dystansu-laczek jakiego skoro to złożyłeś to podaj konkrety.

3. napinacz:
HONDA ASO – również tu cena wywołuje bezdech Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Hondy Accord (model, nr. katalogowy) – trzeba zmienić mocowanie sprężynki i dołożyć podkładkę - Goguś odciął mocowanie sprężynki od starej i dospawał do nowej na tej samej wysokości. Pod napinacz dorobił podkładkę w miejscu gdzie styka się z blokiem silnika.

W USA znalazłem takie dwie oferty:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

i mam poważne wątpliwości, że to pasująca konfiguracja. Czy ktoś z Was potrafi mi pomóc???

Koledzy jerzyk, piotrkiller Goguś, laczek, ArtiFTD macie zrobione rozrządy więc bardzo proszę o precyzyjne info co zrobiliście i na jakich częściach (modele aut/nr. katalogowe) bo albo jakiś mało rozgarnięty jestem albo mam za duże wymagania co do precyzyjności udzielanych przez Was informacji. Ostatni akapit nie służy pouczaniu czy przymuszaniu kogokolwiek a jedynym moim celem jest "ogarnięcie" całości dla laików takich jak ja!!!


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Użytkowników Motocykla Honda Pan-European ST1100/ST1300 Strona Główna » DZIAŁ TECHNICZNY - ST1100 / Silnik » ROZRZĄD PASEK I WSZYSTKO Z TYM ZWIĄZANE
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group